Fitness Seller

augustus 2011 - na cutten

Bezoekers in dit topic

Ff een voorbeeld van gewicht en lengte.
Ik kan me soms ergeren aan de posts van mensen als ze zeiken over iemand zn stats...
Het gaat er gewoon om hoe je eruit ziet, niet hoeveel je weegt.

Proficiat ts!

gr
 
heb niet veel meer recente pics, toch niet die ik op het net kan zetten :D

hier nog eentje hoe ik er gekleed uitzie, vind ik persoonlijk belangrijk, een mens loopt immers niet vaak halfnaakt in onze natte koude regio...

2 weken geleden genomen in de efteling...

bedankt voor alle reacties trouwens (zowel de positieve als de opbouwende kritieken!), heel goed voor de motivatie :thumbs:

SDC12944.jpg
 
Laatst bewerkt:
Puik fysiek bro! Bij die foto van de efteling schijnen je abs gewoon door sick :O
 
is this real life!!?! ben diep onder de indruk, nu alleen nog een back shot. (mirin)

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 00:11 ----------

veel complimenten gekregen op vakantie en in je omgeving?
 
Stuk droger dan 8! Nice dit!
 
nice hoor , hoeveel cardio deed je ?
 
Top fysiek!

Hoelang ben je bezig geweest om het zo droog te krijgen? Helemaal naturel? En hoe ben je te werk gegaan? Vertel! :D ziet er echt goed uit
 
zeker netjes voedingsschema?
 
Sick! Zeker wel een streeffysiek. Vind zelf je benen opzich wel netjes zo erbij hoor!
 
goed fysiek zie er eigenlijk meer in dan 73kg maar komt natuurlijk ook door je lage vp%, ( verder alleen jammer van die speedo maar whocares als je goede benen hebt :p) (no homo)
 
Heel goed gedaan man, wat is je leeftijd?

Verder lijkt me je voeding met die verhouding ook erg netjes. Wat eet je zoal op een dag als je ''zeer schoon'' eet?

Succes nog!! (ps: 6-6,5% is zeker een goede geschatte BF-waarde)
 
dat dit 7 kilo onder je lengte is!
gruwelijk buff UB
legs zijn ook wel goed, maar mogen wat groter zoals gezegd
écht ziek om er zo bij te lopen!
 
ziet er super uit! erg droog zo zou ik er ook wel bij willen komen te staan, alleen zoals vele hier al hebben gezegt dan met wat grotere benen
maar verder TOP!
 
Heel goed gedaan man, wat is je leeftijd?

Verder lijkt me je voeding met die verhouding ook erg netjes. Wat eet je zoal op een dag als je ''zeer schoon'' eet?

Succes nog!! (ps: 6-6,5% is zeker een goede geschatte BF-waarde)
gezien die al een kind heeft wat ik op de foto's zag zal die eind tussen de 20-40 zijn, ik gok begin de 30 ergens, vrouwtje is getrouwd/is samen met iemand met een goden lichaam haha
 
Heel goed gedaan man, wat is je leeftijd?

Verder lijkt me je voeding met die verhouding ook erg netjes. Wat eet je zoal op een dag als je ''zeer schoon'' eet?

Succes nog!! (ps: 6-6,5% is zeker een goede geschatte BF-waarde)

gezien die al een kind heeft wat ik op de foto's zag zal die eind tussen de 20-40 zijn, ik gok begin de 30 ergens, vrouwtje is getrouwd/is samen met iemand met een goden lichaam haha

Dat zou ik ook wel willen weten. :thumbs:

zeker netjes voedingsschema?

Top fysiek!

Hoelang ben je bezig geweest om het zo droog te krijgen? Helemaal naturel? En hoe ben je te werk gegaan? Vertel! :D ziet er echt goed uit

nice hoor , hoeveel cardio deed je ?


Ik voeg een bestandje toe waarin jullie een aantal voorbeelden zien van mijn voedingsschema. Neem dit nu niet als hét voorbeeld hoe het moet, alleen heb ik gemerkt dat mijn lichaam hier goed op reageert.

Er zijn eigenlijk 3 verschillende periodes geweest van ca. 4 maanden elk: zwaar gecut, gestabiliseerd en nu terug lichtjes hogere inname. Ik ben nu vooral mijn proteïne-intake aan het verhogen.

Ik doe eigenlijk geen cardio, niet echt een voorbeeld vrees ik. Maar ik zorg er wel voor dat ik heel intensief train, neem 1 à 1,5 minuut rust tussen sets.

En wat mijn leeftijd betreft, ik ben inderdaad wel ouder dan jullie. Ik laat jullie voorlopig nog wat raden, vind ik reuze leuk! :D
 

Bijlagen

  • eten.xlsx
    12,7 KB · Weergaven: 437
Kangourousteak? Awesome! :D
 
Ja 73kg momenteel, wil terug naar 80 maar liefst niet veel vet bijkweken... ik zit momenteel aan zo' 2500-2700 kcal per dag met 3,5g eiwitten - 3,5 g koolhydraten en 1g vet per kg lichaamsgewicht. Ga mogelijks calorie-inname verhogen richting 2900... Eet zeer 'schoon' en gebruik alleen een multivitamine, magnesium en creatine af en toe.

Behalve dan dat je dan op net 2000 cals zit. Maargoed, excel ziet er dan weer netjes uit. Doe eens wat poses anders?
 
Behalve dan dat je dan op net 2000 cals zit. Maargoed, excel ziet er dan weer netjes uit. Doe eens wat poses anders?

Dat begrijp ik niet, leg eens uit?
 
Back
Naar boven