AndroidHealthClinic

Athletisch lichaam, waar koop je kleding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit weekend kleding gaan kopen voor dit seizoen (koop slechts 2 keer per jaar kleren).
Ben een hemd van zo'n 150 euro tegengekomen speciaal voor hardcore bicep curlers. Mijn voorarmen gingen er amper in en had zeker nog 15cm rond de bovenarmen vrij.
Ik denk dat het wel moeilijker wordt om broeken te vinden als je smalle heupen hebt met grote benen.
Je moet in de brede maten gaan voor je benen, maar rond je heupen zit het dan zo los als het maar kan zijn. Met een riem ziet dat dan echt retard.
Is veel werk/grote kost om al je broeken te moeten inleggen.
 
Maat M :rolleyes:

Ga bulken en koop XXL.

Niet te veel bulken, want 3XL is weer focking kut te verkrijgen.
 
Dit weekend kleding gaan kopen voor dit seizoen (koop slechts 2 keer per jaar kleren).
Ben een hemd van zo'n 150 euro tegengekomen speciaal voor hardcore bicep curlers. Mijn voorarmen gingen er amper in en had zeker nog 15cm rond de bovenarmen vrij.
Ik denk dat het wel moeilijker wordt om broeken te vinden als je smalle heupen hebt met grote benen.
Je moet in de brede maten gaan voor je benen, maar rond je heupen zit het dan zo los als het maar kan zijn. Met een riem ziet dat dan echt retard.
Is veel werk/grote kost om al je broeken te moeten inleggen.

71kg.

Nee.
 
Ligt aan je lengte denk ik. Ik met midget height kan amper broeken vinden met de juiste maat. Als het goed om de bovenbenen zit heb ik bijvoorbeeld enorm veel ruimte over om mijn middel en dat los je met een riem of bij de kleermaker niet op.

Maar Levi's heeft nu nieuwe broeken voor athletische fit, misschien is dat wat.

Bedrijven kunnen moeilijk broeken maken voor elk lichaam type/lengte.

Tegenwoordig bestaan er kleermakers, als de bovenkant maar goed zit de lengte maakt geen moer uit voor 7,50 heb je een broek op de juiste maat (lengte)

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Ik denk dat het wel moeilijker wordt om broeken te vinden als je smalle heupen hebt met grote benen.
Je moet in de brede maten gaan voor je benen, maar rond je heupen zit het dan zo los als het maar kan zijn. Met een riem ziet dat dan echt retard.




dit dus. Heb nu ook een broek aan van de zara slim fit. heupen zijn gewoon 2 maten te groot, bij de benen is het skinny as fuck

niks aan te doen. of wel bulken tot 30% en zorgen dat je taile maar breder word dan je benen :D

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Maat M :rolleyes:

Ga bulken en koop XXL.

Niet te veel bulken, want 3XL is weer focking kut te verkrijgen.

dan koop je geen kleding wanneer je teveel bulk ???
 
Lol ik kan ook gewoon kleding kopen, soms moet je even wat beter zoeken. Maar wat weer een janktopic.
 
dan word je toch gewoon trainingsbroektokkie

problem solved topic kan dicht
 
4Invictus, iemand die deze kleding draagt?
 
Maar ik bats wel met je moeder.

KennyKola-JasonGenova-E-ZBarbellCurlGIF.gif

Belgje toch hoe stoer en aggresief je ook doet als je in het echt praat klinkt het nog steeds als ' gij hebt mooie ogen en je lach laat me zweven '

Als je zo stoer bent achter je beeldscherm kom in real dan ik bal jou in je eigen land en stad
 
Belgje toch hoe stoer en aggresief je ook doet als je in het echt praat klinkt het nog steeds als ' gij hebt mooie ogen en je lach laat me zweven '

Als je zo stoer bent achter je beeldscherm kom in real dan ik bal jou in je eigen land en stad

Locatie : Vlaanderen..

Wss ziet ie je niet eens met je 1.68.
 
Locatie : Vlaanderen..

Wss ziet ie je niet eens met je 1.68.

Klopt man
Lengte maakt niks uit als hij een grote mond heeft op het internet daag ik die belg in real uit
 
eigen kledingwinkel hiero :) zelfs voor mannen van 145kg hebben wij kleren! Zowel voor dikke 145kg kerels als gespierde 145kg kerels :P
 
Dunne kuiten :o
 
' gij hebt mooie ogen en je lach laat me zweven '

wat :roflol:

Als je zo stoer bent achter je beeldscherm kom in real dan ik bal jou in je eigen land en stad

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Ik zie het nu pas, onze hobbit is terug, kalm Frodo!
 
Belgje toch hoe stoer en aggresief je ook doet als je in het echt praat klinkt het nog steeds als ' gij hebt mooie ogen en je lach laat me zweven '

Als je zo stoer bent achter je beeldscherm kom in real dan ik bal jou in je eigen land en stad

amai zunne wat doet gij stoer he? ik zal u stoefen!!!
 
Back
Naar boven