XXL Nutrition

Assassins Creed Revelations

Bezoekers in dit topic

Biobeast

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2010
Berichten
3.752
Waardering
760
Lengte
1m94
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gisteren gestart met AC Revelations en wat een vet spel is het toch weer, nadeel van deze is wel dat er gigantisch veel werk bij het verhaal komt waardoor het iets onduidelijker wordt. Ook is het verhaal tot nu toe redelijk onsamenhangend, maar ik gok dat daar wel verandering in komt. Bommen maken, verdedigen van de schuilplaatsen van je sluipmoordenaars etc zijn nu ook aan de orde. Ik heb alle delen gespeeld, maar was sinds AC 2 verliefd op het spel:D
Wie van jullie heeft nu ook Revelations of is van het plan het te gaan spelen, ik kan het zeker aanraden!
 
Ga hem sowieso halen maar niet nu. Eerst ff COD spelen, uncharted 3, MGS Rising, Skyrim V. Pfff heb er niet eens tijd voor. Maar AC is echt een topserie!
 
Staat zeker op de lijst maar hij moet denk ik nog even wachten.
Echt schandalig hoeveel toffe games er deze maand bij zijn gekomen.
 
Staat zeker op de lijst maar hij moet denk ik nog even wachten.
Echt schandalig hoeveel toffe games er deze maand bij zijn gekomen.

Beter toch? Zo vlak voor de kerstvakantie.
 
Vanmiddag uitgespeeld en het einde is een wtf cliffhanger. Al met al zoon vet spel met missies waarvan je gaat kwijlen en acties die je aan de tv kluisteren. Iemand anders al gestart?
 
Ook net uitgespeeld, was skyrim even zat.
Bij het einde dacht ik ook even wtf?????
Vond het een tof spel, zeker van genoten maar voor mijn gevoel hadden ze nog wat dieper op het verhaal in mogen gaan. Of een extra verhaal op de achtergrond erbij.
 
Heb besloten om in m'n korte leventje nog finaal als laatste gameserie van m'n leven te kiezen voor Assassins Creed...daar ik onlangs deel I uit heb gespeeld, heb ik nu ook AC II,,,brotherhood,,,en de revelations animus edition met film en encyclopedie in bezit..

ben as we speak nu bezig aan ACII en wat een serie is het ook zeg....waw.

Daar deze waarschijnlijk de laatste assassins creed voor mij is, hoop ik toch dat het einde niet te WTF is dat ik toch ietwat bevredigd de put invlieg :)

Maar goed, eerst AC II en brotherhood
 
Back
Naar boven