XXL Nutrition

"At your service" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smalluser

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.092
Waardering
7
WERELD aktie :thumb: Prins Bernard for president !!!

Prins betaalt boete AH-medewerker

***************************************
AMSTERDAM Prins Bernhard betaalt zoals
eerder beloofd de geldboete van een
AH-medewerker."Gezegd is gezegd.Ik ben
een man van mijn woord",zegt de prins
vandaag in De Telegraaf.

Deze week veroordeelde de Amsterdamse
politierechter de medewerker van een
Albert Heijn-vestiging in Amsterdam tot
een geldboete van 300 euro.Hij had een
overmeesterde dief een elleboogstoot in
het gezicht gegeven.De rechter sprak
van onnodig geweld.

De 91-jarige prins zei na het incident
in augustus dat de AH-medewerker geen
boete maar een lintje verdient.Bernhard
noemde de strafvervolging "schandalig".

***************************************


Groet Smalluser :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Mmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb echt niet zo'n medelijden met die overvaller die op zijn neus is gemept, maar die gast die het gedaan heeft, is twee keer eerder voor geweldpleging veroordeeld. Dan zou ik wel eens willen weten of dit ook zulk soort gevallen zijn geweest, of misschien toch iemand van wie de handjes makkelijk wapperen.

Mgoed, prins Bernhard had het wel beloofd en heeft zijn woord gehouden, dat vind ik wel weer goed.
 
De moraal van het verhaal is > Prins Bernard "betaalt" voor snelrecht ! ;)

Of de aangehoudene nu door Pietje Jantje of de politie is aangehouden doet er dan effe niet toe.

T'is er tenminste eentje met 'normen en waarden' want hij bleef niet toekijken :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Een (op dat moment inmiddels) machteloos persoon in zijn gezicht meppen met je elleboog is niet mijn interpretatie van 'normen en waarden'.
 
Originally posted by wateengedoe2
.... Een (op dat moment inmiddels) machteloos persoon in zijn gezicht meppen met je elleboog is niet mijn interpretatie van 'normen en waarden' ....

Kweet de details niet maar zoiets kan gebeuren in het heetst van de strijd. Vergeet niet het was een overvaller met een mes als je daar tegen zegt : "uh uh niet doen geeft dat mes eens hier" kan het wel eens in je rug terecht komen.

t'Verdient misschien niet de schoonheidsprijs de manier waarop dit gegaan is maar het gaat mij om de hoofdlijnen in deze zaak ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by wateengedoe2
Een (op dat moment inmiddels) machteloos persoon in zijn gezicht meppen met je elleboog is niet mijn interpretatie van 'normen en waarden'.
In het heet van de strijd zou je waarschijnlijk net hetzelfde doen.
Die kerel had waarschijnlijk echt wel normen en waarden maar als iemand gewapend je winkel beroofd dan vervagen die normen en waarden wel en is de reactie niet meer dan normaal IMO.
 
Goed dat Bernhard woord houdt en de boete betaalt.
Of de boete terecht is of niet... tja, het is natuurlijk niet goed wat ze gedaan hebben, maar wel begrijpelijk.
 
En zo heeft Clifford z`n lesje wel geleerd...
Als je `n winkel berooft, kan je zoiets natuurlijk verwachten. En dan mag je nog blij zijn als `t bij een gebroken neus blijft.
 
lmao, wat is 300 euro nou voor zo iemand...

is al een keer een discussie over geweest over 't nou wel rechtvaardig was enzo...
wat ik toen heb gezegd, blijkt dus toch uitgekomen. vind toch dat mensen vaak veel te vroeg conclusies trekken, terwijl ze in feite geen reet van de situatie kennen, zo ook prins Bernhard...
 
Ik vind het een goede actie van prins bernard.
Misschien worden overvallers zo wel een beetje wijzer als ze behalve een geldboete of gevangenis straf wat in dit land een lachertje is mogen worden behandeld. Netjes was het misschien niet maar ik kan niet zeggen dat het onacceptabel is. Misschien laat de overvaller het de volgende keer wel uit het hoofd.
 
Geen medelijden met criminelen. Verrot slaan die handel. De rechterlijke macht staat zooooo ver van de maatschappij dus krijgen die criminelen van die belabberde straffen. Dit is niet goed. Die junks kun je beter maar helemaal uitroeien want wat is het maatschappelijk nut van die gasten?? Je hebt totaal niets aan ze behalve last. Mijn neef heeft er ook 1 een paar tikkies gegeven, want die junk vond het nodig om zijn autoradio eruit te trekken. Waar hij gewoon bij stond!! Echt te gek voor woorden
 
Uitroeien.......aaarggggg, je hebt inderdaad niks aan ze. Maar uitroeien dat gaat mij te ver, dan ken je net zo goed alle uitkeringtrekkers uitroeien, als we toch zo gaan redeneren, wat is hun meerwaarde aan de samenlevind dan, ze kosten geld (uitkering) en ze verbruiken collectieve goederen en diensten (zorg etc). Gaat mij toch een stukje te ver, maar die k*tcrimineel die een aanklacht indient omdat hij een elleboog op z'n zielige kop kreeg, belachelijk, hij loopt toch met een mes te zwaaien. Das een vrijbrief voor alle criminelen om iets te beroven, lukt dat niet, zorg je gewoon dat je wordt geslagen, altijd ga je als winnaar naar huis..... whehehe, idioot toch.

ps.
Prins Bernard zegt wel heel stoer dat hij die 'boete' betaald, maar dat hebben wij nederlanders weer gedaan.
 
Back
Naar boven