XXL Nutrition

Atlas stones trainen zonder atlas stones (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Davynator

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
135
Waardering
0
Hier staat een filmpje over hoe je kunt trainen voor stones of strenght in een gewone gym.

YouTube - Training Atlas Stones Without Atlas Stones

Hij neemt hier een sleeve van een stang af, maar je kunt natuurlijk ook een stuk rond staal of een buis nemen met een buitendiameter van 50mm. De schijven zet je gewoon vast met sluitingen aan beide kanten.
 
Ik zou ook zercher deadlifts voorstellen.
 
supercreatief!
 
creatief! dit brengt mij op ideën!
 
Maar ey dat eerste stuk he... als je em van de grond af gaat tillen... das troch niet goed voor je rug lijkt me??

Hoe kan je dat gedeelte eerst sterker maken dan?
 
Hier was ik nog niet op gekomen!

Ik deed simpelweg een veelvoud van verschillende deadlifts, maar dit lijkt toch wel ideaal.

Al is het de vraag of de gym-owner blij is als je olym. stang uit elkaar blijft schroeven :D
 
creatief,dit vind ik altijd filpjes die karma verdienen dus bij deze..............
 
Grappig, maar het werkt wel.
Maar ik doe dit op mijn werk :D
We snijden kunststoffolie op rollen, van de zijkanten van de moederrol worden de randjes (7cm) afgesneden en deze zgn. trim wordt op een as opgewikkeld.
Resultaat is een rol van ca 50cm breed en 50cm doorsnede.
Gewicht varieert tussen de 70 en 100kg.
Normaal moet dat met een hefwagentje, maar ik trek ze zo van de as af, dump de rol over het hek rond de machine (130cm hoog) en lift hem buiten het hek nog eens om hem netjes op een pallet te kwakken.
Dit alles natuurlijk indien er geen bazen rondlopen, dus bij voorkeur op de nachtdienst.
(nu maar hopen dat er niet toevallig een op dit forum rondkijkt :D)
 
hahaha mafkees!

op je werk moet je uitrusten :P
 
Back
Naar boven