Fitness Seller

ATVtje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jefro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
313
Waardering
0
Morgu,

Tis rustig op het forum vanmorgen,
zeker veel mensen met een ATVtje vandaag???
 
Was het maar zo een feest :(
 
Welnee, ik heb gewoon eens besloten te WERKEN vandaag :D
 
Ik heb heerlijk een weekie vakantie :D en ik hoef er maar 2 dagen vrij voor op te nemen :D
 
Das nog niets. Ik ben deze hele maand vrij en hoef pas in januari te beginnen.:D :D
 
Originally posted by pat21
Das nog niets. Ik ben deze hele maand vrij en hoef pas in januari te beginnen.:D :D
Jer bent hier zeker niet om vrienden te maken he?:D

Ach, nog een week werken en ik ben ook vrij. 22 dagen feesten in Thailand!!!! Party hardy op de Fullmoonparty!! Oud en Nieuw in Bangkok.... en maar hopen dat het hier niet regent haha
:flipoff: :D
 
Thailand? Daar gaan al die oude(re) mannetjes toch heen voor die thaise boys?;) :D
 
Originally posted by pat21
Thailand? Daar gaan al die oude(re) mannetjes toch heen voor die thaise boys?;) :D


:D :D :D :D
Ja oldy, hoe zit dat?
 
Mea Culpa, lekker strakke Thaise aarsjes rammen! :booty:

Jongens, jullie stellen me wel teleur hoor. Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit van de Fullmoonparty hebt gehoord?? Het allergrootste strand-dance-house-reggae feest ter wereld. Zo'n 12000 man (oh, fout uitgedrukt, bedoel: mensen waaronder lekkere wijfuh), en (als Hollander is dat wel prettig) het is nog gratis ook. :D

Kijk us ff op http://www.partytowns.com/html/koh_phangan__thailand.html
Zie je wel wat ik bedoel.
 
Dance-house-reggae?
Kben zelf meer een gitaren man.

Maaruh, veel plezier daar.
Pas op voor die thaise vrouwen, kheb me laten vertellen dat er veel omgebouwde kereltjes tussen zitten. Dus kijk uit waar ie ingaat. :D
 
Ja ik heb er weleens van gehoord. Schijnt echt een gekkenhuis te zijn. Ben je er weleens eerder geweest? Lijkt me alleen niet zo prettig om daar nu heen te gaan. Heb gelezen dat er heel veel Israeli's komen en die behoren niet tot een al te populaire doelgroep op dit moment.
 
Wordt de eerste keer. Misschien ook wel de laatste keer gezien wat er in Bali is gebeurd..... :suicide: Eerlijk gezegd zal het me een zorg zijn. Was begin dit jaar 6 weken in Saudi Arabie, Emiraten en Oman in mun uppie, no problemo. Wellicht volgend jaar weer.
Wist niet dat er veel Israelis komen, er is een messageboard voor de partygangers en zie allerlei nationaliteiten, maar deze is nieuw. Ach, maakt niets uit. Ben in Tel Aviv geweest en tjongejonge, wat een snoepwinkel daar. Leek wel of ze allemaal cup D hadden. :rocker: :dance:
 
Ja je hebt gelijk als je daar teveel op gaat letten dan kom je je huis helemaal niet meer uit. Israelische vrouwen schijnen idd behoorlijk mooi te zijn. Mijn vriendin is half palestijns ennuh:eyebrow: .Ik hou wel van dat soort vrouwen. Althans dat vind ik en nog wel een paar:D
 
Laatst bewerkt:
Daar sluit ik me helemaal bij aan, bij in de top3 van mooiste vrouwen, staan de israelische met stip op twee, een natuurlijk de noordse en op drie de nderlandse, en oldy viel spas daar in thailand,
 
Joh, bedankt allemaal. Spas zal wel lukken hehehe. Ga met een bijna lege koffer daar heen, alleen wel een grote hoeveelheid condooms Yeh, let's rock the house!! !! Jefro, bedankt voor de wwarschuwing. Ik hoorde dat de mooiste 'vrouwen' mannen zijn. Ga dus gewoon lekker voor de westerse typetjes. Niks prettiger dan een Amerikaanse volledig uitwonen.
 
Neem je wel je camera mee? Ik hou wel van een beetje actie:D
 
zekers, alleen naar het feest zelf een weggooi fotocamera ivm diefstal. Offuh, een webcam :D?
 
Maakt niet uit. Webcam zou beter zijn i.v.m. beweging. Als er in ieder geval maar een foto is waarop te zien is dat een meisje(100% natuurlijk) ....... Nou ja laat ook eigenlijk maar want zo ben ik nog een coïtusist en dat schiet ook niet op:D
 
Back
Naar boven