AndroidHealthClinic

Assault - Musclepharm

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? •#1 Rated Professional Pre-Workout
    •Intensiteit zonder crash!
    •100% vetvrije spiermassa!
    •Verlies meer lichaamsvet
    •Spieren worden sterker!
    •Fantastische spierpomps
    •Versterkte opname voedingsstoffen
    •Spieren presteren langer!
    •6000mg 3:2:1 BCAA's!
    •5000mg Con-Cret & Creapure!
    •4000mg Carnosyn Beta Alanine!
    •1500mg Citrulline Malate
    •Verbeterde hydratatie
    •NSF gecertificeerd!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 8 weken (maximaal trainingen per week)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet, erg zoet! Maar vind ik persoonlijk erg lekker! (fruit punch)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop ongeveer 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24 uur, goodies etc. etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Gewonnen
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou dit product zeker nogmaals kopen! De formule bevat de juiste ingredienten voor pre- en intra workout (BCAA's, creatine, beta-alanine, cafeine etc.)

Mijn review:

Ik gebruik Assault nu al 8 weken en dan maximaal 2 trainingen per week. Het product geeft mij voor mijn training net dat beetje meer wat ik soms nodig heb.

Natuurlijk zijn de nieuwe pre-workouts niet te vergelijken met de oude welk nog DMAA bevatte, maar de totale blend maakt het een goede pre-workout. Het spul lost goed op, maar de dosering is redelijk groot (23g), dus als je geen zoetekauw bent zul je het even zwaar hebben (het is namelijk behoorlijk zoet). Na een minuutje of 30 (afhankelijk of je veel of weinig gegeten hebt) begint het te werken: een lichte tinteling van de beta-alanine en een lichte caffeine rush (niet overgedosseerd).

Tijdens de training geeft de caffeine, taurine net dat beetje extra om hier en daar wat meer gewicht of een repje meer te pakken. Dit kan natuurlijk ook enigsinds placebo effect zijn, maar dit wordt meer dan goed gemaakt door de andere aanwezige ingredienten zoals creatine en BCAA's.

Zelf neem ik deze pre-workout niet voor iedere training, maar heb het gevoel dat deze zich er goed voor leent. Gezien de enigsinds milde caffeine dosering en geen crash post workout.

Ik zou in de toekomst mogelijk dit product nog eens aanschaffen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zo nu en dan iets anders qua pre-workout proberen ook wel fijn vind!

ut-assault.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit product is van Musclepharm.
 
Maar weer een potje besteld als afwisseling op wat ik heb, zag em in de sale bij B&F en kon het niet laten :D Trainingen waren altijd top met dit spul :wl:
 
dit is men eerste pwo en moet zeggen dat ik meer op men training gericht ben en harder wil gaan na het nemen van 1 volle scoop, heb de oude en nieuwe formule staan en nieuwe vind'k iets sterker
 
ik merk ook steeds een betere focus na deze PWO, kan ook langer doorgaan.
Wel geen ervaring met andere PWO's...
 
Deze zit in mn vaste stack :D
 
Assault is inderdaad een topper!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- #1 Professional Pre-Workout
-"ION-3" gepatenteerde Nitrate technologie
- Nieuwe ingredient: PURENERGY™
-"ATP amplifier"
- Assault's "5-stage delivery system"

Bart
 
Blijft toch zeker in de top3 van beste pre-workouts deze, ook qua smaak zeker niet verkeert!
 
Voor mij de beste
 
Schepje Agmatine van B&F erbij, train er lekker op! Ben niet zo gevoelig voor PWO's maar deze is goed.
 
mierzoet & laxatief in mijn ervaring.
 
Vandaag als beginner voor het eerst een halve scoop genomen.
Voelde mij meteen opgewekt en had cht zin om te knallen.

Mijn stronglifts training ging beter als verwacht. Super geconcentreerd en minder pauze als normaal nodig tussen mijn setjes.

De smaak: apple candy is wel niet echt te pruimen maar dat schijnt gebruikelijk te zijn bij pwo's.

Gelukkig geen crash of iets dergelijks gehad tot dusver.
 
Back
Naar boven