AndroidHealthClinic

Assault - MHP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Assault XT - Musclepharm
    Pre-workout Matrix!

    Assault XT nieuwe formule is de absolute Pre-Workout hit in Amerika en één van de meest krachtige Pre-workouts verkrijgbaar!

    Assault XT pre workout is het meest geavanceerde en meest complete pre-workout systeem op de markt. Assault's "5-stage delivery system" beïnvloedt met precisie elke hoek van prestatie. Voedt je lichaam met de meest geavanceerde ingrediënten, domineer elke workout en behaal maximale resultaten.

    Assault XT Pre-Workout kenmerken:
    -#1 Professional Pre-Workout
    -"ION-3" gepatenteerde Nitrate technologie
    -Nieuwe ingredient: PURENERGY™
    -"ATP amplifier"
    -Assault's "5-stage delivery system"
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? twee weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Raspberry Lemonade, heel lekker, drinkt zo weg zonder nasmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop van 14.5 gram 30/45 minuten voor trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? MusclePharm Muscle Stack! Assault en Re-con duo pakket met kassa korting
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 47€ ipv 59.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, de nummer één voor de moment.

Mijn review:

Deze review schrijf ik voor personen die zowel kracht trainen alsook lopen, fietsen, enz...

De eerste dag waar ik Assault gebruikte kwam ik de nacht af en had net geen drie uur geslapen. Ook was ik eigenlijk best sceptisch, de vorige twee pre-workouts(1MR Vortex en Jack3D Micro) deze waren deze totale tegenvallers over gans de lijn maar daar zal ik niet over door rammen. Potje open, geur gaf mij al een ongeduldig gevoel om te weten hoe deze smaakte. Klaar gemaakt in een shake beker met 350 ml water, goede oplosbaarheid met wat zinksel op de bodem wat voor mij creatine ofzo moet zijn, na 5 minuten totaal opgelost. Deze nam ik mee onderweg met de wagen naar de fitness, en hoe deze smaakte? SUPER LEKKER de beste smaak van alle pre's die ik al binnen speelde en dat zijn er heel wat. Na 5 minuten prikkelend gevoel(waarschijnlijk de Beta-Alanine) over mijn gezicht en zo verder naar mijn totale lichaam. Na 10 minuten wakker gevoel, helder in het hoofd... de zin van trainen werd met de minuut sterker. Na 15 minuten in de fitness en na 30 minuten warming up op een cross toestel, 20 minuutjes opwarmen zonder hevige hartkloppingen. Tijdens mijn kracht training viel mij één ding op en dat is de focus die ik had, zowel mentaal en lichaamlijk. Niks kon mijn aandacht afwijken van mijn training en totale controle van de te trainen spiergroep. Recuperatie na elke set was ook sneller(gebruikte ook Amino1 tijdens de training). Training duurt 1uur tot 1u30 warming up inbegrepen, ik voelde mij fris na de training en ook achteraf geen crash of dip. (Gebruikte ook post-workout Re-con) De enorme pump had ik niet maar dat is niet wat ik zoek in een pre, hetgeen ik wou is focus, alertheid, snelle recuperatie, opbouwende stoffen en geen crash achterna... Assault beantwoorde mijn vraag naar :D

De tweede dag stond een looptraining gepland van 12 km en was benieuwd of Assault mijn training mij hier ook positief zou in helpen. En ja hoor, 30 minuten na inname loopsessie gestart en wat was mijn ervaring, betere controle van de loophouding en ademhaling wat resulteerde op een lagere hartslag op dezelfde snelheid dat ik gewoon ben te lopen.

Deze ervaring heb ik nog steeds na twee weken, ik train drie dagen en één dag af. Dag vier geen supplementen met uitzondering van een multivitamine.

10646745_10152687079413476_1757876687809058295_n.jpg
 
Mooie review.

Deel de ervaring over de tintelingen.. Opzich wel prettig, alleen aan het begin bij mij iets te heftig.
Wel heerlijke pomp en ik ben altijd helemaal gefocust.
De smaak 'candy apple' zou ik wel niemand willen aanraden.
 
Mooie review.

Deel de ervaring over de tintelingen.. Opzich wel prettig, alleen aan het begin bij mij iets te heftig.
Wel heerlijke pomp en ik ben altijd helemaal gefocust.
De smaak 'candy apple' zou ik wel niemand willen aanraden.

