XXL Nutrition

Auto kopen, maar welke?

Bezoekers in dit topic

Maak anders een lijstje van auto's die je een soort van aanstaan.

Ik zou gewoon gaan voor een golf 3 (of 4). Zal je niet zo snel een buil aan vallen. Denk niet dat je voor 1500,- iets 'degelijks' koopt. je hebt er ook geen reet aan als je auto je klauwen vol geld kost aan onderhoud en ducktape.

Golf 3 is idd erg goedkoop. Kost ~1.300 euro.

Maar de BMW serie 3 (bouwjaar 94/95 etc.) vind ik zelfs mooier. En die valt ook binnen mijn budget.

Dusss, welke doen? :)
 
Golf 3 is idd erg goedkoop. Kost ~1.300 euro.

Maar de BMW serie 3 (bouwjaar 94/95 etc.) vind ik zelfs mooier. En die valt ook binnen mijn budget.

Dusss, welke doen? :)

Allebij degelijke wagens. Ik zou dan voor de BMW (e36) gaan, toch net een trede hoger en achterwielaandrijving.
 
Golf 3 is idd erg goedkoop. Kost ~1.300 euro.

Maar de BMW serie 3 (bouwjaar 94/95 etc.) vind ik zelfs mooier. En die valt ook binnen mijn budget.

Dusss, welke doen? :)

BMW is wel wat meer auto dan zo'n Golf, al denk ik (lees: gok ik) dat de BMW wat duurder is in onderhoud....
 
Ik had een BMW 518i executive 2 uit 1994. Dus alles er op en er aan inc electrische stoelen met verwarming en leer. Beste wat ik kon kopen voor 1600 euro toen. Anderhalf jaar in gereden in zonder 1 probleem. Alleen wegenbelasting is wel beetje veel :D 187 euro per kwartaal ofzo.. en gemiddeld gebruik 1 op 9 (snelweg pak je 1 op 14) Maar ja je hebt er dan ook heel wat auto aan, alleen snel is die niet maar dat boeit toch geen reet. In die auto rij je lekker. E36 kan je wel voor kijken in die prijsklasse maar vaak is t afgeragde troep voor dat geld, vooral de coupé. Heb er ook in een paar gereden maar ik vind de 5 serie toch net wat fijner rijden en veiliger. Maar goed tis wat je gewend bent. Van uit een 5 serie vind je een 3 serie een rammelbak.
 
Ik had juist verwacht dat alle Golfjes juist afgeragde troep is ipv BMW.
 
Back
Naar boven