MuscleMeat

ATP (voor meer spierkracht)

Bezoekers in dit topic

ryan82

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2009
Berichten
67
Waardering
0
Weet iemand iets van het ATP supplement? Is dit raadzaam? Body en shit shop verkoopt deze ook. Met een grote bocht om hun heen of is er geloof dat dit product wel werkzaam is? Zijn er nadelen? Iemand die dit met succes gebruikt?

http://www.ergogenics.org/supplement-met-atp-voor-meer-spierkracht.html

http://www.peakatp.com/

http://www.webmd.com/vitamins-suppl...redientid=1067&activeingredientname=adenosine

http://breakingmuscle.com/nutrition/atp-supplementation-does-it-work

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/body-fit-sportsnutrition/superior-atp/




" This may be particularly true if the ATP ingested during our study was degraded,
leaving only the parent molecule, adenosine as further evidence on pain strongly suggests that the effects of ATP on pain are dependent on ATP being broken down to adenosine. These antinociceptive effects are mediated through activation of A1 and A2 receptors in the substantia gelatinosa of the spinal dorsal horn. Similar mechanisms of action have also been reported with the adenosine blockers theophylline and caffeine, which attenuate the analgesic effects of morphine."

Nadelen: denosine blocks faulty circuitry in the heart, which causes irregular heart rhythm. Adenosine triphosphate (ATP) might prevent changes in energy metabolism that cause weight loss in people with advanced cancer.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook benieuwd naar de eerste reacties, ATP is opzich veel belovend. Het zit volgens mij ook in Shatter SX-7 en daar lees je veel goede verhalen over. Ben benieuwd hoe mensen het los slikken.

Edit: jezus, het is best duur!
 
Haha en body en shit verkoopt het voor super goedkoop... Dus met andere woorden.. Weer belazerij?
 
Haha en body en shit verkoopt het voor super goedkoop... Dus met andere woorden.. Weer belazerij?
15 dagen voor 7,90 vind ik nogal prijzig...
 
15 dagen voor 7,90 vind ik nogal prijzig...

Body&ShitFop strikes again..........................:rolleyes:


Zoveel geld voor iets waarbij je je af moet vragen of het op termijn nou echt zoveel extra rendement oplevert.

Misschien eens wat beter vertrouwen op het aangeboren vermogen van het lichaam om ATP te resynthetiseren? :)
 
Body&ShitFop strikes again..........................:rolleyes:


Zoveel geld voor iets waarbij je je af moet vragen of het op termijn nou echt zoveel extra rendement oplevert.

Misschien eens wat beter vertrouwen op het aangeboren vermogen van het lichaam om ATP te resynthetiseren? :)

hahaha body en sjit flop :P

Terwijl ik dit las, nam ik een overheerlijke whey proteine balls met die geweldige whey chips :P met onwijs veel proteine.. LOL

heb gehoord dat ze een nieuw product gaan lanceren: Whey gel. Wel 20Gram eiwitten op je haar:D

Ook Whey perfection Air. Adem lucht met 40gram eiwitten erin! Komt zoveel goeds nog aan mensen!!
 
Ze gaat ook whey glijmiddel lanceren, penetratie tot in perfectie!! Zodat je je 20% meer genaaid voelt ;)

O.T. volgens mij heb je niks aan direkte ATP suppletie, i.v.m. dat maar klein percentage opgenomen wordt.
 
Ze gaat ook whey glijmiddel lanceren, penetratie tot in perfectie!! Zodat je je 20% meer genaaid voelt ;)

O.T. volgens mij heb je niks aan direkte ATP suppletie, i.v.m. dat maar klein percentage opgenomen wordt.

HAHAHA die is goed :D

Thanks zal het links laten liggen
 
Body&ShitFop strikes again..........................:rolleyes:


Zoveel geld voor iets waarbij je je af moet vragen of het op termijn nou echt zoveel extra rendement oplevert.

Misschien eens wat beter vertrouwen op het aangeboren vermogen van het lichaam om ATP te resynthetiseren? :)
Eeeh.. is dat niet de gehele supplementenindustrie? Iets verkopen alsof je het DRINGEND nodig hebt, terwijl het allemaal maar supplementen zijn? Of XXL, BodyLab, Body&Fit of Sportfood het verkoopt, 9/10x heb je het niet eens nodig. Daarom zijn zulke shops ook zo groot, puur omdat ze dingen verkopen als essentieel, terwijl mensen vergeten 90% van de voeding af te vangen met normaal voedsel. Dat verwijd ik ze alle 4, dat het veelal marketing is wat ze uitvoeren.
 
Eeeh.. is dat niet de gehele supplementenindustrie? Iets verkopen alsof je het DRINGEND nodig hebt, terwijl het allemaal maar supplementen zijn? Of XXL, BodyLab, Body&Fit of Sportfood het verkoopt, 9/10x heb je het niet eens nodig. Daarom zijn zulke shops ook zo groot, puur omdat ze dingen verkopen als essentieel, terwijl mensen vergeten 90% van de voeding af te vangen met normaal voedsel. Dat verwijd ik ze alle 4, dat het veelal marketing is wat ze uitvoeren.

Jazeker, maar mensen willen nou eenmaal graag in illusies geloven.
 
Eeeh.. is dat niet de gehele supplementenindustrie? Iets verkopen alsof je het DRINGEND nodig hebt, terwijl het allemaal maar supplementen zijn? Of XXL, BodyLab, Body&Fit of Sportfood het verkoopt, 9/10x heb je het niet eens nodig. Daarom zijn zulke shops ook zo groot, puur omdat ze dingen verkopen als essentieel, terwijl mensen vergeten 90% van de voeding af te vangen met normaal voedsel. Dat verwijd ik ze alle 4, dat het veelal marketing is wat ze uitvoeren.

Vandaag las ik dat pwo teelbal kanker kan veroorzaken.. ik neig ook steeds meeer maar normaal eten ipv supplementen.

Denk dat ik enkel whey en amino ga halen.
 
Vandaag las ik dat pwo teelbal kanker kan veroorzaken.. ik neig ook steeds meeer maar normaal eten ipv supplementen.

Denk dat ik enkel whey en amino ga halen.
Daarom, er is ook nooit bewezen dat het significante verschillen maakt. Vandaar ik wel redelijk skeptisch ben. D3, Omega-3, Creatine en Whey heb ik zelf uiteraard ook staan. Ik ben er van overtuigd dat het een meerwaarde is, maar de rest wil ik uit voeding halen. Het vult beter, het smaakt veelal beter en bevat veel minder bende. Natuurlijk eet ik ook wel eens chips, snoep, koek en dat soort bende, maar ben er van overtuigd dat heel veel supplementen absoluut geen meerwaarde zijn.
 
Vandaag las ik dat pwo teelbal kanker kan veroorzaken.. ik neig ook steeds meeer maar normaal eten ipv supplementen.

Denk dat ik enkel whey en amino ga halen.

achjoh we gaan allemaal een keer dood
 
Back
Naar boven