MuscleMeat

ASHWAGANDHA

  • Topic starter Big911
  • Startdatum
  • Reacties 123
  • Weergaven 16K
  • Volgers 37

Bezoekers in dit topic

Bij gebruik van ashwagandha-extract is het aan te raden te kiezen voor een extract met een zo laag mogelijk gehalte withaferine A. Van de wortel heb je lager withaferene gehalte, lager dan bladeren.
Withaferine A in ashwagandha heeft cytotoxische effecten, en wil je zo laag mogelijk houden. 1200mg(10:1) extract wordt ook als veilig gezien.




Withania somnifera (L.) Dunal (Ashwagandha): een uitgebreid overzicht van etnofarmacologie, farmacotherapeutische, biomedicinale en toxicologische aspecten
 
Bij gebruik van ashwagandha-extract is het aan te raden te kiezen voor een extract met een zo laag mogelijk gehalte withaferine A. Van de wortel heb je lager withaferene gehalte, lager dan bladeren.
Withaferine A in ashwagandha heeft cytotoxische effecten, en wil je zo laag mogelijk houden. 1200mg(10:1) extract wordt ook als veilig gezien.




Withania somnifera (L.) Dunal (Ashwagandha): een uitgebreid overzicht van etnofarmacologie, farmacotherapeutische, biomedicinale en toxicologische aspecten
Ik ga net voor de hoogste lol. Werkt het best.

Ik moet het rapport maar eens nalezen
 
Ik heb wel eens gehad dat ik het had gebruikt (2 capsules per dag) dat ik van die rare dromen (onheilspellende visioenen ofzo echt vet vaag) had. Nu 1 capsule per dag zonder problemen. Ik maak m’n voorraadje op en stop er dan mee, ben na alle negatieve berichtgeving wel het vertrouwen erin kwijt.
 
Withaferine A in ashwagandha heeft cytotoxische effecten, en wil je zo laag mogelijk houden.
Is het cotoxische, in een lage dosis, nou niet net wat het positieve effect kan brengen?
Volgens mij is withaferine A de stof die positieve effecten heeft op de ampk pathway (ik ben de Nederlandse benaming kwijt).
Doorgaans heeft een licht toxisch werking op de mitochondriën normaal gesproken juist positieve effecten.
Dit zorgt ervoor dat de bestaande mitochondriën beter gaan werken en er nieuwe worden aangemaakt.
Of dit met withaferine A ook zo werkt weet ik niet zeker, maar dat lijkt me wel.
 
Back
Naar boven