Fitness Seller

Australische lerares had groepseks met leerlingen

Bezoekers in dit topic

Ik vind ze lelijk, maar anderzijds denk ik dat het toch iedere puber z'n "natte droom" is.
Die jongens voelen zich nu toch onsterfelijk? :yes:
 
ze is dik man.. en ze heeft een lelijke kop.. maarja als het me juf was geweest zou ik d'r wel palen
 
ECLIPSE zei:
ze is dik man.. en ze heeft een lelijke kop.. maarja als het me juf was geweest zou ik d'r wel palen

Ook als het gewoon een snol was die ik in de kroeg heb opgedoken... :D
 
jij wordt oud man.. what happened to your standards boy!
 
wat een actie hahahhaa. ze ziet er echt niet super uit, maar ik zou er zelfs nu nog gewoon. Die jongens hebben wel lol gehad denk ik :D
 
ECLIPSE zei:
jij wordt oud man.. what happened to your standards boy!

Ik heb inmiddels 3 jaar een relatie, dus was maar hypothetisch. Maar als ik vrijgezel was geweest, had ik de normen en waarden op dat gebied wel lekker gelaten voor wat ze zijn.
 
DAMN, ik vind 't best wel geil wijfie...ik ben 17, zal ik 'r een foto sturen?
 
Leviathan zei:
Ik heb inmiddels 3 jaar een relatie, dus was maar hypothetisch. Maar als ik vrijgezel was geweest, had ik de normen en waarden op dat gebied wel lekker gelaten voor wat ze zijn.

juist in een relatie heb je meer keus dus kun je hogere norman en waarden hebben :D relatie + kuur is gewoon een winnende combinatie..
 
roxxe zei:
en als je jouw dochter was?
dan was er een flink probleem denk ik , als ikzelf men eigen dochter ben dan is men vader ook men grootvader en men moeder men grootmoeder , men zus is dan ook men tante en men schoonbroer men nonkel ..... :rolleyes:

ontopic :

denk dat er een degelijk verschil moet gemaakt worden tussen jongens en meisjes wat dit beteft
ik zou ze wel rakken op men 16 maar dan wel alleen en niet met de rest van het klasje :D
 
ECLIPSE zei:
juist in een relatie heb je meer keus dus kun je hogere norman en waarden hebben :D relatie + kuur is gewoon een winnende combinatie..

Pfff.....die geilheid...gewoon crimineel man. Als alle gepakte verkrachters nu zouden verklaren dat ze aan het kuren waren tijdens de daad, dan zou ik er wel enigzins begrip voor kunnen opbrengen. :D
 
Een mooie lerares die van bil gaat met 14 jarige leerlingen is geen seksueelmisbruik.... Het is de droom van elk 14 jarige jochie... zo een vrouw moeten ze niet opsluiten maar moeten ze koesteren...... zo een vrouw moeten ze KLONEN... niet opsluiten

Ik denk dat die rechters gewoon jaloers zijn.... :mad:
 
Wat gaat er nu om in jullie hoofdjes ? :D
 
Als ik zo`n leerares had gehad, had ik haar kei hard gedoet met mijn dikke pens.
 
Socrates zei:
Een mooie lerares die van bil gaat met 14 jarige leerlingen is geen seksueelmisbruik.... Het is de droom van elk 14 jarige jochie... zo een vrouw moeten ze niet opsluiten maar moeten ze koesteren...... zo een vrouw moeten ze KLONEN... niet opsluiten

Ik denk dat die rechters gewoon jaloers zijn.... :mad:

Amen!
 
wel veel leraressen de laatste paar maanden die coïtus met leerlingen hebben zeg..dit is nou al de 4e:P
 
Socrates zei:
Daarom ben je nu 26 en maagd


Zei de knul die een foto nam van zijn naaktkat voor hij ze verkrachtte terwijl zijn spiegelbeeld met lul en al te zien was in het raam.


:D :D :D
 
VOlgens mij kan er beter een DBB-Gangbang georganiseerd worden dan het hele wokken:D

Met zen allen onbeperkt roppen op 1 wijfie :cool:
 
Back
Naar boven