MuscleMeat

Nieuw ATX Rigs & Racks (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooi spul, die glute shaper lijkt me wel een mooi multifuctioneel apparaat voor sportscholen.

maar ik vind 1500 euro voor een reverse hyper wel echt heel veel geld
 
Is eigenlijk nog best goedkoop voor een reverse hyper.
 
De duurste Westside reverse hyper bij Watson is 2400 euri exclusief BTW, maar Rogue is goedkoper. Al die heeft die slechts een strap en kan je er geen schijven stockeren etc.
 
De prijzen van ATX equipment lijken (en zijn) misschien hoog maar het de kwaliteit is echt ongelooflijk :) Ik was zelfs nog verbijsterd toen de eerste ATX Adjustable Bench klaar was, dat is bijna letterlijk een tank geworden (kom deze zeker eens bekijken in onze showroom!) ;) Vergeleken met de echte dure gym merken is ATX in dat opzicht vrij "scherp" geprijsd, zeker wanneer je kijkt naar de wat ingewikkeldere toestellen die niet zomaar iedereen kan ontwerpen en produceren.

Voor thuisgebruikers blijven de producten voorlopig echter inderdaad aan de dure kant. Misschien komt er ooit een goedkopere lijn bij en kunnen de productiekosten ook verder verlaagd worden.
 
Laatst bewerkt:
Alle nieuwe ATX J-Hooks op een rij:

atx-j-hooks.jpg


Type 1 - Standard J-Hooks
Met een extra diepe uitsparing zodat de halterstang altijd in exact dezelfde positie stil komt te liggen.

Type 2 - Flat-Base J-Hooks
Traditionele uitvoering met korte, vlakke afleggers waarop de halterstang gemakkelijk kan rollen tijdens het racken en unracken.

Type 3 - Sandwich J-Hooks
Extra lange en diepe afleggers met een speciale kunststof kern die tussen het metaal is ingesloten.

Type 4 - Powerlifting J-Hooks
Korte afleggers zonder opstaande rand, waardoor de halterstang gemakkelijk kan worden uitgenomen zonder deze te moeten optillen.

Welk model krijgt jouw voorkeur?
 
Mooi spul! Ik hoor het wel als jullie iemand zoeken om uit te proberen haha!

Geef ik een eerlijke review (a)
 
Kom maar langs op de FIBO 2016, daar zul je genoeg kunnen bekijken en uitproberen ;)
 
Wat mijn ogen willen, kan mijn portemonnee niet bijbenen..

Maar mooi product, blijf ontwikkelen!
 
atx-open-rack0.jpg atx-open-rack1.jpg atx-open-rack2.jpg

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een Open Rack boven een Power Rack of Half Rack.

Check de nieuwe ATX Open Racks, verkrijgbaar met of zonder opbergpinnen voor halterschijven!

230 kg pure liefde :D
 
Laatst bewerkt:
Het is echt mooi stevig en sterk solide spul zeg!
 
Mooi zeg, altijd de Fat Bar Power Station van Legend Fitness mooi gevonden, zeker met het oog op pressen. Dit zou zeker een mooi Europees alternatief zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
He eindelijk deze ontbrak nog, de racks zijn nu wel compleet;) Heb zelf een goedkoop model van helisports en vind het zelf heel fijn trainen zo'n half rack met plate storage. Alleen mis ik soms wel dat ik geen pullups kan doen als ik er een barbell op heb hangen. Dat zou bij deze wel kunnen aan de achterkant. 238cm hoog dus zou ik denk ik ook nog met gestrekte benen kunnen. Goed bezig, nu alleen nog een fatsoenlijke gym in de buurt die dit spul gaat aanschaffen.....
 
Vind het maar een rare constructie. Ziet er uit als een Powerrack. Beetje combi halfrack met een Powerrack, zonder de voordelen, maar wel met de nadelen (ruimte innemend)
 
He eindelijk deze ontbrak nog, de racks zijn nu wel compleet;) Heb zelf een goedkoop model van helisports en vind het zelf heel fijn trainen zo'n half rack met plate storage. Alleen mis ik soms wel dat ik geen pullups kan doen als ik er een barbell op heb hangen. Dat zou bij deze wel kunnen aan de achterkant. 238cm hoog dus zou ik denk ik ook nog met gestrekte benen kunnen. Goed bezig, nu alleen nog een fatsoenlijke gym in de buurt die dit spul gaat aanschaffen.....
Er komen nog wel wat rack varianten bij maar de basis is inderdaad compleet :)

Vind het maar een rare constructie. Ziet er uit als een Powerrack. Beetje combi halfrack met een Powerrack, zonder de voordelen, maar wel met de nadelen (ruimte innemend)
Het voordeel is natuurlijk de toevoeging van het opbergrek aan de achterzijde, het normale ATX Half Rack heeft dat niet. Zo kun je halterschijven aan het rack opbergen en dat zorgt voor gemak en bespaart ook weer een beetje ruimte. In verhouding tot de ATX Power Racks besparen deze ATX Half Racks / Squat Stands aardig wat ruimte hoor (en zijn goedkoper).
 
Er is nu ook een compacte uitvoering van het ATX Power Rack verkrijgbaar:

atx-pr-240-f-slim.jpg


Het ATX Power Rack 240-F SLIM is minder diep (45 cm) en heeft Pin-Pipe Safeties om binnenin het rack te trainen en Spotter Arms om buiten het rack te trainen.

Verder is dit vrijstaande rack voorzien van twee optrekstangen voorin en achterin het rack (met fat bar optrekstang) en natuurlijk J-Hooks en rubbervoeten.
 
We zijn druk bezig om goede foto's en video's te maken van onze ATX equipment. Vandaag was Niels Gordijn op bezoek voor een fotoshoot.

Hoe mooi een scherpe productfoto ook is, onze equipment komt veel beter tot uiting tijdens echte trainingen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven