Fitness Seller

Auto cleanen

Bezoekers in dit topic

Meguiars is pure hype usa rommel.....
Kijk dan voor nanolex of gyeon :)

Ik zet onze auto’s voor de zomer in de colli wax en in de winter nanolex coating. Wassen om de twee weken met 2 emmer methode

Ben zelf een groot fan van Gyeon ja, alleen ben je voor een volledige startersset al snel €180-220 kwijt. Dat is voor een introducee wel een beetje een hoge instapprijs.
 
Ben zelf een groot fan van Gyeon ja, alleen ben je voor een volledige startersset al snel €180-220 kwijt. Dat is voor een introducee wel een beetje een hoge instapprijs.

Ik gebruik zelf voornamelijk nanolex en gyeon idd :) het is maar wat je wilt... zonder coating maar gewoon wax valt het wel mee..

Handmatig polijsten brengt sowieso niks dus een machine ga je altijd nodig hebben, zeker op de VAG lakken..

Carclean.nl is trouwens de beste prijs kwaliteit voor alle auto spullen!
 
Ik denk trouwens dat dit aangeeft dat jij je helemaal niet bezig moet houden met wax e.d. maar gewoon 1 tot 2 keer per maand ff naar de wasbox moet gaan.

Je hebt gelijk, neem wel een abbo bij Bob's autowas.
 
Ik gebruik zelf voornamelijk nanolex en gyeon idd :) het is maar wat je wilt... zonder coating maar gewoon wax valt het wel mee..

Handmatig polijsten brengt sowieso niks dus een machine ga je altijd nodig hebben, zeker op de VAG lakken..

Carclean.nl is trouwens de beste prijs kwaliteit voor alle auto spullen!
gyeon is idd top maar aardig aan de prijs. Ik gebruik altijd gyeon Q²M Prep als laatste stap voor het sealen.
Minder duur maar ben wel onder de indruk van het resultaat van deze sealant, Auto Finesse Power Seal Paint Sealant. Voor mij geen wax meer.
 
Back
Naar boven