MuscleMeat

Australische lerares had groepseks met leerlingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
In Australië moet een 25-jarige lerares twee jaar de cel in wegens seksueelmisbruik van jongens onder de 17 jaar. Lerares Sarah Jayne Vercoe had twee maanden een verhouding met een 15-jarige jongen die ze eind 2004 op een schoolkamp ontmoette. Ook ging de lerares in haar huis een keer van bil met vier jongens tegelijk. Dat viertal was tussen 14 en 16 jaar oud.

Tegen de rechter zei de lerares dat haar gedrag kwam vanwege huwelijksproblemen en omdat ze zich verstoten voelde door haar collega's. Familieleden van de jongens en activisten tegen seksueelmisbruik protesteerden tegen de uitspraak. Ze vonden dat Veroce veel te licht werd bestraft.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(bron:fok.nl)
 
Waarom had ik nou nooit zo´n lerares??

WHY, DEAR GOD WHY??
 
Ervan uitgaande dat de jongens wisten wat ze deden en het ook wilden:
WAAROM HUN WEL EN IK NIET!?
Ik had toch een paar leraressen die mij in mijn ranzige puberfantasietjes de fijne kneepjes van het edele liefdesspel leerden. Zoals die Pabo stagiair die meehielp bij biologie toen ik in de brugklas zat, die heb ik toch een paar keer over het bureau gebogen, in mijn fantasie dan.:D
 
geile hoer!!!!......
 
Laatst bewerkt:
WHAT THE **** daar wil ik ook wel eens mee van bil.... dies lekker man ...
 
idd geil

maar als het nu andersom was (man met 4 minderjarige meisjes) ?
 
roxxe zei:
idd geil

maar als het nu andersom was (man met 4 minderjarige meisjes) ?

tja wat dan ?
 
Laatst bewerkt:
roxxe zei:
idd geil

maar als het nu andersom was (man met 4 minderjarige meisjes) ?

Das anders.... :D

Een volwassen vrouw met 16/17 jarige is gewoon weg geil, de spreekwoordelijke oude fiets waarop je het moet leren.
 
Peoples zei:
Das anders.... :D

Een volwassen vrouw met 16/17 jarige is gewoon weg geil, de spreekwoordelijke oude fiets waarop je het moet leren.

Lerares.... leren..... :D :D

(peoples lacht om eigen grap) ;)
 
seksueelmisbruik pff dit moet een droom geweest zijn voor die jongens
 
Ben ik hier nu de enige die dat wijf niet veel soeps vind? Men ziet hier een koppel tieten en direct wil men erop, nou ik niet hoor, mss is het wel een vadsig wijf.
 
The rebel zei:
Ben ik hier nu de enige die dat wijf niet veel soeps vind? Men ziet hier een koppel tieten en direct wil men erop, nou ik niet hoor, mss is het wel een vadsig wijf.

Lekker belangrijk als je 14/15/16 bent.... :p
 
Als we dan met z'n vieren haar zouden pompen zou ik wel als eerste der pussy willen:D
 
The rebel zei:
Ik hechtte daar toen reeds belang aan idd ;)

Toen ik 14/15 was gingen mijn hormonen opspelen en toen boeide het niet zo gek veel hoe een meisje eruit zag...... ;)
 
Peoples zei:
Das anders.... :D

Een volwassen vrouw met 16/17 jarige is gewoon weg geil, de spreekwoordelijke oude fiets waarop je het moet leren.

en als je jouw dochter was?
 
Back
Naar boven