Fitness Seller

Ashwagandha ervaringen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dwarff

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2011
Berichten
2.050
Waardering
113
Lengte
1m98
Massa
86kg
Mensen hier ervaringen met het gebruik van Ashwagandha? Het moet voor rust zijn en stress. Ik neem het nu een klein maandje en heb alleen maar de gekste drukste dromen snachts.
Geen idee of het verband heeft maar ervaar in ieder geval nog niet veel? Ik was benieuwd hoe een ander over dit product denkt?

Ik heb het van XXL Nutrition.
 
Ik heb er wel eens een potje van gebruikt maar merkte er niet echt iets van en dus ook niet meer op ieuw besteld.
 
Dat effect klinkt als glycine bij mij.
 
Geen ervaring mee. Maar gekke dromen kunnen ook komen door magnesium
 
Geen ervaring mee. Maar gekke dromen kunnen ook komen door magnesium
Bliksems.. really..? Die heb ik namelijk ook. Hoe weet je dat?

Ik heb de magnesium zink B6 tabletten van XXL. Voor de avond.
Voorgeschreven staat 4 tabletten per dag. Is slechts 100% Maar ik neem vanaf begin al 2. Want a het zijn flinke tabletten en b tja kan je langer mee door. Maar als dit zo is dan is het me niet echt magneusium zink en B6 waard..
 
Bliksems.. really..? Die heb ik namelijk ook. Hoe weet je dat?

Ik heb de magnesium zink B6 tabletten van XXL. Voor de avond.
Voorgeschreven staat 4 tabletten per dag. Is slechts 100% Maar ik neem vanaf begin al 2. Want a het zijn flinke tabletten en b tja kan je langer mee door. Maar als dit zo is dan is het me niet echt magneusium zink en B6 waard..
Dromen doe je in je remslaap. En omdat je door magnesium sneller in je remslaap komt (of was het nou omdat je remslaap langer wordt?), zou je er meer last van hebben.

Neem je magnesium voor je slaap of voor kramp?
 
Dromen doe je in je remslaap. En omdat je door magnesium sneller in je remslaap komt (of was het nou omdat je remslaap langer wordt?), zou je er meer last van hebben.

Neem je magnesium voor je slaap of voor kramp?
Beide niet. Ik had me beetje verdiept in supplementen. Veel onzinnig natuurlijk maar magneusium en zink aanvulling op je dieet kwam steeds wel naar voren in combi met krachttraining.

Aswhaganda nam ik wel bewust onder het mom van meer rust in je hoofd en stress verminderend. Ik kan me nog wel eens druk maken om soms kleine dingen wat onnodig is maar wil niet dat het katabolish werkt..
 
Beide niet. Ik had me beetje verdiept in supplementen. Veel onzinnig natuurlijk maar magneusium en zink aanvulling op je dieet kwam steeds wel naar voren in combi met krachttraining.

Aswhaganda nam ik wel bewust onder het mom van meer rust in je hoofd en stress verminderend. Ik kan me nog wel eens druk maken om soms kleine dingen wat onnodig is maar wil niet dat het katabolish werkt..
Cortisol is niet alleen maar slecht hoor. Zolang er maar balans is. Persoonlijk zou ik magnesium even laten voor wat het is, zodat je kan kijken wat aswhaganda nu echt voor je doet
 
1644341024624.png

Zelf deze 60 dagen genomen 2 pillen per dag merkte geen verschil dus voor mij niet voor herhaling vatbaar
 
Kreeg migraine achtige klachten van dat spul. Barstende koppijn en geen geluid/licht kunnen verdragen. 1x300mg is genoeg om mij 3 dagen in bed te leggen :D
 
Wel eens gehad

Doet geen klote
 
Nou potje opmaken en dan geloof ik het wel.

Magnesium stop ik even paar dagen mee. Kijken of de dromen minder worden (afgelopen nacht nog niet)
 
Back
Naar boven