Fitness Seller

augustus 2011 - na cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

krulle

Cool Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2005
Berichten
30
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
73kg
vorig jaar rond deze periode bodyscan laten doen en vet% zo'n 14%, na hard op voeding letten nu 10kg lichter, ik schat vet% rond 8à9% maar ben niet zeker...

commentaar welkom!

pic1.jpg


pic2.jpg
 

Bijlagen

  • SDC12999.JPG
    65,1 KB · Weergaven: 930
Laatst bewerkt:
sick man ;) netjes
 
Nice! Je weegt nu 73 kg?
 
Supershredded, maar euhm... benen? Ze lijken op foto 2 net zo dik als je bovenarmen. Train je ze wel mee?
 
impressive, meer pics!
 
Supershredded, maar euhm... benen? Ze lijken op foto 2 net zo dik als je bovenarmen. Train je ze wel mee?

Ja ik train ze zeker mee, ik denk dat het aan de hoek van foto 2 ligt of zo, daarom heb ik er de foto van m'n benen nog aan toegevoegd.
 
Nice! Je weegt nu 73 kg?

Ja 73kg momenteel, wil terug naar 80 maar liefst niet veel vet bijkweken... ik zit momenteel aan zo' 2500-2700 kcal per dag met 3,5g eiwitten - 3,5 g koolhydraten en 1g vet per kg lichaamsgewicht. Ga mogelijks calorie-inname verhogen richting 2900... Eet zeer 'schoon' en gebruik alleen een multivitamine, magnesium en creatine af en toe.
 
Supershredded, maar euhm... benen? Ze lijken op foto 2 net zo dik als je bovenarmen. Train je ze wel mee?


is wel omdat zijn bovenlichaam wa gedraaid staat eh,
en aan de hoek van de foto.
dus het lijkt enkel zo. op de laatste foto zie je toch dat hij zijn benen mee heeft getraind.

ot: super goed man
ik hoop dat ik ook nog zover geraak
 
Laatst bewerkt:
Heel erg netjes, hoelang train je al?
 
wil nog een duidelijkere fb pic, vind zo'n sick ub beetje raar uitzien met zo'n lb
 
wil nog een duidelijkere fb pic, vind zo'n sick ub beetje raar uitzien met zo'n lb

'k heb even moeten nadenken wat je precies bedoelde, maar 'k heb het eindelijk door :D
ik post nog enkele pics
'sick ub' -> thx voor compliment!

Heel erg netjes, hoelang train je al?

thx man! al een heel eindje hoor, zo'n 12 jaar, maar laatste jaar ook echt op voeding beginnen letten (voordien enkel clean gegeten maar niet geteld wat ik allemaal binnennam)

is wel omdat zijn bovenlichaam wa gedraaid staat eh,
en aan de hoek van de foto.
dus het lijkt enkel zo. op de laatste foto zie je toch dat hij zijn benen mee heeft getraind.

ot: super goed man
ik hoop dat ik ook nog zover geraak

Ik had nooit gedacht dat mijn benen voor zo'n discussies zouden zorgen, betekent ongetwijfeld dat ik er extra aandacht aan moet besteden, message understood. Maar voor verdere verduidelijking: zie extra pics

SDC13011.jpg


SDC11364.jpg


SDC13012.jpg
 
Laatst bewerkt:
Benen zijn wel groter, maar zou ze zeker wat groter maken.
Ik vind een mooie X shape veel mooier, vind het zelfs vreemd als de benen niet breder zijn dan de heupen middel.

Maar schoonheidsbeeld kan verschillen.
 
Benen zien er op de laatste pics al een stuk beter uit. Extreem shredded damn! Erg netjes ook. Op de 1e foto's vond ik benen ook te klein maar hier is het al een heel stuk beter. Veel size valt ook gewoon weg bij legs als je echt diep cut.
 
+ hoe komt het grote verschil van de onderbroek inhoud op de laatste 2 foto's? :p
 
Benen zijn wel groter, maar zou ze zeker wat groter maken.
Ik vind een mooie X shape veel mooier, vind het zelfs vreemd als de benen niet breder zijn dan de heupen middel.

Maar schoonheidsbeeld kan verschillen.

ik deel je mening hoor, zal geen neen zeggen tegen grotere benen

Benen zien er op de laatste pics al een stuk beter uit. Extreem shredded damn! Erg netjes ook. Op de 1e foto's vond ik benen ook te klein maar hier is het al een heel stuk beter. Veel size valt ook gewoon weg bij legs als je echt diep cut.

heel juist, ik ben het meeste massa kwijt in m'n benen

+ hoe komt het grote verschil van de onderbroek inhoud op de laatste 2 foto's? :p

het water was freeeeeeeeeeezing cold :D
 
Vet is duidelijk onder de 8% ik schat op 6%
 
'k heb even moeten nadenken wat je precies bedoelde, maar 'k heb het eindelijk door :D
ik post nog enkele pics
'sick ub' -> thx voor compliment!



thx man! al een heel eindje hoor, zo'n 12 jaar, maar laatste jaar ook echt op voeding beginnen letten (voordien enkel clean gegeten maar niet geteld wat ik allemaal binnennam)



Ik had nooit gedacht dat mijn benen voor zo'n discussies zouden zorgen, betekent ongetwijfeld dat ik er extra aandacht aan moet besteden, message understood. Maar voor verdere verduidelijking: zie extra pics

Deze foto's zijn beter inderdaad. Maar nog steeds, bij die benen mag nog wel wat massa. Ondanks je lage vetpercentage (5%?) zitten er ook niet zo'n diepe cuts in. Heb diezelfde kwaal.

Begrijp me niet verkeerd verder. Een topfysiek, maar zie het als opbouwende kritiek ;)
 
ziek lichaam . echt goed.
 
Ziek fysiek man! Goed kleurtje erbij, ik ben jaloers in ieder geval. More pics pls.
 
Back
Naar boven