AndroidHealthClinic

auto tuning, prachtig of kinderachtig? (1 bezoeker)

auto tuning, prachtig of kinderachtig?


  • Totaal stemmers
    166
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik ben meer voor een GTI of zo kopen, de buitenkant hetzelfde laten en de performance opschroeven tot Ferrari niveau, voor een fractie van de prijs van een Ferrari.

alleen ben je dan nog duurder uit want na 10.000 km moet je weer een nieuwe auto kopen;)
 
Welleens in je opgekomen dat sommige mensen het gewoon simpelweg geen gezicht vinden? Heeft weinig met jaloezie te maken hoor ???


Maar je heb wel gelijk, ieder z'n ding voor de rest..
 
Als je het over een k*tbak van 1000 euro hebt die voor 5000 is gepimped ben ik het met je eens,bro.

Maar een knappe bak die je wat opleukt op een mooie manier moet zekers kunnen imo.
 
ouder dan

jonger dan

hetzelfde als
 
alleen ben je dan nog duurder uit want na 10.000 km moet je weer een nieuwe auto kopen;)

Goed tunen wil zeggen: versterkte lagers, versterkte krukkenas enz. enz. zwaardere remklauwen, schijven enz. zodat het spul ook 100.000+ km mee gaat.
 
Veel jaloerse mensjes in dit topic zie ik al....ze rijden allemaal nog op hun fietsie of hun brommertje en een commentaar dat ze hebben....ongelofelijk.

Als mensen hun auto willen opleuken gaan ze hun gang maar,ik stoor me er niet aan want ik laat iedereen in zijn waarde.

Ikzelf rij een Omegaatje en daar zitten dikke velgen van 2000 euro onder, wat sportievere spiegels heb ik erop gezet,andere grill erin,embleempjes eraf en opnieuw gespoten en het porumt erg lekka al zeg ik het zelf.....heb er al 5 gehad die aan me vroegen wat voor auto ik reed omdat ze het niet zagen,vond ik wel grappig.

Auto gaat binnenkort weer de deur uit omdat ik toch weer mn vertrouwde merk ga rijden(bmw 530d)en ook die ga ik weer opleuken en M5 stylen....wat die kneuzen hier vinden interesseert me echt geen reet.....kwijl maar en lul maar achter mn rug om....jaloezie noemen ze dat.

Owja....heb er ook nog voor 35 meiertjes aan geluid in.....stakkerig he?;)


Het wordt tijd dat je je sig verandert. :D
 
ouder dan

jonger dan

hetzelfde als

hey deze sluwe vos heeft weer een goed topic gemaakt, dus let niet op enkele schoonheidsfoutjes
 
Goed tunen wil zeggen: versterkte lagers, versterkte krukkenas enz. enz. zwaardere remklauwen, schijven enz. zodat het spul ook 100.000+ km mee gaat.

Nette turbo erbij, grote intercooler, lichtere zuigers, stalen koppakking, etc. Wel kwaliteit kopen uiteraard.
 
Nette turbo erbij, grote intercooler, lichtere zuigers, stalen koppakking, etc. Wel kwaliteit kopen uiteraard.

Jij snapt het!

Er zijn er genoeg die denken: turbootje erop en klaar.

Nee, dan begint het pas er moet zoveel aangepast worden voordat de auto de extra pks ook structureel en veilig aankan.
 
Als je het over een k*tbak van 1000 euro hebt die voor 5000 is gepimped ben ik het met je eens,bro.

Maar een knappe bak die je wat opleukt op een mooie manier moet zekers kunnen imo.

Een 530d eruit laten zien als een M5 (op uitlaten en //M embleempjes na dan) vind ik über. Maar om een honda civic met een bodykit en vliegtuig spoiler en 14" dopjes en 1001 stikkers over straat te laten rollen vind ik 3 x niks :D

Of een MB op een AMG uitvoering laten lijken, maar dan moet je motorisch natuurlijk wel het nodige aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Een 530d eruit laten zien als een M5 (op uitlaten en //M embleempjes na dan) vind ik über. Maar om een honda civic met een bodykit en vliegtuig spoiler en 14" dopjes en 1001 stikkers over straat te laten rollen vind ik 3 x niks :D

Of een MB op een AMG uitvoering laten lijken, maar dan moet je motorisch natuurlijk wel het nodige aanpassen.

hehe.. idd. van die kneuzen die een M-embleem op hun standaard 3 of 5 serie superlijmen :D

neppers...
 
zolang het netjes en beperkt gedaan wordt vind ik het prima..doorgaans zie je helaas opel corsa's 1.0 12v die opgefokt worden..beetje jammer..

anderzijds is een klasse wagen die netjes "geupgrade" wordt, een lust voor het oog!
 
