MuscleMeat

Ask away (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wilders of Pechtold
 
Als je wilt weten op wie ik zou stemmen als ik tussen die twee moet kiezen? Wilders.
 
325i Cabrio vs. RX-7 Turbo II Cabrio ('90)
 
RX-7
 
Mijn voorkeur gaat uit naar wat langere vrouwen. ;)

Steks staat eigenlijk nergens voor.

De lange uitleg: Zo'n 20 jaar geleden moest ik voor een forum oid een username hebben, mijn eigen naam was toen al in gebruik en toen schoot ineens steks bij mij te binnen. Dit was een tag die ik ooit had gezien in een boek over graffiti. Sindsdien gebruik ik eigenlijk altijd steks omdat die username tot nu toe altijd vrij is.
 
compound barbell of machines ?
 
Compound barbell, maar dat komt vooral doordat ik in mijn homegym alleen een simpel kabelstation heb naast mijn squatrack en GHR. Als ik in een sportschool zou trainen zou ik denk ik de verleiding van machines niet makkelijk kunnen weerstaan.
 
Wat zijn je doelen? En hoe denk je die te bereiken? Ga je pragmatisch te werk?
 
Ik heb op dit moment een heel simpel doel, ik wil fit worden, zijn en blijven. Ik ben net 40 geworden en heb 2 kleine kinderen (2,5j en 4mnd) en ik wil zolang mogelijk van alles met ze kunen doen. Dus of mijn 150kg 1RM nu voor de deadlift, squat of bench-press geldt, dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Verder train ik omdat ik me daar prettig bij voel en als mijn lichaam er dan ook nog eens wat atletischer eruit gaat zien is dat ook niet verkeerd natuurlijk. Ook wat dat betreft heb ik geen echte doelen, maar ik ambieer sowieso niet iets extreems. Een fysiek ala Skatermarvin vind ik een mooi streven.
 
Ik heb op dit moment een heel simpel doel, ik wil fit worden, zijn en blijven. Ik ben net 40 geworden en heb 2 kleine kinderen (2,5j en 4mnd) en ik wil zolang mogelijk van alles met ze kunen doen. Dus of mijn 150kg 1RM nu voor de deadlift, squat of bench-press geldt, dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Verder train ik omdat ik me daar prettig bij voel en als mijn lichaam er dan ook nog eens wat atletischer eruit gaat zien is dat ook niet verkeerd natuurlijk. Ook wat dat betreft heb ik geen echte doelen, maar ik ambieer sowieso niet iets extreems. Een fysiek ala Skatermarvin vind ik een mooi streven.
Dat zie ik als een groot compliment. Je stelt in ieder geval geen onmogelijke doelen zoals veel mensen hier wel doen ;)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Nu maar hopen dat het nog een realistisch doel is op mijn 40ste.
 
Hoe bevalt het trainen met je turn clubs? Doe je dit vaak per week?
 
Hoe bevalt het trainen met je turn clubs? Doe je dit vaak per week?

Het bevalt goed, tot vorige week deed ik elke dag wat oefeningen, gevolgd door band pull-aparts. Als ik een UB training gepland had, dan als onderdeel van de warming up en anders gewoon op een moment op de dag dat ik tijd had. Afgelopen weekend zijn we weg geweest dus niets gedaan, maandag wilde ik de draad weer oppakken, maar het hele gezin is ziek zwak en misselijk thuis gekomen, dus geen tijd en energie, zelfs niet voor de clubs, ik hoop morgen weer wat te gaan doen.

Ik heb trouwens alleen een paar van de lichtste clubs van die Duitse webshop gekocht, binnenkort bestel ik de ander 2 gewichten ook.
 
Even een kleine misschien stomme vraag maar wat betekent eod ?
 
Back
Naar boven