Inderdaad de tintelingen zijn bii mij ook wel best hevig in het eerste halfuur dat ik de Assault inneem, daarom drink ik hem in de wagen uit om zo wanneer ik na mijn warmup dit stadium voorbij ben en volop kan trainen zonder hieraan te moeten denken. :p
 
Heeft iemand tips wat betreft de smaken?
Wat is een beetje goed te doen?
 
Heeft iemand tips wat betreft de smaken? Wat is een beetje goed te doen?

PWO's hebben meestal geen lekkere smaak... Is gewoon wegdrinken

maar had toen de fruit punch en vond die zeker voor een pwo ''lekker''!
 
Goede pre-workout! Geeft mij de boost die ik nodig heb, maar wel goed gedoseerd zodat ik erna niet crash en me 4 uur kut voel.
Smaak is wel even wennen.. Tintelingen zijn in het begin ook wel heftig.
 
Tintelingen komen vooral door de beta-alanine, wendt vanzelf bij mij alleen eerste paar keer wat heftig, maar ook wel prettig want dan weet je dat het iets doet! Zelf lang Dedicated gebruikt, nu een tijdje stoppen. Door deze review over de streep getrokken om Assault toch maar een keertje te proberen. Vrienden waren er ook over te spreken.

Geen crash spreekt mij wel aan. Hoe was de slaap snachts?
 
Een vraag:

Ik heb sinds tijdje ook Assault. Vooral voor de dagen dat ik druk op het werk geweest ben en energie te kort kom voor mijn training.

In Assault zit ook Creatine, betekend dit een vervanging van mijn normale Creatine? Of kan ik mijn normale scope (5g bij het ontbijt) er rustig bij naast nemen?

Tevens zie ik dat er aardig wat vitamine B6 in het product. Na het zien van een programma op NL3 laatst over te hoog gedoseerde supplementen en vooral B6 gevaarlijk kan zijn.

In mijn vitamine pack van Dedicated zit ook al 750% adg B6.


Iemand?
 
Tintelingen komen vooral door de beta-alanine, wendt vanzelf bij mij alleen eerste paar keer wat heftig, maar ook wel prettig want dan weet je dat het iets doet! Zelf lang Dedicated gebruikt, nu een tijdje stoppen. Door deze review over de streep getrokken om Assault toch maar een keertje te proberen. Vrienden waren er ook over te spreken.

Geen crash spreekt mij wel aan. Hoe was de slaap snachts?

Voor mij goed. Laastst dat ik het gebruik hebt is om 7 uur, en kon gewoon pitten tegen 12.
 
Een vraag:

Ik heb sinds tijdje ook Assault. Vooral voor de dagen dat ik druk op het werk geweest ben en energie te kort kom voor mijn training.

In Assault zit ook Creatine, betekend dit een vervanging van mijn normale Creatine? Of kan ik mijn normale scope (5g bij het ontbijt) er rustig bij naast nemen?

Tevens zie ik dat er aardig wat vitamine B6 in het product. Na het zien van een programma op NL3 laatst over te hoog gedoseerde supplementen en vooral B6 gevaarlijk kan zijn.

In mijn vitamine pack van Dedicated zit ook al 750% adg B6.


Iemand?

Creatine kun je prima nemen in combinatie met Assault. Wij adviseren 5 gram creatine monohydraat per dag te nemen. Zit je hier iets boven is dat natuurlijk geen ramp. Verschillende onderzoeken spreken uit dat 5 gram per dag te weinig zou zijn. Hierover zijn de meningen verdeeld. Assault en 5 gram creatine monohydraat zal in ieder geval geen overdosis zijn :D
Wat betreft de vitamine B6; ook hierover zijn de meningen verdeeld. Wel is de 750% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitamine b6 meer als genoeg.

Bart
 
Wat betreft de vitamine B6; ook hierover zijn de meningen verdeeld. Wel is de 750% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitamine b6 meer als genoeg.

Bart


In mijn Dedicated Pack zit 15mg B6 (750%) & in Assault pre-workout zit ook 15mg B6 (750%).


Dit lijkt me opzich beetje te veel van het goede toch?
 
In mijn Dedicated Pack zit 15mg B6 (750%) & in Assault pre-workout zit ook 15mg B6 (750%).


Dit lijkt me opzich beetje te veel van het goede toch?

Ja. Dat lijkt mij ook. Ik adviseer inderdaad niet om deze twee op dezelfde dag te gebruiken. Los van elkaar zijn het beide topproducten en daarnaast veel verkocht, maar gecombineerd inderdaad wat teveel van het goede gezien de dosering vitamine B6 ;)

Bart
 
Back
Naar boven