MuscleMeat

Assault - Musclepharm

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Intensiteit zonder crash!
    -100% vetvrije spiermassa!
    -Verlies meer lichaamsvet
    -Spieren worden sterker!
    -Fantastische spierpomps
    -Versterkte opname voedingsstoffen
    -Spieren presteren langer!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 3weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekrrr :D Raspberry lemonade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1schep voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24u, gratis samples, gratis goodies,profesioneel advies,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jep, heb nou al veel pre workouts geprobeerd en dit is eentje die ik in men lijstje van 3 zou opnemen, als pot op is ga ik zeker terug een aankopen voor af te wisselen

Mijn review:

Had gezien dat het in Amerika goede reviews kreeg dus daarom wilde ik het proberen.. Lekkere energie, goede pomps en ook merkbaar veel uithouding. Nog een groot voordeel is geen crash en voor de prijs moet je het ook al niet laten :)
Alles ging zeer vlot en goed en had echt een drang om door te trainen.
Echt wel lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuw gedoe of dergelijke..

assault-top-banner.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien laag in je carbs gezeten?

Dat wel, maar net zo laag als de laatste paar weken en met 2 scoops oude formule of 2 scoops Insane heb ik nergens last van. Ben best wat gewend qua pre workouts dus dit verbaasde me enorm.
 
Ik heb nu een tijd assault gebruikt (oude en nieuwe formule) en zit te kijken om eens wat anders te proberen. Heb alleen ervaring met NO explode verder. :D
 
Ik heb nu een tijd assault gebruikt (oude en nieuwe formule) en zit te kijken om eens wat anders te proberen. Heb alleen ervaring met NO explode verder. :D

INSANE is wel een aanrader.
 
Ik heb nu een tijd assault gebruikt (oude en nieuwe formule) en zit te kijken om eens wat anders te proberen. Heb alleen ervaring met NO explode verder. :D


Merk je verschil tussen de oude en nieuwe assault?
 
Merk je verschil tussen de oude en nieuwe assault?
Alleen de smaak, maar ik gebruik tegenwoordig verder bijna geen stims meer (geen troep als redbull en monster). Ik zit rond te kijken naar eens wat anders, maar als ik de reviews overal lees in assault gewoon duidelijk 1 van de betere.
 
Alleen de smaak, maar ik gebruik tegenwoordig verder bijna geen stims meer (geen troep als redbull en monster). Ik zit rond te kijken naar eens wat anders, maar als ik de reviews overal lees in assault gewoon duidelijk 1 van de betere.


Dus in effect is de nieuwe niet beter ?
 
Nee nieuwe is gewoon hetzelfde, iets meer tintelende oortjes soms.
 
Geen misselijkheid, geen uitpuilende ogen, wel een goede pomp en energie rush. Ik vind dit ook een fijn smakende pre workout.
 
Geen misselijkheid, geen uitpuilende ogen, wel een goede pomp en energie rush. Ik vind dit ook een fijn smakende pre workout.

Welke smaak had je?

Ik had 2 jaar geleden ooit Blue Raspberry ofzo.

Kan iemand me vertellen welke smaak het lekkerste is?

@b&f, komt ie niet nog terug in de aanbieding binnenkort? :(
 
Ik gebruik Assault nu een tijdje en ben er zeer tevreden over! Smaakt goed, mixt op een paar kleine klontjes na goed en merkbaar verschil in focus en uithoudingsvermogen. Toen ik niet goed in m'n vel zat voelde ik me vaak wel erg down na een training, maar nu ik goed in m'n vel zit heb ik daar zelden nog last van.

Enige vraagje dat ik had - kan ik Vaso Grow van Dedicated Nutrition veilig hiermee combineren? Neem aan van wel, maar vraag het voor de zekerheid toch maar even.
 
Heb 2 weken geleden de blue raspberry smaak gekocht. Had hem mooi in de aanbieding op de kop kunnen tikken bij body en fitshop

Maar het is toch wel 1 van de lekkerste pre-workouts die ik ken (Qua smaak)

Nu maakt de smaak me over het algemeen geen bal uitgezien ik t toch maar met 150ml water meng.
Een echte bodybuilder drinkt alles weg zonder te piepen. Alles went :)

Werking is ook erg goed, deze supp brengt het tintelend gevoel naar een heel nieuw level! Hahaha je gaat stuk. :rolfol:
Verder goeie focus en pomp, ikzelf ga iets harder op bijv Insane van b&f qua aggressie, maar deze geeft weer net wat meer focus.
Of misschien is het ook wel appels met peren vergelijken :D

In ieder geval zeker een aanrader wat mij betreft
 
Werkt voor mij uitstekend!! Ik heb Fruit Punch, vind deze de lekkerste tot nu toe.
 
Ik vind de nieuwe smaken echt heerlijk maar ik heb aan een half schepje meer dan genoeg en inderdaad wat meer tintelingen en jeuk.
 
9 maanden geleden precies deze preworkout gehaald, heb deze pwo dan ook al een tijd niet meer gebruikt.
Zit nu nog ongeveer voor 6 scoops in, alleen lijkt het nu net op bruine basterd suiker en is dus hartstikke klonterig, zijn er meer mensen die dit hebben?
 
9 maanden geleden precies deze preworkout gehaald, heb deze pwo dan ook al een tijd niet meer gebruikt.
Zit nu nog ongeveer voor 6 scoops in, alleen lijkt het nu net op bruine basterd suiker en is dus hartstikke klonterig, zijn er meer mensen die dit hebben?

Weg gooien en nieuwe kopen lijkt me
 
Assault momenteel verkrijgbaar voor slechts 19,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wees er snel bij :cool:

Bart
 
Back
Naar boven