XXL Nutrition

Atlas-steen in wording

Bezoekers in dit topic

PeterV zei:
kun je beter geen skyppybal (zit-springbal met handvat) halen en volgieten met cement?
Of beter: even van je buurmeisje lenen, opensnijden en dan volgieten :D

je buurmeisje opensnijden en volgieten? :no:
 
Maak dan eerder zoiets: (niet naar men tekentalenten kijken :D)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat zwart is ijzer door je beton (wat grijs is). Op deze manier is je implement wat langer, zoals op wedstrijden, en kun je ook nog extra schijven aan toevoegen :)
 
olav zei:
Je kan de keien in het midden steken en de buitenkant enkel cement gebruiken.
Ja idd of zoals ik zei met een visdraad wat lood in het midden steken.
 
Je moet zien dat je niet met zwakheden zit in je bol dan he.

Die tekening wat stelt dat eigenlijk voor? :)
 
olav zei:
Je moet zien dat je niet met zwakheden zit in je bol dan he.

Die tekening wat stelt dat eigenlijk voor? :)
Die tekening was voor huckfinn, het is dus voor een timberwalk implement :)
 
Thanks ja doe-het-zelf-god MS. Vooral de extra schijven optie is super zo. Ik mag nu wel opschieten met het maken van die shit want het collegejaar begint zo weer.
 
Ik ga zeker stones nog maken voor 1 september, en dan wil ik de TW implementen toch net na het WK ten laatste klaar hebben, kan ik na men rust van 2 weken aan de slag met de off season powerlifting/strongman combo (denk zelfs mss iets overheersend naar strongman).
 
Wel op dbb posten als je andere gagdets gaat maken heh.
 
dries, laat me weten hoeveel het gekost heeft voor't materiaal voor de farmers walk implementen hé :)
 
Mja weet niet of zo'n blokken wel veilig zijn, mss toch beter gewoon twee stangen aan elkaar bevestigen? (een van 50 voor te laden en een van 30 om te grippen)
 
Hoezo niet veilig
?
 
Wel ik had het niet zozeer op onveilig voor mij, maar voor die blokken zelf. Farmer Walk implements worden toch wat ruwer behandeld dan stones, dus mss toch beter er iets stevigs van te maken. Es gaan rondneuzen op het container park :D
 
MonsterStrength zei:
Wel ik had het niet zozeer op onveilig voor mij, maar voor die blokken zelf. Farmer Walk implements worden toch wat ruwer behandeld dan stones, dus mss toch beter er iets stevigs van te maken. Es gaan rondneuzen op het container park :D

Stukje H-balk met daarop de assen voor de schijven? Even een handvat erop lassen en klaar...
 
Waarom maak je niet zo'n farmers walk gelijk in merchtem? Kost bijna niets.
 
er lagen er hier twee in mijn hof, maar waren al goed rot en heb ze weggedaan, had dat beter niet gedaan :)
 
yeah buddy, heb net de bal weer opnieuw ingegipst! Victory - at last - shall be mine!!
 
Laatst bewerkt:
huckfinn doe jij een soort net in je gips of smijt je die gips er zo op?
 
Back
Naar boven