MuscleMeat

auto tuning, prachtig of kinderachtig?

auto tuning, prachtig of kinderachtig?


  • Totaal stemmers
    166
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Waarom niet?
JIJ moet toch weten waar je je geld aan besteedt?
Daar heeft je klant geen reet mee te maken.

Ik ben zelf ondernemer en de eerste klant die iets negatiefs van mijn auto zegt kan de deur uitvliegen.

Nou ik weet niet wat je verkoopt, maar als je iets anders verkoopt dan coïtusshopartikelen of drugs dan is het wel belangrijk een beschaafde indruk te maken.

't is dan net zoiets als (zichtbare) tattoeages en piercings, je kunt nog zo'n beste vent zijn en zo'n kundig vakman, mensen creëeren een beeld van je en als de eerste indruk negatief is dan heb je die niet zomaar omgepraat.

Zoals ik begreep is jou wagen enkel intern getuned dus voor jou geldt het dan niet, maar toch.
 
Op zich vind ik het wel leuk, ben vaak naar evenementen en meeting geweest.
Er is wel een verschil tussen optisch en motorische tuning. Ik ga uiteindelijk voor het laatste wat niet inhoudt dat het optische verloren gaat. Maar heb meer fun als ik een dikke BMW of Mercedes eruit rij met mijn Alfa.

Wat me wel opvalt in het tunings circuit is dat de meeste gasten echt een stel kneuzen zijn zonder vrouw.
 
Waarom niet?
JIJ moet toch weten waar je je geld aan besteedt?
Daar heeft je klant geen reet mee te maken.

Ik ben zelf ondernemer en de eerste klant die iets negatiefs van mijn auto zegt kan de deur uitvliegen.


zo'n wagen kan ik zowiezo nog niet betalen als startend ondernemer :D In onze branche wordt je wel geacht een mooie auto te hebben, maar niet "te patserig" maar eerder een stijvolle. helaas zijn de meeste klanten het type: 'ik ben de directuer van de bank, ik golf en rij een jaguar" en die houden meestal niet van gesjeesde gasten in een getunede BMW.
 
sja ik vind een BEETJE tunen wel gaan, sportief grilletje, misschien een bescheiden bodykitje en leuke velgjes, stereo moet gewoon goed geluid produceren en verder weinig flashy zijn, dus je moet nog wel kofferbakruimte overhouden vind ik.

maar die herrieppen, neon etc. op een auto met een 1.0 motortje daar ben ik geen groot fan van, het motorisch tunen van een auto lijkt mij wel weer prachtig, nadeel is dat ze meestal ook weer zoveel zuipen :P

zo had mijn neef ooit een golfje, zag er gewoon netjes uit en verder niet teveel poespas eraan, maar wel een 2.8 liter motortje :P dat vind ik mooier als zo'n bak vol met sideskirts en weet ik veel wat terwijl het motortje niet veel beter is als de gemiddelde gezinsauto.
 
ik weet niet of er veel aan deze wagen geknutseld is,maar dit vind ik wel aaridg en nog redelijk subtiel al neigt de voorbumper al weer wat naar "patser"

maar voor als autotje erbij, voor de boodschappen is ie zeker wel leuk :)

18044_top_small_photo_350.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Veel jaloerse mensjes in dit topic zie ik al....ze rijden allemaal nog op hun fietsie of hun brommertje en een commentaar dat ze hebben....ongelofelijk.

Als mensen hun auto willen opleuken gaan ze hun gang maar,ik stoor me er niet aan want ik laat iedereen in zijn waarde.

Ikzelf rij een Omegaatje en daar zitten dikke velgen van 2000 euro onder, wat sportievere spiegels heb ik erop gezet,andere grill erin,embleempjes eraf en opnieuw gespoten en het porumt erg lekka al zeg ik het zelf.....heb er al 5 gehad die aan me vroegen wat voor auto ik reed omdat ze het niet zagen,vond ik wel grappig.

Auto gaat binnenkort weer de deur uit omdat ik toch weer mn vertrouwde merk ga rijden(bmw 530d)en ook die ga ik weer opleuken en M5 stylen....wat die kneuzen hier vinden interesseert me echt geen reet.....kwijl maar en lul maar achter mn rug om....jaloezie noemen ze dat.

Owja....heb er ook nog voor 35 meiertjes aan geluid in.....stakkerig he?;)

kwijlen ? lol origineel is tien keer mooier... trouwens als je dan echt wil patsen, koop dan gewoon een m5. Dan kijken de mensen je wel na uit bewondering.. en niet omdat ze je nalachen
 
ik weet niet of er veel aan deze wagen geknutseld is,maar dit vind ik wel aaridg en nog redelijk subtiel al neigt de voorbumper al weer wat naar "patser"

maar voor als autotje erbij, voor de boodschappen is ie zeker wel leuk :)

18044_top_small_photo_350.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is dat de nieuwste A3 5 deurs?
lijkt wel een station zeg. wel mooi op zich maar wordt wel erg lang
 
