Fitness Seller

Assault XT - Review

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
7,5/10 ++ Aanrader


[IMGREV]foto_review[/IMGREV]
  • Soort supplement: Pre Workout
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer energie tijdens de workout
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Meer energie tijdens de workout :P
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik heb hem de dag van deze review voor de eerste keer geprobeerd
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is verassend goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? iets minder dan een scoop (een scoop is aanbevolen)
  • Waar heb je het supplement gekocht? body en fit shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? sample van whey en het supplement was on sale
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €16,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik denk het wel

Mijn review: Ik heb nadat mijn pot ON gold standard op was deze maar aangeschaft omdat ik goede reviews gelezen had. Dit is overigens mijn eerste review van een supplement. Maargoed, er zit per dosering 250mg cafeïne in en dat voel je wel. Ongeveer tien minuten na het drinken van de PWO begon ik wel wat energie te krijgen en tevens zin om te sporten. Wat veel mensen ervaren zijn tintelingen in de oren, handen en voeten. Ik had dit totaal niet, en dat vind ik wel fijn. De smaak was verrassend goed en loste ook goed op in water. Ik had de raspberry flavour. Het smaakte niet heel chemisch en heeft ook niet zo'n smerige bittere/zure nasmaak.

Al rijdend naar de sportschool begon ik me wel een beetje onrustig te voelen maar dat was te verklaren. Toen ik begon met mijn workout stond ik echt op ontploffen, ik moest snel en hard gaan trainen anders barstte ik uit mijn voegen.

Tien minuten in mijn workout was ik een beetje misselijk maar dit trok snel weg en toen was het knallen geblazen! Ik heb getraind als een beest, twee uur lang, zonder moe te worden en zonder verzuring van de spieren. Wel voelde ik mijn hart een aantal keer tekeer gaan, dat was niet zo'n prettig gevoel maar het was te verklaren dus ik trok het me niet zo erg aan en het belemmerde het trainen totaal niet. De beloftes die MP maakt over dit product maken ze wel waar want ik barstte van de energie. Na mijn workout kwam echter wel een behoorlijke crash, licht in mijn hoofd en een beetje duizelig. Een halfuurtje en een goede maaltijd later was die crash wel weer verdwenen.

Al met al vindt ik het een goed product dat doet wat het belooft. Wel raad ik aan om af en toe een break te nemen van de PWO's want al die cafeïne is natuurlijk niet goed voor je hart. Of ik het product opnieuw zou kopen? Ja ik denk het wel, maar wel op voorwaarde dat ik iets beter let op de signalen van mijn lichaam om de crash te voorkomen.
 
Back
Naar boven