AndroidHealthClinic

Auto kopen, maar welke? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zoals ik zei, hier krijg je niks voor. wat verwacht je dan voor 1500 euro?

koop een puch maxi en ga daarmee bitches pimpen




mijn fiets is al meer dan 1500 euro

Net even gekeken naar een oude BMW, zien er leuk uit en binnen m'n budget.

Kan ik stuk meer bitches mee pimpen dan met een 206. :)
 
zoals ik zei, hier krijg je niks voor. wat verwacht je dan voor 1500 euro?

koop een puch maxi en ga daarmee bitches pimpen




mijn fiets is al meer dan 1500 euro

Wat moet je met een fiets van 1.500 + euro? :o
 
Net even gekeken naar een oude BMW, zien er leuk uit en binnen m'n budget.

Kan ik stuk meer bitches mee pimpen dan met een 206. :)

pas op met onderhoudskosten. vaak leidt een goedkope aanschaf tot hoge onderhoudskosten.

dat moet je ook wel kunnen opbrengen of een vriendje hebben die kan sleutelen....
 
pas op met onderhoudskosten. vaak leidt een goedkope aanschaf tot hoge onderhoudskosten.

dat moet je ook wel kunnen opbrengen of een vriendje hebben die kan sleutelen....

:fuu:
Daar gaan m'n bitches. :(
 
Je kan voor 1 dag een Volvo S80 huren. Kost ong €95,- incl. 50 kilometer rijden.
Van 1500 euro kan je dit dus 15 keer doen. Dat betekend 15 wijven volan batsen.:o

Kan je heel erg pimp doen voor de chicks door rondjes te rijden in je uber drugs wagen.:cool:
 
Je kan voor 1 dag een Volvo S80 huren. Kost ong €95,- incl. 50 kilometer rijden.
Van 1500 euro kan je dit dus 15 keer doen. Dat betekend 15 wijven volan batsen.:o

Kan je heel erg pimp doen voor de chicks door rondjes te rijden in je uber drugs wagen.:cool:

Kan ik beter naar de hoeren gaan. Is stuk goedkoper. :o
 
hoe kom je aan een foto van mij en mijn man?

Post je Foto's:D

En om nog even on-topic te reageren, neem alsjeblieft ook de wegenbelasting in acht bij de BMW's, die dingen wegen ook wel wat. T is zuur als je je bak later van de hand moet doen omdat je de vaste lasten niet meer kan betalen.
 
mercedes-benz-slk-55-amg-front-1_142.jpg

Deze hierboven is te huur voor 1 dag voor 102 euro.
Drie dagen kost deze incl. 150 km benzine 170 euro, kan je bijna 10 keer rijden, nou dan heb je elite chicks.:o
 
mercedes-benz-slk-55-amg-front-1_142.jpg

Deze hierboven is te huur voor 1 dag voor 102 euro.
Drie dagen kost deze incl. 150 km benzine 170 euro, kan je bijna 10 keer rijden, nou dan heb je elite chicks.:o

Zeker wel een vette wagen. :D
Kun je goed bitches mee pimpen. :)
 
mercedes-benz-slk-55-amg-front-1_142.jpg

Deze hierboven is te huur voor 1 dag voor 102 euro.
Drie dagen kost deze incl. 150 km benzine 170 euro, kan je bijna 10 keer rijden, nou dan heb je elite chicks.:o

Waar kun je deze trouwens huren? :D
 
Kan je beter niet gewoon nog even doorsparen?

Of koop een auto toyota corolla (uit de tijd dat toyota's nog bulletproof waren).
 
En tot welke bedrag zou ik dan het beste kunnen doorsparen?
 
En tot welke bedrag zou ik dan het beste kunnen doorsparen?

Maak anders een lijstje van auto's die je een soort van aanstaan.

Ik zou gewoon gaan voor een golf 3 (of 4). Zal je niet zo snel een buil aan vallen. Denk niet dat je voor 1500,- iets 'degelijks' koopt. je hebt er ook geen reet aan als je auto je klauwen vol geld kost aan onderhoud en ducktape.
 
Back
Naar boven