AndroidHealthClinic

AS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mark2000

Novice
Lid geworden
3 sep 2020
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
25%
Hallo , ik ben een nieuwkomer op bbf , train nu ruim 15 jaar 6x per week.
Gebruik daarbij de usual supplementen zoals whey creatine en pre workout.
Zit nu serieus na te denken om eens een kuurtje te proberen , iemand tips voor een goed beginners kuurtje zonder veel bijwerkingen ?

Mvgrt Mark
 
Je gaat na zo een lange tijd niet afvragen of een kuurtje bijwerkingen heeft. Je weet wel beter. Lees je is beter in.
 
Je gaat na zo een lange tijd niet afvragen of een kuurtje bijwerkingen heeft. Je weet wel beter. Lees je is beter in.
zonder veel bijwerkingen zegt hij,

TS wat bedoel je met veel bijwerkingen?

acne krijgen veel mensen bv onderdrukking eigen testosteron krijgt iedereen na een degelijke kuur.

persoonlijk zou ik gaan voor 300-400mg test met low dose oral die niet aromatiseert
 
zonder veel bijwerkingen zegt hij,

TS wat bedoel je met veel bijwerkingen?

acne krijgen veel mensen bv onderdrukking eigen testosteron krijgt iedereen na een degelijke kuur.

persoonlijk zou ik gaan voor 300-400mg test met low dose oral die niet aromatiseert
Vanwaar de oral toevoeging? Ik zou dan ipv de orals gewoon test op 500 doen.. 2x per week 1ml 250mg/ml test-e, lekker stabiel en beter voor je lever :)
 
Ik wil zelf een oral only kuur proberen , mischien anavar ? of turinabol
 
Vanwaar de oral toevoeging? Ik zou dan ipv de orals gewoon test op 500 doen.. 2x per week 1ml 250mg/ml test-e, lekker stabiel en beter voor je lever :)
fuck die test en dan te hoog oestrogeen?

daarnaast zul je veel betere resultaten krijgen met deze combi look ook vele mate beter.
 
Vanwaar de oral toevoeging? Ik zou dan ipv de orals gewoon test op 500 doen.. 2x per week 1ml 250mg/ml test-e, lekker stabiel en beter voor je lever :)
Snap sowieso niet hoezo op dit forum een halve gram gear als eerste kuur aangeraden wordt. Volgens mij kan je ook gewoon goede resultaten halen op 350mg test eerste kuur als je gewoon je diet/training en alles op orde hebt. Wat hier en daar wel mist bij de meesten
 
Ik wil zelf een oral only kuur proberen , mischien anavar ? of turinabol
Als je je goed hebt ingelezen dan weet je dat letterlijk IEDEREEN dit afraad. Omdat je gewoon weg je lever kapot maakt. Denk dat je amper verstand hebt ervan en om maar blindelings af te gaan op advies van mensen op internet is bizar dom. Plaats eens je voedingsschema + trainingsschema. Wat zijn je stats en wat zijn je lifts? Wat wil je doen? Bulken of cutten.
 
Ik zie nu trouwens dat je 25% bodyfat zit. Was die 15 jaar een permabulk of? Zou nog lang niet aan roids denken met dat vetpercentage.
 
die kerel liegt ,never nooit 15 jaar lang 6 x week,period
Ja snap je hahaha, als je na 15 jaar lang 6x per week 25% bodyfat zit weet ik niet wat je doet in die gym 😂
 
Back
Naar boven