XXL Nutrition

Ashwagandha

Bezoekers in dit topic

Wat voor extract neem je, die van sportpoeders met 3% salidroside?

nee de rozenwortel (rhodiola rosea) van bulk poeders is wel los poeder en fucking smerig doe t dus in capsules. :roflol:
 
nee de rozenwortel (rhodiola rosea) van bulk poeders is wel los poeder en fucking smerig doe t dus in capsules. :roflol:

Bij hun omschrijving staat dat het meer dan 3% salidroside moet bevatten, dat is wel nice. Alleen staat er niet dat het een extract is dus weet niet in hoeverre ik dit moet vertrouwen.
Met de kortingscodes van bulkpowders is dat qua prijs wel veel aantrekkelijker dan sportpoeders.
 
Kan je eigenlijk al de middelen als Maca, Ashwaghanda, rhodiola rosea, etc door elkaar nemen?

Heb een periode korean ginseng, astragalus root, grapeseed extract, maca en ashwagandha samen genomen.
 
Sorry voor de bump......

Kan je KSM66 combineren met 200mg 5-HTP?
Zal dit ook een diepe rustige slaap bevorderen?
 
Heb een periode korean ginseng, astragalus root, grapeseed extract, maca en ashwagandha samen genomen.
hoe goed doet je piemel het op deze combi? ik lees van zowel maca als korean ginseng en ashwagandha dat het je libido zou moeten verhogen, maar ja, ze zeggen zoveel
 
Ik word er altijd relaxed en ontspannen van, werkt goed tegen stress.
 
Vandaag genomen wel iets minder geflipt dan voorheen, interessant. Heb ook ADHD maar lijkt minder snel op tilt te gaan nu.
 
Neem dit ook al tijden maar heeft voor mij geen merkbaar effect. Zal er eerdaags eens een week mee stoppen en dan opnieuw nemen kijken of er wat merkbaar is. Is voor mij een beetje hetzelfde als alle andere health supps die ik neem, neem het wel maar merk er niet zo veel van🥲. En zal dat later ook eens met MACA gaan doen merk daar ook niks van.
 
Neem dit ook al tijden maar heeft voor mij geen merkbaar effect. Zal er eerdaags eens een week mee stoppen en dan opnieuw nemen kijken of er wat merkbaar is. Is voor mij een beetje hetzelfde als alle andere health supps die ik neem, neem het wel maar merk er niet zo veel van🥲. En zal dat later ook eens met MACA gaan doen merk daar ook niks van.
Welke neem je?
 
Welke neem je?
Heb die van XXL en via holland&barret gebruukt. En nog een merk wat in de sale was die ik niet 1,2,3 kan terug vinden.
Zie dat me potje van XXL ook op is, zal dit niet meer bestellen. Heb nog wat MACA wat ik zal opmaken en ook niet meer bestellen. Maar goed ken wat maten die er wel bij zweren.. helaas bij mij doet het niks. Iig niet merkbaar.
 
Heb die van XXL en via holland&barret gebruukt. En nog een merk wat in de sale was die ik niet 1,2,3 kan terug vinden.
Zie dat me potje van XXL ook op is, zal dit niet meer bestellen. Heb nog wat MACA wat ik zal opmaken en ook niet meer bestellen. Maar goed ken wat maten die er wel bij zweren.. helaas bij mij doet het niks. Iig niet merkbaar.
Welke van de 2?
 
Hierbij een topic over ashwagandha

 
Ik neem het al jaren tegen stress. Sinds kort, en dan kan ik alleen voor mezelf spreken, ben ik ervan overtuigd dat het een anabole werking heeft.
 
Die werkt idd niet. Je moet altijd de ksm-66 variant nemen.
KSM-66 heeft alleen hoger Withania somnifera (L.) , wat cytotoxische effecten heeft. dat wil je niet te hoog hebben. dus 2 veggie, komt overeen met 1 KSM-66 (bij XXL)

 
Back
Naar boven