Fitness Seller

Aspen sustanon 250 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wolfyy

Cool Novice
Lid geworden
3 mrt 2018
Berichten
72
Waardering
26
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
Nep of niet? Kwam in een 3x1ml doosje (zie laatste foto). Licht geel getinte olie. Amps zijn niet allemaal gelijk. De hals / hoogte / breedte verschilt per amp.

vmXIs1o.jpg

S9YLvoG.jpg

fDD2pqt.jpg
UZYNdsR.jpg
 
Laatst bewerkt:
geen idee,nooit van gehoord of gezien,vanwaar heb je deze?

Is gewoon HG.

On topic: ik kan er niks zinnigs over zeggen. Ik koop namelijk geen HG, nergens voor nodig. Veel te veel kans op fakes.
 
g2g, zijn wel nieuwe doosjes zo te zien, meeste wat in omloop is komt uit Turkse apotheek. Doosje ziet er wat anders uit, deze komen uit Nederlandse apotheek zo te zien.
 
Is gewoon HG.

On topic: ik kan er niks zinnigs over zeggen. Ik koop namelijk geen HG, nergens voor nodig. Veel te veel kans op fakes.

Vrij zeker dat het fake is. Aspen levert geen 3x1ml doosjes, alleen 1x1ml.

Dat 1x1ml doosje komt idd uit NL apotheek, alleen ter referentie neergezet. De 3x1ml komt van internet.
 
Vrij zeker dat het fake is. Aspen levert geen 3x1ml doosjes, alleen 1x1ml.

Dat 1x1ml doosje komt idd uit NL apotheek, alleen ter referentie neergezet. De 3x1ml komt van internet.

Daarom moet je ook geen HG kopen.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Aspen heeft alleen 1 ml... heb ze op voorschrift
 
Die rechtse heb ik vandaag ook binnen gekregen, uit het apotheek, aspen heft dus nieuwe doosjes zo te zien. Die 3x ampules heb ik niet eerder gezien, ik kan je wel vertellen dat die doosjes en eenheden per landen verschillen. Als aanvulling op eerdere, rechter is zeker ok, maak je niet teveel druk om die linkere zou ik zeggen. Flesjes doosjes wijzen allemaal op origineel, de enige kanttekening die er bij geplaatst kan worden is dat ze meestal als 1 eenheid verkocht worden, hoeft overigens niet te betekenen dat die per definitie fakes is. krijg al meer dan 3 jaar spullen uit de apotheek, heel wat doosjes of inhoud kregen door de Jaren heen een ander uiterlijk of eenheid in een doos. Zegt niet veel, beste is gewoon bellen naar fabricant en vragen hoe het zit.
 
Back
Naar boven