MuscleMeat

Athletisch lichaam, waar koop je kleding?

Bezoekers in dit topic

Respeezy

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2009
Berichten
255
Waardering
8
He Bro's,

Ik vroeg mij af waar jullie kleding kopen, ben op zoek naar wat tips.

Ben 1m80 75kg heb vrij brede schouders, heel smal middel, enigzins grotere bovenbenen dan de gemiddelde bankhanger en weer dunne kuiten.

Ik droeg altijd h&m of zara shirts maar maat M zit nu altijd te strak bij mijn oksels en soms armen en als ik L aantrek lijk ik op zo'n hiphop fanboy omdat het bij mijn middel veels te groot is.

Broeken van verschillende merken zitten ook vaak net wat te strak bij de bovenbenen en een maatje groter zit dan weer te los bij mijn middel.

tips?
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Elke kledingzaak heeft wel wat meer slim fit modellen shirts.
 
75 Kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha gelijk heb je, het kost ook veel moeite om zo licht te blijven dat kan ik je vertellen, ik doe het niet omdat ik graag op dit gewicht wil rondlopen.
 
Geen kindermaten kleding meer kopen

De M staat dan ook voor Meer eten
 
Haha gelijk heb je, het kost ook veel moeite om zo licht te blijven dat kan ik je vertellen, ik doe het niet omdat ik graag op dit gewicht wil rondlopen.

met alle respect 1.80 m en 75 kg dan ben je gewoon lang en mager meer niet
 
met alle respect 1.80 m en 75 kg dan ben je gewoon lang en mager meer niet

Ja prima ik zou mijzelf totaal niet zo omschrijven, maar vanuit een bodybuilders perspectief kan ik het wel enigzins begrijpen :)
En tx voor het lang noemen, dat hoor ik niet vaak :D

Nu on topic aub, iemand kledingtips?!
 
Waarom wil je op dit gewicht blijven dan?

Anders halen ze je van pro ana sites af ?

:trollface:
 
Kijk ff naar G-star basics.....t-shirts en tank-tops.
 
Dit zijn toch heel normale stats, je kunt bijna onmogelijk echt een heel vreemd fysiek hebben waardoor je geen kleren meer kunt vinden op 1.80 en 75 kg.
 
Ja dan moet je je kleding ook niet bij Prenetal zoeken. Kan me voorstellen dat die kleding daar je net niet meer past.
 
Geen kleding kunnen vinden op 1.80 75KG
colbert-laugh.gif
 
Back
Naar boven