XXL Nutrition

atleten en armomvang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

remco29

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
34
Waardering
0
Ik vraag me af hoe die atleten van b.v. de olympische spelen,dan met name de heren die aan de ringen zitten,aan die grote armen komen.
Ik bedoel ze trainen,lijkt mij,toch niet echt om groter te worden.
Zullen ze stiekem toch een kuurtje gebruiken?
 
Ga jij maar eens dag in dag uit aan de ringen hangen :D
Met een goede voeding en aanleg (Die de meeste topatleten wel nodig hebben) kom je een heel eind...
(en uiteraard doping, geloof niet echt dat de topsport zonder doping kan tegenwoordig).
 
Die mensen zijn ook imens sterk. Je zo snel telkens weer optrekken etc. Ongelofelijk.
 
Ik vroeg me dit dus ook af, want in principe doen hun aan ''overtraining''.
 
die trainen al van kleins af aan, dat hele lichaam heeft zich eraan aan gepast, dat moet je niet verwachten te hebben na 2 jaar "fitness"
 
turnen is behoorlijk zware sport. zie maar eens doodstil te blijven hangen met gestrekte armen.
daarnaast zijn veel turners kort van stuk en als je dan bovengemiddelde massa hebt oogt het ook sneller huge.
 
Ik vroeg me dit dus ook af, want in principe doen hun aan ''overtraining''.
Waarom wel?

Ze trainen ook wel om sterker te worden.
Is zoals wandelaars met grote kuiten, Als je elke dag met je lichaamsgewicht aan iets hangt of stapt zal je ook hypotrophy bekomen.
Al spelen je genen wel een grote rol.
 
Het lijkt ook vooral groot, omdat ze heel erg klein zijn en enorm droog zijn. Denk dat 40cm al een hele hoop is.
 
"wij" beginnen rond de 16 met kracht training (of iets eerder, of later, gaat om de vergelijking)

Die lui hangen al in de ringen sinds hun 5e, en dan niet 1 uurtje per dag maar meer.
 
Altijd weer lachen hoe de kurende huis, tuin en keuken BBer die hier twee uur per dag traint denkt dat deze jongens hetzelfde pad als hun bewandeld hebben maar een degradatie hoger zijn geeindigd.

Dat soort gasten op de Olympische spelen trainen 8 uur per dag sinds kinds been aan. Het hele musculaire stelsel en waarschijnlijk ook de botten zijn geadapteerd aan de belasting.

Uiteindelijk zal het lichaam totaal anders herstellen en omgaan met weefsel.
 
ik ben er toch vrijwel zeker van die jongens die er echt gespierd uitzien wel wat shit pakken .
 
Waarom dan Jan eigen huis en tuin?

De spiermassa zal hen wordt worst wezen. Als ze met 30 cm guns kunnen blijven hangen vinden ze het ook goed. Bovendien kijken ze wel uit met blessures.

Aan de shit zitten is puur endocriene boosting. De vezels in de spieren worden niet meer waardoor kracht en de draagcapaciteit v/d spier niet meer synchroon lopen.
 
Het zijn wel spieren waar ze wat mee kunnen die Yuri van Gelder heeft echt een pracht bovenlichaam.
Benen zullen wellicht denk ik niet worden getraind want die worden dan groter in omvang=meer gewicht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
iedere topsporten neemt wel wat denkik zelfs mensen die denksport doen...
 
Altijd weer lachen hoe de kurende huis, tuin en keuken BBer die hier twee uur per dag traint denkt dat deze jongens hetzelfde pad als hun bewandeld hebben maar een degradatie hoger zijn geeindigd.

Dat soort gasten op de Olympische spelen trainen 8 uur per dag sinds kinds been aan. Het hele musculaire stelsel en waarschijnlijk ook de botten zijn geadapteerd aan de belasting.

Uiteindelijk zal het lichaam totaal anders herstellen en omgaan met weefsel.

Plus dat het genetische freaks zijn. Als er 10.000 man aan turnen doen izijn er maar een kleine handvol die het niveau kan halen dat Yuri haalt. Daar heb je een bepaald soort lichaam voor nodig.
 
Altijd weer lachen hoe de kurende huis, tuin en keuken BBer die hier twee uur per dag traint denkt dat deze jongens hetzelfde pad als hun bewandeld hebben maar een degradatie hoger zijn geeindigd.

Dat soort gasten op de Olympische spelen trainen 8 uur per dag sinds kinds been aan. Het hele musculaire stelsel en waarschijnlijk ook de botten zijn geadapteerd aan de belasting.

Uiteindelijk zal het lichaam totaal anders herstellen en omgaan met weefsel.

Enige goede post in dit topic. Prachtig weer hoe alle jaloerse huis tuin en keuken sporters gelijk met het vingertje klaarstaan. Ik ken vanuit mijn werk een aantal topturnsters en mensen uit de atletiek (NL top geen internationale) en als je hoort hoe enorm veel trainingsarbeid zij moeten verzetten. En ja mnr van Gelder traint ook puur op kracht naast zijn techniektrainingen. Weer een mooi voorbeeld dat al dat pompen in de sportschool veel efficienter kan. ;)

Marky ik moet punten verdelen....
 
Altijd weer lachen hoe de kurende huis, tuin en keuken BBer die hier twee uur per dag traint denkt dat deze jongens hetzelfde pad als hun bewandeld hebben maar een degradatie hoger zijn geeindigd.

Dat soort gasten op de Olympische spelen trainen 8 uur per dag sinds kinds been aan. Het hele musculaire stelsel en waarschijnlijk ook de botten zijn geadapteerd aan de belasting.

Uiteindelijk zal het lichaam totaal anders herstellen en omgaan met weefsel.

:thumbup:
 
En ja mnr van Gelder traint ook puur op kracht naast zijn techniektrainingen. Weer een mooi voorbeeld dat al dat pompen in de sportschool veel efficienter kan. ;)

Nou efficienter... Yuri heeft een mooi lichaam, maar ik denk dat je dat kunt bereiken met een promilage van zijn trainingsinzet zoals Marky al zei, ik denk dat 3 uur per week al heel wat is)
 
Altijd weer lachen hoe de kurende huis, tuin en keuken BBer die hier twee uur per dag traint denkt dat deze jongens hetzelfde pad als hun bewandeld hebben maar een degradatie hoger zijn geeindigd.

Dat soort gasten op de Olympische spelen trainen 8 uur per dag sinds kinds been aan. Het hele musculaire stelsel en waarschijnlijk ook de botten zijn geadapteerd aan de belasting.

Uiteindelijk zal het lichaam totaal anders herstellen en omgaan met weefsel.

Goede post! Maar daarbij gebruiken ze ook heus wel doping....tegenwoordig wordt in zowat elke sport op dit nivo doping gebruikt, dus bij turners al heel zeker.
 
Back
Naar boven