Fitness Seller

Shocking News Australisch meisje dreigt te worden opgeblazen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toen ik dit topic zag moest ik gelijk aan SAW denken..

Mooi dat dit verhaal goed is afgelopen.
 
Jongens er kan een slotje op ze is bevrijd.

Tekst:
De Australische explosievenopruimingsdienst heeft een meisje aan wie volgens onbevestigde berichten een bom was bevestigd in veiligheid gebracht. Dat hebben de Australische autoriteiten gezegd.


© epa Eerder vandaag werd de politie van Sydney door een meisje van 18 gealarmeerd over de aanwezigheid van een explosief om haar nek.

De explosievenopruimingsdienst is bijna tien uur bezig geweest het vermoedelijke explosief te bestuderen en onschadelijk te maken. De politie zegt nog steeds niet met zekerheid te kunnen zeggen of het om een explosief gaat, maar noemt de situatie 'buitengewoon ernstig' en beloofde werk te maken van de speurtoch naar verdachten.

Een woordvoerder van de politie meldde eerder aan de Australische Daily Telegraph dat het om een 'zeldzame kraagbom' zou gaan.

Afpersing
Verscheidene media meldden dat een man met een bivakmuts het huis van het meisje was binnengedrongen en de bom op haar lichaam aanbracht. Ook zou hij een briefje hebben achtergelaten waarin hij geld eiste van haar vader, die miljonair is. De politie wilde dat echter niet bevestigen.

Het gebied rondom de woning was gedurende de hele operatie ontruimd.

De vrouw behoort tot een van de rijkste families van Sydney. Inmiddels is het meisje met haar familie herenigd.


Hier de facebook van het betreffende meisje, ik weet niet wie het is maar ik gok de linker:
http://www.facebook.com/madspulver
 
Klopt, staat ook in het nachtcafe topic.
 
Als je daar wat mee kan beginnen zijn je working days over Silentio.
 
Als je daar wat mee kan beginnen zijn je working days over Silentio.

zo had ik het nog niet bekeken :D. Misschien een mailtje sturen waarin ik men bezorgdheid toon, PUA style :eyebrow:
 
En ook meteen neggen, hé. (Als dat ding was ontploft was je ook meteen wat afgevallen, maar dan was je gezicht niet meer zo mooi) hehehe....
 
ouders zijn rijk?

DO it
DO it
 
Nice!
 
mag nog 5 kg af, in haar bek alleen al 2 kilo.

En ze kan enorm slecht fake lachen.
 
Laatst bewerkt:
bom bleek fake te zijn

enneh zeker do able, ouders zijn loaded dus care :D
 
Back
Naar boven