MuscleMeat

Au blessure maar wat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Hey,

Ik heb al ik mijn biceps train sinds enkele weken enorme pijn in me onderarm bij me ellepijp(zo heet dat ding toch ;) ) het lijken me bot en spierweefsel wel, vooral als er belasting opkomt bij het biceps trainen heb ik er last van!!!

Iemand enig idee hoe dit kan?
 
Kan 2 dingen zijn overbelasting aanhechting brachialis (ellepijp) of overbelasting aanhechting biceps (spaakbeen)

Als het bij voledige supinatie aan de pinkkant zit = ellepijp, aan de duimkant = spaakbeen
 
Thanx 3, wat kan ik er aan doen? ik wil wel blijven trainen!

p.s. Het zit aan de pinkkant.

Met lichtere gewichten trainen en dan hele langzame herhalingen doen?
 
Probeer het eens met een bandage om, een rolletje rekverband blijft wel zitten voor 1 armtraining:D. Misschien gaat het dan weg. Anders ff stoppen, laten rusten voordat het verergert.
 
Het is al ong 3 weken, en nu is het gewoon heel erg! ik zet er de RODE lamp wel ff op,

Kan ik wel andere oefeningen blijven doen? ik heb bij banken e.d. nergens last van echt alleen met de druk die het uitoefent bij biceps trainen
 
pinkkant bij pronatie of supinatie van de onderarm? (radius of ulna?)

zou een tennis of golfers elleboog kunnen zijn. snelle conclusie en heb dus meer info nodig, beachboy :)
 
:mad: het zal wel een kickbox arm zijn, ff de rode lamp erop en met een verbandje trainen. als het aanhoud maar ff de dokter raadplegen.

Deze beachboy gaat overgens een weekie skieen de eerste week van feb dus kan ik wat rusten

thanx
 
wat voor beachboy is dat nou op de ski's?? :D

geen rode lamp erop, maar probeer ijs erop en juist te rusten ipv er doorheen proberen te trainen
 
Een beachboy op ski's die amper vooruitgaat kan je beter zeggen, het gaat om de LOL. We gaan met school dus ik hoop een mooie heidi van de pistes mee te pikken :p

Missch dat ik wel in me korte broek ga :cool:
 
wel een strakke jas aantrekken die de borstspieren goed accentueren dan en oppassen dat heidi niet aan je elleboog gaat hangen
 
Back
Naar boven