AndroidHealthClinic

Athletisch lichaam, waar koop je kleding?

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp TS wel. Hij kan wel maat L kopen en dan klopt de lengte waarschijnlijk wel. Alleen staat het gewoon niet mooi als iets extreem los zit.

Klopt, het ziet er ook weird uit vind ik als een shirt bij de armen en borst strak zit en er dan een soort jurk onder hangt.

Klopt, het ziet er ook weird uit vind ik als een shirt bij de armen en borst strak zit en er dan een soort jurk onder hangt.

IMO veel beter dan dat je zon gay strak shirt aan heb van kijk zie mij eens ik lift.

ik vind het er verder helemaal niet raar uitzien als ik jou was zou ik een L kopen.

• Like
Waarderingen: Obee
Ik koop mijn kleren vaak in Oekraïne, zeker nu met de grivna zo laag is het echt sick daar.

• Topic Starter Topic Starter
IMO veel beter dan dat je zon gay strak shirt aan heb van kijk zie mij eens ik lift.

ik vind het er verder helemaal niet raar uitzien als ik jou was zou ik een L kopen.

Ik ben het met je eens over de strakke shirts, maar ik in een L is wel het andere uiterste en ik vind dat persoonlijk gewoon niet mooi staan.

Hoe oud ben jij dat je nog niet weet hoe kleding te kopen?

DBB makeover team on the way!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tapered fit broeken, shirts primark oid.

Altijd die gasten die zogenaamd moeite hebben met het vinden van broeken en zo :roflol: tuuuuuuuuuurlijk jongens.

't Is gewoon onzin dat je met 70-75cm quads geen broeken zou kunnen vinden.

Ligt aan je lengte denk ik. Ik met midget height kan amper broeken vinden met de juiste maat. Als het goed om de bovenbenen zit heb ik bijvoorbeeld enorm veel ruimte over om mijn middel en dat los je met een riem of bij de kleermaker niet op.

Maar Levi's heeft nu nieuwe broeken voor athletische fit, misschien is dat wat.

Terug
Naar boven