Fitness Seller

Asjemenouw!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Papi Chulo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2004
Berichten
1.393
Waardering
8
Loeki de Leeuw terug op tv
16 augustus 2005, 14:25:58

RIJSWIJK (ANP) - Het reclame-leeuwtje Loeki de Leeuw keert terug op televisie. Het animatiefiguur krijgt een rol een spotje van een supermarktketen en is daardoor vanaf 22 augustus weer op de buis te zien. Niet - zoals voorheen - alleen op de publieke zenders, maar ook op de commerciële.

Loeki de Leeuw was van 1972 tot eind 2004 te zien tussen de STER-reclameblokken. Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders Loeki graag weer zien terugkeren en daarom heeft het supermarktconcern daartoe besloten, aldus een woordvoerster dinsdag. 'Asjemenou', het kernachtige commentaar van Loeki, hanteert het leeuwtje ook in zijn nieuwe rol.

De reclame-uitingen worden geproduceerd in samenwerking met Geesink Studio's, waar Loeki 33 jaar geleden werd bedacht. Voor de nieuwe filmpjes kozen de makers voor 3D-animatie.


Wat een fantastisch nieuws!!! Dit kon ik jullie toch niet onthouden !
 
Nu gaat Loeki gehoereerd worden voor commerciele doeleinden.... (werd ie op zich al een beetje, maar goed)

Maar wel cool dat ie terug is! Op een gemiddelde avond kunnen een paar Loeki filmpjes het niveau van de tvuitzendingen bijzonder goed doen. Niet dat ik een tv ga aanschaffen of zo :D
 
builderB zei:
Niet dat ik een tv ga aanschaffen of zo :D
:roflol:

Vind Loeki altijd wel lache om te zien, van mij mag 'ie zeker terugkomen.
 
Hier is ie...een klassieke pose inmiddels....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ben benieuwd hoe lang ie t vol houdt... de nieuwe generatie kent Loeki waarschijnlijk niet.. en als ie niet cool is :cool: (dus niet rapt, juiste kleding draagt en onwijze bling bling om heeft) zal ie snel weer het toneel moeten ruimen voor bijvoorbeeld zo'n gozer van de dubbelfrizzz reclame
 
Is niet leuk, ze hadden hem in ere moeten laten.


Nu word ie 3d geanimeerd.. saaaaaaai.. en word de dood stempel voor loeki. tenzij die groffer word als hans teeuwen en paul de leeuw bij elkaar.. :D
 
Wat zegt Loeki als ie Hitler tegenkomt ?























Vergasjemenou ? :D (ok ,sorry niet grappig hehe)
 
D.D. zei:
ben benieuwd hoe lang ie t vol houdt... de nieuwe generatie kent Loeki waarschijnlijk niet.. en als ie niet cool is :cool: (dus niet rapt, juiste kleding draagt en onwijze bling bling om heeft) zal ie snel weer het toneel moeten ruimen voor bijvoorbeeld zo'n gozer van de dubbelfrizzz reclame

Ja misschien moet ie opgepimpt worden ofzo, om aan de eisen van deze tijd te voldoen haha!
 
LangeMan zei:
Wat zegt Loeki als ie Hitler tegenkomt ?























Vergasjemenou ? :D (ok ,sorry niet grappig hehe)

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Loekie heerst!

ik mocht altijd later opblijven om lokie nog te kijken :D

Ach die 10 sec. langer opblijven mocht ook altijd van mijn ouders :rolleyes:
 
Back
Naar boven