MuscleMeat

auto tuning, prachtig of kinderachtig? (1 bezoeker)

auto tuning, prachtig of kinderachtig?


  • Totaal stemmers
    166
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Zeg...jij doet wel leker denigrerend maar hoe onderscheidt jij jezelf dan meneer de belastingadviseur?

Normaal ben jij natuurlijk het middelpunt van hoon want iedereen haat gasten zoals jij....maar hey;leuker kunnen we het niet maken..zieliger wel,he?

Wedden dat jij een kneus van de eerste orde bent als je es naar een meeting zou komen...

Geniet lekker van je gezinsbakkie en je zielig lelijke vriendin maar loop hier niet de wijsneus uit te hangen.

Je stelt zelf ook geen reet voor voor namelijk,meneer Negatief.


:roflol:


Dude doe relax, ik zit maar een beetje te sarren. Ik sta inderdaad wel een beetje bekend als een cynische lul :D
 
Ik snap wel waarom sommigen hun wagen zo pimpen... Je moet toch iets met dat zwart geld doen he :D
 
ik vind dat het niet TE moet worden.

ben zelf eigenaar van een opel astra coupe 2.2 16v, en das pressies goed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik vind dat het niet TE moet worden.

ben zelf eigenaar van een opel astra coupe 2.2 16v, en das pressies goed

[Link niet meer beschikbaar]

Das netjes inderdaad.
Opzich wel leuk dat gepimp allemaal alleen het moet niet TE worden.
 
ben op deze auto gevallen omdat ik het interieur ook mooi vond met de combi leer en wit suede :D en ja als je in je auto zit , zie je de buitenkant toch niet :D
 
ziet er idd erg mooi uit, niet teveel overdone, maar hij zou wel iets lager mogen, vind die ruimte in de wielkast niet zo mooi.
 
is voor belachelijke debielen 'tuning'. ik lach me altijd een breuk als ze een perte total hebben en de johny's zich afvrage waarom de verzekering hun dure spoiler/velgen niet vergoed.
overigens lach ik me ook altijd een breuk als ik ze tegen 5 per uur over verkeersdrempels zie rijden.. om daarna voor de volle 10 meter alle gas open te gooien... losers


er reed nochtans een zatte mongool op mijn vorige bmw die geparkeerd stond en ik kreeg alles vergoed,schnitzer spoilers en een splinternieuwe chrome alba 18inch velg(die erop had een kleine kras)

dus zure regen geen poep praten jongen;)
 
k*t auto's :D ik hou meer van motoren. auto's zijn alleen mooi als ze met "liefde" zijn getuned. dus geen tupperware erop uit de Autostyle catalogus maar echt mooie ontwerpen.

zx6r555.jpg
 
ik vind dat het niet TE moet worden.

ben zelf eigenaar van een opel astra coupe 2.2 16v, en das pressies goed

[Link niet meer beschikbaar]

:twitch:
 
ziet er idd erg mooi uit, niet teveel overdone, maar hij zou wel iets lager mogen, vind die ruimte in de wielkast niet zo mooi.

nou geloof me dat rijd werkelijk voor geen meter, heb me vorige wagen verlaagd, maar dan ben je net een hobbelpaard , alleen op de snelweg merk je dr niet veel van..
 
nou geloof me dat rijd werkelijk voor geen meter, heb me vorige wagen verlaagd, maar dan ben je net een hobbelpaard , alleen op de snelweg merk je dr niet veel van..

Ach comfort heb je nergens voor nodig. Mijn megane staat op een bodemspeling van 11 cm en is redelijk stug geveerd. Je voelt zo ongeveer alles. De 5GTT staat aan de voorkant slechts met 5 cm van de grond, is super stug geveerd, en staat op banden met een hoogte van 35. Je voelt echt alles, maar dan ook elke keutel die op straat ligt.

tis maar net waar je van houd. Ik vind de wielkasten ook nog wat veel ruimte hebben bij je.. echter van de voorkant van je auto ben ik wel zeer gecharmeerd!
 
Ach comfort heb je nergens voor nodig. Mijn megane staat op een bodemspeling van 11 cm en is redelijk stug geveerd. Je voelt zo ongeveer alles. De 5GTT staat aan de voorkant slechts met 5 cm van de grond, is super stug geveerd, en staat op banden met een hoogte van 35. Je voelt echt alles, maar dan ook elke keutel die op straat ligt.

tis maar net waar je van houd. Ik vind de wielkasten ook nog wat veel ruimte hebben bij je.. echter van de voorkant van je auto ben ik wel zeer gecharmeerd![/QUOTE]

als ik dr met me 100+ inzit zakt tie ook al een stuk he :D
 
Ach comfort heb je nergens voor nodig. Mijn megane staat op een bodemspeling van 11 cm en is redelijk stug geveerd. Je voelt zo ongeveer alles. De 5GTT staat aan de voorkant slechts met 5 cm van de grond, is super stug geveerd, en staat op banden met een hoogte van 35. Je voelt echt alles, maar dan ook elke keutel die op straat ligt.

tis maar net waar je van houd. Ik vind de wielkasten ook nog wat veel ruimte hebben bij je.. echter van de voorkant van je auto ben ik wel zeer gecharmeerd![/QUOTE]

als ik dr met me 100+ inzit zakt tie ook al een stuk he :D

ja aan 1 kant, das ook geen gezicht :p
 
Back
Naar boven