XXL Nutrition

ATX Jammer Arms aanpassen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

barebald

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
4.543
Waardering
833
Lengte
1m78
Massa
90kg
Zoiets mag je gerust direct aan ons vragen, wel zo handig :p

Ik neem aan dat je de ATX Curved Jammer Arms bedoelt. Deze hebben nu drie bevestigingspunten zoals te zien op de afbeelding hieronder (dus niet twee bevestigingspunten zoals de oude Barbarian Jammer Arms waar jij naar linkt).

Je rack moet een 50 mm gatenraster hebben (dus gaten met 50 mm hart-tot-hart afstand) anders passen de drie pinnen niet erin. Een 25 mm raster werkt natuurlijk ook want dan ligt elk tweede gat ook op 50 mm afstand.

Verder dien je nog rekening te houden met de specificaties die we in de productbeschrijving van de Jammer Arms vermelden:

Dit accessoire is geschikt voor racks met 60 x 60 mm tot 80 x 80 mm staanders met 21 mm gaten in een 50 mm raster. Om de Jammer Arms binnenin een power rack te gebruiken dient de diepte tussen de staanders minimaal 65 cm te bedragen. Om de Jammer Arms op de spotters aan de voorkant van een rack af te leggen zijn spotter arms met minimaal 50 cm lengte nodig.
 
Laatst bewerkt:
Thanks, wist niet zeker of jullie zoiets zouden ondersteunen.
Het gatenraster is inderdaad niet passend.
Begreep dat ik de verkeerde beugel voor ogen had inderdaad.
Als ik het goed begrijp is de beperkende factor alleen de beugel(zie attachment) , klopt dat?

Lijkt me niet erg lastig om een soortgelijke beugel te laten maken bij een bedrijf dat metaal bewerkt..
Hebben jullie toevallig de afmetingen van de beugel?
 

Bijlagen

  • 1537D13B-5556-4EE9-9000-A92FE69BDD8F.jpeg
    1537D13B-5556-4EE9-9000-A92FE69BDD8F.jpeg
    84,7 KB · Weergaven: 111
Thanks, wist niet zeker of jullie zoiets zouden ondersteunen.
Het gatenraster is inderdaad niet passend.
Begreep dat ik de verkeerde beugel voor ogen had inderdaad.
Als ik het goed begrijp is de beperkende factor alleen de beugel(zie attachment) , klopt dat?

Lijkt me niet erg lastig om een soortgelijke beugel te laten maken bij een bedrijf dat metaal bewerkt..
Hebben jullie toevallig de afmetingen van de beugel?
Wat is de maat van je rack, misschien ka je hem voldoende opdikken voor de twee korte pennen.
 
Er zit 60mm tussen het midden van de gaten, daarnaast is de koker 60mm diep. Zal dus ook een langere bout in moeten neem ik aan.
 
Hij kan op een 80x80mm rack, als de twee stompjes max 20mm uitsteken kan je jouw aan de achterkant opdikken met 20mm waar je een raster van gaten maken met een onderlinge afstand van 50mm.
 
De ATX Curved Jammer Arms zijn geschikt voor 60 mm tot 80 mm frames, dus daar hoef je niets aan te veranderen. Je zou enkel de afstand tussen de pinnen moeten vergroten zodat deze in de gaten van jouw rack passen. Misschien kan een lokale metaalbewerker daarmee helpen.

Of stap over naar een mooi ATX rack, dan past het sowieso ;)
 
De ATX Curved Jammer Arms zijn geschikt voor 60 mm tot 80 mm frames, dus daar hoef je niets aan te veranderen. Je zou enkel de afstand tussen de pinnen moeten vergroten zodat deze in de gaten van jouw rack passen. Misschien kan een lokale metaalbewerker daarmee helpen.

Of stap over naar een mooi ATX rack, dan past het sowieso ;)
Moet goed komen.
Heb je enig idee wanneer ze weer te leveren zijn?
 
Back
Naar boven