Fitness Seller

Verkocht Atlas stone molds (hybrid) 66 - 80 - 98 kg

Bezoekers in dit topic

Killstick

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
294
Waardering
19
Hybrid molds (https://www.rogueeurope.eu/hybrid-stone-molds-eu?locale=de)
1 maal gebruikt om stones te maken (die prima zijn gelukt; heb ooit DIY stones geprobeerd en dit is echt niet te vergelijken).
Gaat om de molds 145 pounds (66kg) - 175 pound (80kg) - 215 pound (98 kg)

Worden alle 3 samen verkocht. worden opgestuurd in de doos van Rogue waarmee ik ze toegestuurd heb gekregen. Molds zijn nergens gebarsten. Ik lever nog enkele dingen bij die je kunnen helpen bij het maken van de stones:
- Boutjes, rondellen en moeren > Deze sluiten veel beter af dan de bandjes die je normaal voor deze molds gebruikt waardoor je een veel kleiner naad op de stones krijgt.
- Klemmen: Heb ik tussen op de 2 grootste stenen gebruikt tussen de gaten om de mal zeker goed aan te drukken. Ik heb hierdoor met een trilnaald kunnen trillen zonder dat er water uit de molds kwam.
- Schepje dat net in de stortopening pas. Veel handiger dan een schop etc.
- Als de koper wil afhalen, dan kan ik er wel nog de 2 autobanden bijgeven die ik heb gebruikt om de 2 grootste stenen in te zetten tijdens het maken. Zitten dan super stevig en heel makkelijk voor te trillen.

Nieuwprijs was incl verzending 335 EUR. Dus doe maar bodje

Kunnen afgehaald worden in Berlare (9290, België) of opgestuurd worden (kost voor de koper).

DSC03691.JPG


DSC03692.JPG


DSC03695.JPG


DSC03696.JPG


DSC03708.JPG
 
Up 1; 200 EUR excl verzending meeneemprijs
 
Back
Naar boven