XXL Nutrition

Shocking News Australisch meisje dreigt te worden opgeblazen

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
media_xl_906211.jpg


Politieagenten in de Australische stad Sydney proberen een bom onschadelijk te maken die is aangebracht rond de nek van een 18-jarige vrouw. Dat meldt de Australische Daily Telegraph.

Wie de bom geplaatst heeft, is nog onduidelijk, maar voor zover met zekerheid kan worden gezegd, zou de vrouw hem niet zelf aangebracht hebben.

Het meisje belde zelf de politie nadat ze het verdachte pakketje op haar lichaam aantrof.

Een woordvoerder van de politie meldt aan de Australische Daily Telegraph dat het om een 'zeldzame kraagbom' gaat.

Afpersing
Verscheidene media meldden intussen dat een man met een bivakmuts het huis van het meisje is binnengedrongen en de bom op haar lichaam heeft aangebracht. Ook zou hij een briefje hebben achtergelaten waarin hij losgeld eist. De politie wilde dat echter niet bevestigen.

De vrouw behoort tot een van de rijkste families van Sydney en is volgens de woordvoerder van de politie doodsbenauwd zich te bewegen.

Intussen proberen explosievenexperts de bom onschadelijk te maken, terwijl hulpdiensten proberen de vrouw te kalmeren en haar familie op te vangen. Het gebied rondom het huis is ontruimd.

Ad.nl
 
pics / vids? :D
 
im 12 and what is this?
 
Is het nou een vrouw of een meisje?
 
i27198_wedlock.jpg


B-film maar doet me hier wat aan denken.
 
BS
waar zijn de mensen met mobieltjes dan die filmen dan?
 
ik las het, wel ziek
 
die politie op de pic is beta a phuckk....
 
Beetje raar verhaal....
 
gevalletje zuid amerika. geld betalen en kind word losgelaten, normal way of life.
 
las het al op de misc, shit is getting real
 
das ****ing eng man, stel dat jij het was omg..
 
Moet een grote bom zijn wil die om mijn stierennek passen:cool:
En dan span jij gewoon effe je nek aan en vliegt de bom terug zijn reet in en ontploft daar.
 
das ****ing eng man, stel dat jij het was omg..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


jij bent echt een van de meest vervelende trolls van dbb, echt 0.0% van de tijd ben je grappig:)
 
lijkt wel op een hele slechte film .. volgens mij heeft de dader dan ook iets te veel pollitie series zitten kijken..
 
Back
Naar boven