Ik wil stemmen maar ik mag het niet vanwege mijn leeftijd :(

Als het netjes en niet zo mega opzichtig is gedaan dan kan het heel mooi zijn. als je soms ziet dat sommige gasten een Formule-1 vleugel op hun kadett of andersoortige Johnie-auto plakken dan moet ik eigenlijk alleen maar keihard lachen.
 
ik weet niet of er veel aan deze wagen geknutseld is,maar dit vind ik wel aaridg en nog redelijk subtiel al neigt de voorbumper al weer wat naar "patser"

maar voor als autotje erbij, voor de boodschappen is ie zeker wel leuk :)

18044_top_small_photo_350.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


en of.. getuned door oettinger..hele strakke bak!!!
 
ik weet niet of er veel aan deze wagen geknutseld is,maar dit vind ik wel aaridg en nog redelijk subtiel al neigt de voorbumper al weer wat naar "patser"

maar voor als autotje erbij, voor de boodschappen is ie zeker wel leuk :)

18044_top_small_photo_350.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
die zit net op het randje, die voorbumper en achterbumper zijn wel een beetje te :P

m'n buurman van een paar huizen verder op heeft zo'n saab 93 staan nieuwe model sportversie, dat vind ik echt een hele mooie auto, sportief, maar niet patserig, maargoed die is voor de gemiddelde mens dan ook niet te betalen
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik ben jonger dan en vind het ook niet echt vet. Beetje uitbouwen ok, maar zo'n zware over the top gepimpte bak vind ik niet echt sTvol ofzo.
 
Ik ben ouder dan 25 en heb geen rijbewijs. Vind er eigenlijk niks van, als iemand zijn auto wil pimpen moet die dat vooral doen. Pimp ik wel wat snolletjes (als mijn vriendin niet kijkt).
 
Veel jaloerse mensjes in dit topic zie ik al....ze rijden allemaal nog op hun fietsie of hun brommertje en een commentaar dat ze hebben....ongelofelijk.

Als mensen hun auto willen opleuken gaan ze hun gang maar,ik stoor me er niet aan want ik laat iedereen in zijn waarde.

Ikzelf rij een Omegaatje en daar zitten dikke velgen van 2000 euro onder, wat sportievere spiegels heb ik erop gezet,andere grill erin,embleempjes eraf en opnieuw gespoten en het porumt erg lekka al zeg ik het zelf.....heb er al 5 gehad die aan me vroegen wat voor auto ik reed omdat ze het niet zagen,vond ik wel grappig.

Auto gaat binnenkort weer de deur uit omdat ik toch weer mn vertrouwde merk ga rijden(bmw 530d)en ook die ga ik weer opleuken en M5 stylen ...wat die kneuzen hier vinden interesseert me echt geen reet.....kwijl maar en lul maar achter mn rug om....jaloezie noemen ze dat.

Owja....heb er ook nog voor 35 meiertjes aan geluid in.....stakkerig he?;)


Ga je nu met stoere praat als 'omegatje' ons omver blazen? So what, je rijd een BMW 530 en bouwt em om naar een M5 sT(koop dan een M5 denk ik bij mezelf, ipv het na te bootsen)...., ik vind auto tuning gewoon niet mooi.. En nee, ik rij geen brommer meer, maar heb ook geen eigen auto tot mijn beschikking.. 35 meiertjes aan geluid, wooooooow, jij kan veel geld in je installatie stoppen, wat een onzin zeg...

Je hebt het over mensen in hun waarde laten, laat mensen dan ook gerust hun mening geven over auto tuning/styling en ga niet stoer praten over wat jij allemaal wel niet hebt
 
het is anders wel spannend, 18 mensen vinden het mooi en 17 niet.
en die sluwe vos van een eduard janssen heeft maar liefst 9 kloontjes aangemaakt! EricR je weet wat je te doen staat!
 
die zit net op het randje, die voorbumper en achterbumper zijn wel een beetje te :P

m'n buurman van een paar huizen verder op heeft zo'n saab 93 staan nieuwe model sportversie, dat vind ik echt een hele mooie auto, sportief, maar niet patserig, maargoed die is voor de gemiddelde mens dan ook niet te betalen
[Link niet meer beschikbaar]

voorbumper zit op het randje, achterbumper is wel goed.

wat voor stats zou dat beestje hebben? (audi a3 van oettiger?)
 
de testo-bmw???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

best vette bakkies, vooral de 2e. maar in zo'n ding kan ik echt niet bij klanten/zakenrelaties aankomen.. helaas :(


Beetje onzin om dat te zeggen :p Die Hartge getunede 5-serie kost op z'n minst €90.000

Mijn kont dat jouw klanten meer geld aan auto's uit kunnen geven, en stel dat ze dat wel kunnnen, kunnen ze zo'n auto echt wel waarderen. Het is niet zomaar een getunede auto, nee 'tis Hartge getuned: quality!
 
Ben vorige week naar Berlijn geweest en op de autobahn ben ik heel wat mooi getunende AMG tjes en M'etjes tegen gekomen. Zolang het er niet uitziet als een kermisattractie vind ik het prima.

Maar ga aub niet van een 318 een M3 maken incl embleem enz... dan ben je gewoon een stakker en een platzak die geen m3 kan rijden.
 
Back
Naar boven