AndroidHealthClinic

AUTO-advies

  • Topic starter KumaR
  • Startdatum
  • Reacties 77
  • Weergaven 4K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Ik hoef je toch niet te vertellen dat het ook een verlengstuk is?

Is het ook, maar ik hoef niet zoveel extra lengte :trollface: . Bedoel meer voor geld van een kale 5 serie kun je ook dikke 1 serie halen en nog bakken geld over houden voor andere shit.

Wanneer ik mijn reacties opnieuw lees lijkt het alsof ik enorm wakker lig hiervan. Dat is niet zo, ik wou maar effe meegeven dat men nogal snel iets een midlifecrisis noemt terwijl dat vaak zo niet is. :P

Nee true dat, ouders van een vriendin van me ook net Audi a5 gekocht omdat ze het geld beschikbaar hadden. Ding staat praktisch hele tijd in de garage :roflol:
 
Raken een beetje offtopic nu, maar het is ook met welk doel je een auto koopt.

Liever 25+k per jaar in een kale fünfer dan in een dikke einser. En dan heb ik het nog niet eens over de eventuele benodigde ruimte.
 
Raken een beetje offtopic nu, maar het is ook met welk doel je een auto koopt.

Liever 25+k per jaar in een kale fünfer dan in een dikke einser. En dan heb ik het nog niet eens over de eventuele benodigde ruimte.

Hoe vaak heb je nou mensen achterin zitten? :p

Ik rij liever in een 135i coupe dan in een 520d, kleiner, sneller, praktischer en met m line pakket er op nog dikker dan een 5 serie.

Maar goed, iedereen eigen keuze.
 
In die vergelijking houd je weinig geld over hoor. :rolleyes:

Mensen rond de 30 - 40 hebben vaak kids en dus ruimte nodig.

En dan liever een kale 520d dan een dikke Duster/Espace/Zafira.
 
In die vergelijking houd je weinig geld over hoor. :rolleyes:

Mensen rond de 30 - 40 hebben vaak kids en dus ruimte nodig.

En dan liever een kale 520d dan een dikke Duster/Espace/Zafira.

Verschil in wegenbelasting/onderhoud scheelt wel hoor :p

En alle minderjarige die ik tot nu toe mee had pastte prima achterin de polo :trollface: mijn pa heeft ook grote auto gekocht om met zn allen op vakantie te kunnen.. Maar was goedkoper geweest om gewoon taxi naar Schiphol te nemen en dat hij ook kleine auto gekocht had.
 
Hier ben ik weer! :cool:

Ik heb 2 vragen:

1) waar gaat jullie voorkeur in t algemeen naar uit: VW Polo of Ford Fiesta?

2) welke v deze twee zouden jullie kiezen:
- VW Polo
2013
46.000 km
9300

- Ford Focus
Januari 2012
32.000 km
8750

:angstig:
 
Is het een focus of fiesta? Zou die ford nemen omdat goedkoper is en minder kms. Dat die jaar ouwer is boeit niet.
 
Is het een focus of fiesta? Zou die ford nemen omdat goedkoper is en minder kms. Dat die jaar ouwer is boeit niet.

14.000 km minder maakt ook niks uit en de Polo blijft sowieso meer waard , niet alleen omdat hij jonger is.
In dit geval zouden de -extra? -opties voor mij wel doorslaggevend kunnen zijn.
 
Is het een focus of fiesta? Zou die ford nemen omdat goedkoper is en minder kms. Dat die jaar ouwer is boeit niet.
Oeps is n fiesta
 
Hier ben ik weer! :cool:

Ik heb 2 vragen:

1) waar gaat jullie voorkeur in t algemeen naar uit: VW Polo of Ford Fiesta?

2) welke v deze twee zouden jullie kiezen:
- VW Polo
2013
46.000 km
9300

- Ford Focus
Januari 2012
32.000 km
8750

:angstig:

Polo! Krijg je altijd makkelijk kwijt mocht het nodig zijn.,waardevast, rijden lekker, zuinig.,,chicks keuren polo’s meestal wel goed..en laten we eerlijk zijn, de polo ziet er een stuk beter uit als de fiesta! Maar dit alleen als ze een gelijkwaardige uitvoering hebben..
 
sowieso de Polo. Wat Saik hierboven zegt als redenen inderdaad.
 
Ik heb nog wel een mooie auto in de aanbieding :roflol:
 
Ik heb nog wel een mooie auto in de aanbieding :roflol:

Is t n Polo :cool:

Hey, wat vinden jullie van optie 1? Het gaat om een particulier, maar alle documenten zijn er (historie etc.).
 
Jongens weer 2 opties:
2013 52.000km 11950 met parkeersensor
2014 75.000 km 11650
De rest is hetzelfde
 
Blijft een lastig verhaal, als die 2013 van de 12e maand is en die 2014 van de 1e maand zit er maar één á 2 maanden tussen qua bouwjaar. Als de 2013 van de 1e maand is en de 2014 van de 12e maand zit er bijna 2 jaar tussen.
Komt allemaal aan op persoonlijke smaak. Kijk naar de kleur welke je aanspreekt, de opties en baseer daar je keuze op.
Overigens als je een polo wilt zou IK persoonlijk een 5 deurs met pano dak, dsg en led xenon nemen, komt de restwaarde ook zeker ten goede.
 
Back
Naar boven