XXL Nutrition

Ask away (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen idee waarom je dat aan mij vraagt, maar ik denk every other day, dus om de dag.
 
every other day , om de dag du
s
 
Aangezien je doel vooral fit zijn is, en het esthetische op de tweede plaats komt, gebruik je nog meer trainingsvormen dan krachttraining of heb je dat wel eens gedaan?
 
Mag ik mijn obligate kattenvraag nog stellen of word ik dan gevierendeeld? :POff topic , leuke avatar LoVako.:thumb:
 
Putin of Trump (puur qua persoonlijkheid)
 
Aangezien je doel vooral fit zijn is, en het esthetische op de tweede plaats komt, gebruik je nog meer trainingsvormen dan krachttraining of heb je dat wel eens gedaan?
Op dit moment niet, in het verleden deed ik veel aan duursport en dan vooral mountainbiken, ik hoop dat over een paar jaar weer op te kunnen pakken.

Mag ik mijn obligate kattenvraag nog stellen of word ik dan gevierendeeld? :POff topic , leuke avatar LoVako.:thumb:
Geen katten, ik ben allergisch voor alles met haren en veren. Ik heb veel jaren een zeeaquarium gehad, maar wegens tijdgebrek ben ik daarmee gestopt.

Putin of Trump (puur qua persoonlijkheid)
Putin
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Een zeewateraquarium, geweldig toch, wie doet dat? Ik ben fan.
 
Nog meer mensen dan je zou denken, in Nederland als snel meer dan 5000 man.
 
Nog meer mensen dan je zou denken, in Nederland als snel meer dan 5000 man.

Is dat dan ook echt zo'n eigen "wereldje". Vind het altijd interessant te leren over andermans hobby's en waar zij tijd aan spenderen
 
Het is echt een heel apart eigen wereldje ja, waar onwaarheden door velen worden beschouwd als de absolute waarheid (nog hardnekkiger dan onze bro-science). Ik heb een jaar of drie naast mijn werk een bedrijfje gehad in die branche en de koppigheid van vele consumenten en winkeliers waar ik toen tegenaan ben gelopen valt haast niet te beschrijven. :)
 
Back
Naar boven