AndroidHealthClinic

Ashwagandha (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb ook ashwagandha besteld. Ben benieuwd of het iets afdoet.
 
Om minder vaak phenibut te nemen, neem ik nu steeds vaker Ash. Voor mij werkt het goed :)
 
Om minder vaak phenibut te nemen, neem ik nu steeds vaker Ash. Voor mij werkt het goed :)

Hoeveel neem je en hoevaak? Eerst nam ik 1-2 capsules 2x per dag. Nu neem ik 1 capsule van 450mg in de ochtend, dit geeft me voldoende positief effect.
 
Neem er 2 rond 10 uur en dan soms in de middag rond 3 uur nog 1 soms 2.
 
Hangt er erg vanaf welk extract je hebt.
KSM-66 kan ik echt voelen, de rest is niks imo.

Ik neem twee capsules ‘s ochtends, haalt bij mij goed het onrustige gevoel weg. Alsof ik tevreden ben over alles om me heen.

Maar je moet er geen drugsgevoel van verwachten
 
Nee je moet er niet teveel van verwachten, ik merk eigenlijk geen reet :)
 
Het is een adaptogeen. Deze werkt door middel van het verlagen van cortisol (stress hormoon). Het is dus effectief wanneer je stress ervaart. Het haalt net even het scherpe randje eraf in die gevallen. Meer niet.
 
Stress hormoon verlagen is pluspunten, had het toevallig genomen vanmorgen en ben eigenlijk gewoon relax geen gekkigheid :)
 
Ik heb de KSM-66 gekocht op bodyenfitshop. 90 capsules a 300mg voor 10,-
Aankomende periode word een drukke periode voor mij met veel stress. Ik ben benieuwd wat het zal doen voor mij.
Ik zat te denken aan 600 tot 1200mg verdeelt over de dag, wat is jullie mening hierover?
In een studie gaven ze 64 niet sportende mensen 600mg KSM-66 per dag voor 60 weken. Het cortisol hormoon nam voor 28% af in vergelijking met de placebo groep.
 
Gewoon uittesten, spul is super licht dus verwacht geen wonderen.
 
Komt niet in de buurt van phenibut? Leon hoeveel neem jij per dag? wat merk je aan effecten?
 
Komt niet in de buurt van phenibut? Leon hoeveel neem jij per dag? wat merk je aan effecten?

Nee als ashwagandga paracetemol is, dan is phenibut morfine zeg maar. Maar in geval van stress kan ash het scherpe randje eraf halen.

Check trouwens ook eens theanine. Dat werkt ook goed.
 
Nee als ashwagandga paracetemol is, dan is phenibut morfine zeg maar. Maar in geval van stress kan ash het scherpe randje eraf halen.

Check trouwens ook eens theanine. Dat werkt ook goed.

Theanine ben ik ook bekend mee, is zeker het proberen waard. Ga zelf binnenkort Rhodiola Rosea bestellen om dat eens uit te proberen.

Ashwaganda ook een tijdje genomen (2 jaar terug o.i.d.) maar herinner het me niet zo goed meer, was ook geen extract.
 
Theanine ben ik ook bekend mee, is zeker het proberen waard. Ga zelf binnenkort Rhodiola Rosea bestellen om dat eens uit te proberen.

Ashwaganda ook een tijdje genomen (2 jaar terug o.i.d.) maar herinner het me niet zo goed meer, was ook geen extract.

Rhodiola hebben mensen ook goede resultaten mee las ik. Proberen waard. Denk overigens dat ash extract wel beter werkt.
 
Precies wat Rob zegt, ash is echt niet te vergelijken met pheni.
 
Ik neem al tijden 4-6 gram per dag. Weet eigenlijk niet of het werkt. Ik mediteer sinds die tijd ook veel. Ik ben wel erg zen. Maar goed ik neem ook nog veel kratom en phenibut. Dat laatste wil ik wel eens uit het assortiment hebben binnenkort, al is het nu niet meer veel en niet meer dagelijks. Anyway de ashwaghanda blijf ik sowieso wel nemen aangezien er zoveel bewijs voor de positieve werking is.
 
Rhodiola hebben mensen ook goede resultaten mee las ik. Proberen waard. Denk overigens dat ash extract wel beter werkt.

bij mij werkt het super minder stress gemoedstoestand beter meer uithoudingsvermogen een van de fijnste kruiden die ik nu neem! de rozenwortel (rhodiola rosea)
 
bij mij werkt het super minder stress gemoedstoestand beter meer uithoudingsvermogen een van de fijnste kruiden die ik nu neem! de rozenwortel (rhodiola rosea)

Wat voor extract neem je, die van sportpoeders met 3% salidroside?
 
Kan je eigenlijk al de middelen als Maca, Ashwaghanda, rhodiola rosea, etc door elkaar nemen?
 
Kan je eigenlijk al de middelen als Maca, Ashwaghanda, rhodiola rosea, etc door elkaar nemen?

GABA agonisten niet combineren, verder moet het wel kunnen
 
Back
Naar boven