AndroidHealthClinic

Attentie deelnemers Foto Contest (mannen)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Jullie hebben nu nog één dag de tijd om een foto op te sturen. Nog even de voorwaarden op een rijtje:

  1. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
  2. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een A4tje te zien zijn met daarop "DBB Foto Contest 2009" (tenzij je gezicht bekend is op DBB)
  3. Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats ten laatste binnen hebben voor 14 Juli, 18:00 ('s avonds).
  4. Het adres om je foto en info naartoe te sturen is: contest09@telenet.be.

Zie ook 'Voorwaarden & Reglement' van de wedstrijd als je dat nog niet hebt gedaan: http://forum.dutchbodybuilding.com/...gen-gesponsord-door-xxl-nutrition-dbb-208468/
 
zal wel weer een rugfoto van me worden, krijg mijn dikke buik niet weg........:(
 
Zou handig zijn als ik er al een aantal heb dit weekend, dan heb ik tijd om al 1 en ander na te kijken. Maar in principe kan je ook nog even doorgaan tot het laatste moment.
 
Ik had ingezonden, maar dat was niet goed toch?
 
Zou handig zijn als ik er al een aantal heb dit weekend, dan heb ik tijd om al 1 en ander na te kijken. Maar in principe kan je ook nog even doorgaan tot het laatste moment.

Die van mij krijg je waarschijnlijk zaterdag en anders zondag
 
Foto's maken staat voor Zaterdag in de planning
Hoop dat het wat wordt.
 
Foto's maken staat voor Zaterdag in de planning
Hoop dat het wat wordt.
ik zal het hier ook moeten doen met wat ik heb, en dat is niet veel..:p
 
Heb de mijne al gemaild naar je. Kan je vast een beetje proberen.
 
verzonden, ben ik er ook maar vanaf...
 
Jongens jullie hoeven geen PM te sturen om te bevestigen of de foto is aangekomen, ik zal degene waarvan ik nog geen foto ontvangen heb morgen wel posten :)
 
maak vandaag een foto collage...is het een probleem dat mijn email adres ....xxx@hotmail.com is ivm de xxx??
 
wel ruk dat precies op het moment dat de contest start ik op mallorca zit en dus maar weinig mee ga krijgen van het hele gebeuren. Duik wel een paar keer een internetcafe in denk ik.
 
BigT...mag de foto ook een langwerpige zijn. Ik heb er 2 naast elkaar geplakt. Die grote is ca 950x550 pixels. Toegestaan?
 
BigT...mag de foto ook een langwerpige zijn. Ik heb er 2 naast elkaar geplakt. Die grote is ca 950x550 pixels. Toegestaan?

Jullie hebben nu nog één dag de tijd om een foto op te sturen. Nog even de voorwaarden op een rijtje:

  1. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn

Volgens de voorwaarden mag dat :)
 
Ja idd maar wilde ff zeker zijn. Heb ze iig ingestuurt..past gewoon netjes op het beeldscherm dus moet zker geen probleem zijn :)
 
'k heb de foto's zondag laten maken zal ze ook snel opsturen!
 
'k heb de foto's zondag laten maken zal ze ook snel opsturen!

Hey jij hebt toch helemaal geen log lopen?
Is verplicht voor de wedstijd dacht ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven