XXL Nutrition

Peiling Ask jwdoetookmee anything

Bezoekers in dit topic

Misschien dat je daar meer het verschil uit merkt? Contest week eindelijk eens een deload en rust want de coach hosselt het wel. Cortisol omlaag en supercompensatie van de overreaching.
Ik heb niet echt stress, maar ik kan mij voorstellen dat als je zonder ervaring een wedstrijd gaat doen, je er minder gerust op bent dat je op die ene dag perfect piekt, zeker als je v.w.b. peak week en prep je lichaam nog moeten leren kennen. Het is dus ook gewoon het niet weten wat het beste is en een coach zegt gewoon de laatste week 'doe dit, doe dat, en het komt goed op die dag'. V.w.b. de contest hier hoef je niet op die ene dag op het podium te staan. Ik merk nu zonder coach ook wel voordelen. Minder zaken waar ik aan twijfel of het wel echt nodig, meer mijn eigen plan trekken en ding doen.
 
In het logje van de man hierboven mij gaat rond dat jij één van je atleten twee weken voor zijn wedstrijd hebt laten zitten omdat je enkel atleten wilt begeleiden die de top 3 halen, klopt dit?
 
In het logje van de man hierboven mij gaat rond dat jij één van je atleten twee weken voor zijn wedstrijd hebt laten zitten omdat je enkel atleten wilt begeleiden die de top 3 halen, klopt dit?
Als dit echt zo is dan is deze gast echt een smeerlap imo. Je hebt een goed fysiek, maar daar is alles dan ook meteen mee gezegd.
 
In het logje van de man hierboven mij gaat rond dat jij één van je atleten twee weken voor zijn wedstrijd hebt laten zitten omdat je enkel atleten wilt begeleiden die de top 3 halen, klopt dit?
Kan ik hier buiten gelaten worden. Ik heb hier niets mee te maken en ben hier niet bij betrokken.
 
Kan ik hier buiten gelaten worden. Ik heb hier niets mee te maken en ben hier niet bij betrokken.

Stel je aan. Ik zeg toch helemaal niet dat jij erbij betrokken bent? De enige betrokkenen zijn Jw en zijn atleet.
 
In het logje van de man hierboven mij gaat rond dat jij één van je atleten twee weken voor zijn wedstrijd hebt laten zitten omdat je enkel atleten wilt begeleiden die de top 3 halen, klopt dit?
Ik wil hier best op reageren, echter ben ik benieuwd hoe dit bericht de wereld in is geholpen. Als de definitie van laten zitten is betreffende atleet een aanbod doen gratis de laatste weken en piekweek te draaien, en gratis de nazorg te leveren na de wedstrijd?
Welles nietes heeft echter geen zin, zeker niet als mensen na 1 kant van het verhaal hun conclusie en mening al klaar hebben. Mensen die mij kennen, waar desbetreffende atleet er 1 van is, weten dat ik nooit te beroerd ben om te helpen en dit met alle liefde doe.
 
Ik wil hier best op reageren, echter ben ik benieuwd hoe dit bericht de wereld in is geholpen. Als de definitie van laten zitten is betreffende atleet een aanbod doen gratis de laatste weken en piekweek te draaien, en gratis de nazorg te leveren na de wedstrijd?
Welles nietes heeft echter geen zin, zeker niet als mensen na 1 kant van het verhaal hun conclusie en mening al klaar hebben. Mensen die mij kennen, waar desbetreffende atleet er 1 van is, weten dat ik nooit te beroerd ben om te helpen en dit met alle liefde doe.
Ik lees ook nergens dat iemand zijn mening en conclusie al klaar hebben? ALS het echt zo is, is er gezegd door @th0maz(als je hem bedoelde)

Ik denk dat velen benieuwd zijn naar jouw kant van het verhaal, het heeft altijd twee kanten natuurlijk
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik lees ook nergens dat iemand zijn mening en conclusie al klaar hebben? ALS het echt zo is, is er gezegd door @th0maz(als je hem bedoelde)

Ik denk dat velen benieuwd zijn naar jouw kant van het verhaal, het heeft altijd twee kanten natuurlijk
Daarom zei ik ook ''als''. Ik ben helemaal niet bekend met het verhaal. Echter is het wel vreemd dat als dat echt zo is, het uitgelopen is tot deze discussie. Maar gezien ''atleet'' toch hier niks over gaat vertellen, gaan we het helaas nooit weten.

Je moet ook niet verwachten dat die betreffende coach dat gaat toegeven als dat echt zo zou zijn. Die wilt natuurlijk zijn imago/reputatie hoog houden.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil hier best op reageren, echter ben ik benieuwd hoe dit bericht de wereld in is geholpen. Als de definitie van laten zitten is betreffende atleet een aanbod doen gratis de laatste weken en piekweek te draaien, en gratis de nazorg te leveren na de wedstrijd?
Welles nietes heeft echter geen zin, zeker niet als mensen na 1 kant van het verhaal hun conclusie en mening al klaar hebben. Mensen die mij kennen, waar desbetreffende atleet er 1 van is, weten dat ik nooit te beroerd ben om te helpen en dit met alle liefde doe.
Ben je nog op goede voet met die atleet?
 
Ben je nog op goede voet met die atleet?
We kunnen prima door een deur, hebben meermaals nog contact gehad afgelopen jaar en heb meermaals nog dingen uitgelegd qua aanpak / tips gegeven.

Naar aanleiding van deze posts zal ik eens een berichtje doen om te kijken of de situatie nog steeds dwars zit / dit onderwerp nog niet heeft afgesloten.

Mocht dat zo zijn, dan zal ik mijn best doen dit verder recht te zetten. Ik heb destijds veel en lange gesprekken gevoerd met desbetreffende atleet. Ik ga hier ook niet proberen mijn verhaal kracht bij te zetten / het verhaal van desbetreffende atleet proberen onderuit te halen, aangezien ik totaal niet uit ben op een discussie en zeker niet op het 'winnen' van een discussie over desbetreffende atleet en ik niet weet wat er hier wel en niet bekend is over hoe de situatie in elkaar zat. Ik ben niet uit op het delen van persoonlijke informatie die desbetreffende atleet zelf niet heeft gedeeld om er zelf beter van te worden of mijzelf te verdedigen ten koste van desbetreffende atleet. Ik zeg bewust ook niet of het een man of vrouw is, aangezien ik niet weet of dat hier bekend is.
 
Wel vreemd dat hij dit verhaal heeft en twee weken voor de wedstrijd bij een andere coach heeft aangeklopt. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar dat zullen we nooit weten.
 
Laatst bewerkt:
Jwdoetookmee zou je carb-cycling aanraden in een lean bulk? ‘Hogere’ dagen op de training van weak bodyparts, of houdt je liever een constant overschot aan?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven