XXL Nutrition

aspireren

Bezoekers in dit topic

martin10

Novice
Lid geworden
26 nov 2011
Berichten
29
Waardering
1
Hey , heb eergisteren mijn eerste test prop shot gezet , ging vlot.
Maar ik ben vergeten te aspireren. Zodra ga ik mijn 2de prik zetten.
Maar hoe zit dat net dat aspireren?
Als je dus aspireert komt er lucht in de spuit. Moet je dan je fuel en de lucht in je spier spuiten ?
 
Als je aspireert, dan zal er een kleine luchtbel in je spuit terecht komen..
Dan gewoon injecteren, wanneer er bloed bij komt ipv luchtbel herprikken..
Nieuw naald and go
 
het is gewoon een lege ruimt er zit geen lucht in je lichaam
 
oke , en als er bloed in zit ? dan het fuel en het bloed met een nieuwe naald terug injecteren ? of nieuwe dosis zonder bloed injecteren ? thanks voor snelle reacties
 
oke , en als er bloed in zit ? dan het fuel en het bloed met een nieuwe naald terug injecteren ? of nieuwe dosis zonder bloed injecteren ? thanks voor snelle reacties
Wat denk je nu zelf? Ga je gewoon je injectievloeistof weggooien?
 
Handig dat je begint met kuren als je niet eens de precieze stappen weet/kan uitvoeren. Als je in een ader had gespoten was je mooi de lul.
 
Handig dat je begint met kuren als je niet eens de precieze stappen weet/kan uitvoeren. Als je in een ader had gespoten was je mooi de lul.
Er kan altijd een ongeluk gebeuren, maar je zal er niet van doodgaan :)
 
oke , en als er bloed in zit ? dan het fuel en het bloed met een nieuwe naald terug injecteren ? of nieuwe dosis zonder bloed injecteren ? thanks voor snelle reacties

nee tuurlijk niet er zit toch ook gewoon bloed in je lichaam. Het is toch je eigen bloed, ga je echt niet dood aan hoor.
 
Ik doe het bloed gewoon uit mijn spuit en dan trg erin^^
 
Laatst bewerkt:
Zou zelf ook een nieuwe naald erop doen kosten niets die dingen
 
Als je donker rood en veel bloed in je spuit ziet zit je gegarandeerd in een grote ader, maar die kans is vrij klein in je bil. Vergeet niet dat je altijd een klein beetje bloed zal zien want je prikt immers door je huid heen. Schrikt daar dus niet van.
 
Heb vandaag twee prikjes gezet. In elke been 1ml. Geen bloed, geen pijn, helemaal niks.

Ik geef altijd eerst en mep op de plek waar ik ga prikken, dan gooi ik als het ware de naald erin. Dus niet duwen! Op die manier voel je er helemaal niets van. Vervolgens aspireren, als je op de goeie plek zit komt er een vacuüm bel zonder bloed. Wacht je even 3 seconden om zeker te weten dat er niet alsnog bloed komt, dan injecteren. Langzaam en met beleid. Dan trek je de naald er met een snelle beweging weer uit. Houdt altijd een pleistertje of doekje bij de hand voor het geval er bloed uit komt, dan blijft je kleding schoon. Meestal komt er bijna niks uit.
En vergeet nooit je handen en de injectie spot van te voren schoon te maken met reinigingsalcohol. Zo voorkom je eventuele ontstekingen en abcesse door bacterieën die door de naald van huid kunnen worden meegenomen.
 
Back
Naar boven