AndroidHealthClinic

augustus 2011 - na cutten

Bezoekers in dit topic

Heb je ooit gekuurd? Puur uit nieuwsgierigheis hoor.
 
Ja 73kg momenteel, wil terug naar 80 maar liefst niet veel vet bijkweken... ik zit momenteel aan zo' 2500-2700 kcal per dag met 3,5g eiwitten - 3,5 g koolhydraten en 1g vet per kg lichaamsgewicht. Ga mogelijks calorie-inname verhogen richting 2900... Eet zeer 'schoon' en gebruik alleen een multivitamine, magnesium en creatine af en toe.

Dat begrijp ik niet, leg eens uit?

Een gram carbs/eiwit bevat 4 cals, een gram vet 9.

73*3.5*4=1022
73*3.5*4=1022
73*1*9=657
1022+1022+657=2701cals

Dus dat eh... Komt eigenlijk best aardig uit zonder rekenfouten. *hides*
 
Heb je ooit gekuurd? Puur uit nieuwsgierigheis hoor.

Nog nooit gekuurd, altijd clean! Vraag me soms wel af wat ik zou bereiken met een kuurtje, maar nee dus.

Een gram carbs/eiwit bevat 4 cals, een gram vet 9.

73*3.5*4=1022
73*3.5*4=1022
73*1*9=657
1022+1022+657=2701cals

Dus dat eh... Komt eigenlijk best aardig uit zonder rekenfouten. *hides*

Lol, dacht ik al...;)
 
Behalve dan dat je dan op net 2000 cals zit. Maargoed, excel ziet er dan weer netjes uit. Doe eens wat poses anders?

by popular demand: nog enkele pics

wel moeilijk om alles deftig te laten uitkomen (spieren spannen, belichting, ....) , niet de beste foto's maar toch al een start. Ik probeer er nog in daglicht te nemen.

SDC13082.jpg


SDC13064.jpg


SDC13070.jpg
 
Ziet er netjes uit!
 
zeer mooi fysiek leeftijd 35 dacht ik zo
 
Goed fysiek, dat zeker ! Geen cardio en dan een bf van 6? Genetic freak !
 
ik vind je benen toch goed.
je armen, schouders en rug zeer goed.
enkel je borst mag nog iets groter tegenover de rest van je lichaam of zie ik dat mss verkeerd?
 
allereerst veel respect voor zo een lichaam, ik vind dat je er echt veel zwaarder uitziet dan 73kg met 180cm lengte :S iig ziet alles er groot en netjes uit, wat meten je armen :P puur uit intresse omdat het er op foto echt groot uitziet.

ps zie eigenlijk datje niet echt veel eet :P (mijn mening)

succes!
 
Goed fysiek, dat zeker ! Geen cardio en dan een bf van 6? Genetic freak !

Why? Om zo droog te staan kan hij toch ook een dieet hebben gevolgd met een groot tekort, heb je geen cardio voor nodig.
 
wel veel proteine shakes in je voedingsschema:O
maar zeer net fysiek! hoop dat ook ooit te mogen bereiken
 
Wow ziet er goed uit hoor! Goed bezig! :yes:
 
Hoe voelt het eigenlijk om constant zo droog te staan? Is dit BF% nog probleemloos vast te houden?
 
Een fysiek om trots op te zijn.
 
-1 voor je ondergoed
+1 voor je fysiek.

Erg mooi lichaam heb je. Koste je vast veel pijn en moeite ;)
Je borst lijkt wel een beetje achter te lopen op de rest.

Ngmaals: Respect!
 
Je weegt 73 KG bij 180 cm?
 
zeer mooi fysiek leeftijd 35 dacht ik zo

Spot on! 'k Heb jammergenoeg geen prijzen om uit te delen ;)

ik vind je benen toch goed.
je armen, schouders en rug zeer goed.
enkel je borst mag nog iets groter tegenover de rest van je lichaam of zie ik dat mss verkeerd?

ik vind persoonlijk dat ik wel dikte heb in borst maar zou graag mijn borstspieren wat dichter bij elkaar laten komen, dus ik kan je wel volgen. Alleen denk ik niet dat het echt mogelijk zal zijn, mijn spiereninplanting op mijn borstbeen is nu eenmaal wat ze is

allereerst veel respect voor zo een lichaam, ik vind dat je er echt veel zwaarder uitziet dan 73kg met 180cm lengte :S iig ziet alles er groot en netjes uit, wat meten je armen :P puur uit intresse omdat het er op foto echt groot uitziet.

ps zie eigenlijk datje niet echt veel eet :P (mijn mening)

succes!

Bedant voor het compliment,ik krijg wel vaker de reactie dat men mijn gewicht hoger inschat. Ik heb aardig wat spiermassa maar ongetwijfeld lichte botstructuur, vandaar het vrij laag gewicht. Ik fixeer me niet meer op gewicht maar wat ik zie in de spiegel. Neemt niet weg dat er natuurlijk nog heel wat vetvrije kilo's bij mogen :D
Is een tijdje geleden dat ik mijn armen gemeten heb, voor mijn cut was dat een goeie 46cm, ondertussen is dit wel wat minder ik dacht zo'n 43cm.
Of ik veel of weinig eet maakt me niet echt iets uit, ik kijk naar het resultaat.

wel veel proteine shakes in je voedingsschema:O
maar zeer net fysiek! hoop dat ook ooit te mogen bereiken

Daar heb je gelijk in, dat is iets waar ik nog aan wil werken. Maar ik heb niet de luxe om 8 volwaardige maaltijden per dag te nemen, ik ben geen prof bber en moet dus 'gewoon' werk doen om mijn boterham te verdienen :)

Hoe voelt het eigenlijk om constant zo droog te staan? Is dit BF% nog probleemloos vast te houden?

Ik ben nu zo'n 8 maanden zo droog en het voelt prima aan, beter dan ooit. Heb zelfs meer energie dan tevoren. Heb er geen probleem mee om dit vast te houden, natuurlijk moet je karakter hebben om je voedingsschema continu te respecteren. Patatje oorlog, taartjes, chips, cola, ... allemaal verboden vruchten. Behalve heel occasioneel dan. Heb daar gelukkig geen problemen mee. Is voor mij niet echt een opoffering, zeker niet wat ik ervoor in ruil krijg.

Je weegt 73 KG bij 180 cm?

Ja goed gelezen! ;)
 
Back
Naar boven