XXL Nutrition

AUTO-advies

  • Topic starter KumaR
  • Startdatum
  • Reacties 77
  • Weergaven 4K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Heb je al op een parking gekeken? Hahaha!


2dse9ol.gif
 
Ja, maar hoe zit het met de prijs? :angstig:

Had die van mij met 3 jaar oud voor 12.000

Wel met 160k op teller alleen wel meest luxe uitvoering (automaat, panoramadak enz)

Dus denk dat je een goedkopere uitvoering wel voor 10k kan krijgen met 50k km..

Marktplaats wil niet laden :o
 
Oh , dat valt mee!

Ja true, je kan ze makkelijk met 100.000 km op teller kopen scheelt je bak geld. Bij 210k moet distributie riem vervangen worden (600-700 euro) en bij mij is dan bij 320k turbo kapot gegaan (800 euro).

Verder alleen regulier onderhoud hoeven doen, Nouja op 2 draagarmrubbers na dan.

En dan word die auto van mij compleet afgeragd dus zegt wel genoeg over hoe degelijk ze zijn :roflol:

Geloof dat ik over 160.000 km 2200 euro kwijt ben geweest aan onderhoud (inclusief turbo).
 
Ja true, je kan ze makkelijk met 100.000 km op teller kopen scheelt je bak geld. Bij 210k moet distributie riem vervangen worden (600-700 euro) en bij mij is dan bij 320k turbo kapot gegaan (800 euro).

Verder alleen regulier onderhoud hoeven doen, Nouja op 2 draagarmrubbers na dan.

En dan word die auto van mij compleet afgeragd dus zegt wel genoeg over hoe degelijk ze zijn :roflol:

Geloof dat ik over 160.000 km 2200 euro kwijt ben geweest aan onderhoud (inclusief turbo).

Ik heb t idee dat na 100.000 of met meer dan 20.000 per jaar van alles al 'versleten' is.
 
Ik heb t idee dat na 100.000 of met meer dan 20.000 per jaar van alles al 'versleten' is.

Ding van mij heeft 325k km op teller staan en merk je niks van.. denk dat meer shit kapot gaat door ouderdom dan door slijtage. Met ferrari’s net zo, hele zomer probleemloos rijden, je zet m probleemloos in de garage en als je in t voorjaar wilt gaan rijden is er sowieso iets wat kapot gegaan is :roflol:

Nog maar 1x stil gestaan omdat prutser van garage vergeten was kabel van dynamo weer aan te sluiten :o .

Denk ook dat je beter een auto kan hebben die 2 jaar oud is met 100k op de teller dan 5 jaar oud met 20k op de teller..
 
Fiesta is ook een optie. Ford rijdt altijd heerlijk

Heb jij een fiesta? Rijdt ie lekker en zuinig?

Zijn er nog andere mensen met een fiesta?
 
Ik heb een focus en heb vaak fords gereden. Toen Clarkson de fiesta testte vond hij hem rijden als een lotus.
 
Ik heb een focus en heb vaak fords gereden. Toen Clarkson de fiesta testte vond hij hem rijden als een lotus.

Oh lotus ken ik,das zo n dure auto:yes:

Ok ik ga dan fiestas bekijken:clap:
 
Ik heb een focus en heb vaak fords gereden. Toen Clarkson de fiesta testte vond hij hem rijden als een lotus.
Maar ging het om de nieuwste focus? Ik wil er 1 van 3-4 jaar oud
 
Nee, model er voor. Nieuwste model fiesta is net uit. Ik heb focus cc. Is al tijdje uit productie. Is nog wel fris model (kinetic design)

vanaf ong. 2:00 praat hij over de handling
 
Laatst bewerkt:
Nee, model er voor. Nieuwste model fiesta is net uit. Ik heb focus cc. Is al tijdje uit productie. Is nog wel fris model (kinetic design)

vanaf ong. 2:00 praat hij over de handling

even inbreken: welk bouwjaar die focus cc? veel problemen? lekkage? verbruik?
zit te twijfelen tussen megane cc en focus cc
 
even inbreken: welk bouwjaar die focus cc? veel problemen? lekkage? verbruik?
zit te twijfelen tussen megane cc en focus cc
Klapdakken zijn over het algemeen wel goed. Ik heb er een uit 2008. Geen grote problemen mee. Ik had er hiervoor eentje met minder pk. Namelijk de 100 pk versie maar die was toch wat gezapig. Ik raad wel aan om de diesel of de 2.0 16v te nemen. Zijn wat vlugger. Verder rijden ze zo scherp als een mes. De gewichtsverdeling is 50/50 door de zware klapdak. Verbruik is rond 1 op 10 maar ik rij alleen stadsverkeer. Kofferbak is ook huge. Ik heb ook een megane station en meganes zijn comfortabeler op de snelweg vind ik persoonlijk maar qua rijbeleving is de focus haast onovertrefbaar.
 
Nee, model er voor. Nieuwste model fiesta is net uit. Ik heb focus cc. Is al tijdje uit productie. Is nog wel fris model (kinetic design)

vanaf ong. 2:00 praat hij over de handling

Oeps ik bedoelde natuurlijk fiesta :D:emo::hahaha:
 
Ik ben 192cm en zit als een vorst in de Focus CC. Jij zou er ook goed in zitten

in een mazda mx5 iig niet, best krap.
focus cc is in productie geweest tot 2010 dacht ik en de megane cc is nu nog in productie (wel handig ivm onderdelen) heb nu een cabrio uit 2008 en de onderdelen waren in 2015 al niet meer te leveren, loop me nu de pleuris te zoeken op sloperijen enzo..
 
MX-5 zou ik zeker niet bestempelen als vrouwenauto, de CC's daarentegen.... :rolleyes:
 
Back
Naar boven