Fitness Seller

AS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je je goed hebt ingelezen dan weet je dat letterlijk IEDEREEN dit afraad. Omdat je gewoon weg je lever kapot maakt. Denk dat je amper verstand hebt ervan en om maar blindelings af te gaan op advies van mensen op internet is bizar dom. Plaats eens je voedingsschema + trainingsschema. Wat zijn je stats en wat zijn je lifts? Wat wil je doen? Bulken of cutten.
Lees jij jezelf ook even goed in alvorens zulke uitlatingen te doen omtrent oxandrolone.
 
Alle andere gealkyleerde orale anabolen steroiden zijn lever belastend maar niet in de hoedanigheid dat het lever schade gaat opleveren wanneer je binnen het aantal standaard weken blijft en de dosis niet super hoog is.
 
deze is interessant. Vertel? Of heb je een linkje waar ik dit kan lezen?
Krachttraining verhoogd ALT en AST, maar dit heeft niets met de lever te maken. Deze enzymen worden namelijk ook gevonden in skeletspieren.
 
mooi. Ik hoef me geen zorgen te maken :D
Nee, je hoeft je ook geen zorgen te maken wat ik dus ook bedoelde. AST en ALT verhoging worden gezien als indicators voor leverbelasting maar dat wil niet zeggen dat je leverschade hebt. Hetzelfde met het nemen van een oraal. Dit geeft ook een verhoging van AST en ALT, alcohol doet dat ook, etc. Het ging er mij om dat men een oraal voortdurend zeer slecht afschildert. Dat het je lever kapot maakt. Dit is lariekoek.
 
Wat is je doel met de kuur, wat is je huidige shape, wat zijn je verwachtingen? Waarom wil je überhaupt kuren, wat heb je er voor over? Heb je je al ingelezen en waar zit je zelf aan te denken?
 
Wat is je doel met de kuur, wat is je huidige shape, wat zijn je verwachtingen? Waarom wil je überhaupt kuren, wat heb je er voor over? Heb je je al ingelezen en waar zit je zelf aan te denken?
Hij wil net zo buff als jou worden :heart:
 
leuk forum , je word aan alle kanten afgbrand door de forum alpha haantjes. triest
 
leuk forum , je word aan alle kanten afgbrand door de forum alpha haantjes. triest
Je stelt vragen zonder je zelf in te lezen. Hoe wil je dat we je serieus nemen als je 15 jaar traint 6x per week en 25% body fat hebt?
 
leuk forum , je word aan alle kanten afgbrand door de forum alpha haantjes. triest

Kritische blik werpen op de motivatie en fysieke gesteldheid van iemand die een kuurvoorstel doet is gelijk aan iemand afbranden?
 
leuk forum , je word aan alle kanten afgbrand door de forum alpha haantjes. triest
Je wordt niet afgebrand. Het advies niet te kuren is terecht, nog niet eens naar je achtergrond gekeken. Maar met 25% lichaamsvet ga je helemaal niets klaarmaken. Sleutel eerst eens aan je voeding en zorg ervoor dat je VP zakt naar rond de 12%. Je hebt daar echt geen roids voor nodig. Kom dan nog eens langs. Wees blij dat er hier kritisch wordt omgesprongen met kuren, het is geen kinderspel.
 
leuk forum , je word aan alle kanten afgbrand door de forum alpha haantjes. triest


verwar kritische antwoorden niet met afgebrand worden ,hier zijn we voorzichtig met het adviseren / toejuichen
van aas gebruik ,is toch veel fijner dan een of ander vaag dealertje die je gouden bergen belooft en niets om je gezondheid geeft
 
Back
Naar boven