Veel jaloerse mensjes in dit topic zie ik al....ze rijden allemaal nog op hun fietsie of hun brommertje en een commentaar dat ze hebben....ongelofelijk.

Als mensen hun auto willen opleuken gaan ze hun gang maar,ik stoor me er niet aan want ik laat iedereen in zijn waarde.

Ikzelf rij een Omegaatje en daar zitten dikke velgen van 2000 euro onder, wat sportievere spiegels heb ik erop gezet,andere grill erin,embleempjes eraf en opnieuw gespoten en het porumt erg lekka al zeg ik het zelf.....heb er al 5 gehad die aan me vroegen wat voor auto ik reed omdat ze het niet zagen,vond ik wel grappig.

Auto gaat binnenkort weer de deur uit omdat ik toch weer mn vertrouwde merk ga rijden(bmw 530d)en ook die ga ik weer opleuken en M5 stylen....wat die kneuzen hier vinden interesseert me echt geen reet.....kwijl maar en lul maar achter mn rug om....jaloezie noemen ze dat.

Owja....heb er ook nog voor 35 meiertjes aan geluid in.....stakkerig he?;)

Ja Testo dat is stakkerig. :D

Nee joh, je moet het zo zien. Jij, beste Testemans, bent een vent met knaken. Jij steekt er niet zowat je hele maandsalaris in om vervolgens nergens iets voor over te hebben en ik neem aan dat je er dan ook niet vervolgens heel de dag avond en nacht over zevert.

Bovendien denk ik ook niet dat jij zo bent van het hele erge opzichtige tunen.

Dan is 't al heel anders. :)
 
Direct een vette kar kopen zoals ikzelf :D
 
de testo-bmw???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

best vette bakkies, vooral de 2e. maar in zo'n ding kan ik echt niet bij klanten/zakenrelaties aankomen.. helaas :(
 
Als je het over een k*tbak van 1000 euro hebt die voor 5000 is gepimped ben ik het met je eens,bro.

Maar een knappe bak die je wat opleukt op een mooie manier moet zekers kunnen imo.

De enige auto die ik ooit zal pimpen(eerder restaureren) zal een prelude eind jaren 80 worden. een bak van 1000 euro dus;)
maar als je knaken hebt en je koopt een "k*tbak" van 1000 euro koop je hem imo omdat je die auto speciaal vind.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sommige uitgebouwde bakken zien er anders echt wel vet uit, maar moest ik het geld ervoor hebben zou ik het veel eerder in een degelijkere wagen stoppen (veel waarschijnlijker nog in een betere woning). Ernaar kijken en ermee rijden/ervoor betalen is imo totaal wat anders. Als ze subtiel uitgebouwd zijn vind ik het dan ook weer niet echt kinderachtig.

Die echte flashy pimpbakken vind ik soms ook mooi voor op een salon ofsow. Op de weg daarentegen krullen mn mondhoeken er gewoon van omhoog, zeker als je weet dat er meestal een jaarloon in kruipt van 1 of andere fabrieksarbeider. Ik ken genoeg kerels die, eens het bakje in de prak lag, er een financiële kater aan overgehouden hebben waar niet alleen zij last van hebben en waarom eigenlijk? Op mn werk kom ik dat soort ook tegen btw en ik laat ze wel in hun waarde, maar eigenlijk zou iemand gewoon eens de waarheid in hun pindahersentjes moeten stompen voor hun eigen bestwil. Meestal verloren moeite dus ik begin er ook niet aan, ik zou mn knoken overslaan op die plaat voor hun kop.

Natuurlijk zijn ze wel niet allemaal zo, maar toch...
 
de testo-bmw???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

best vette bakkies, vooral de 2e. maar in zo'n ding kan ik echt niet bij klanten/zakenrelaties aankomen.. helaas :(
Waarom niet?
JIJ moet toch weten waar je je geld aan besteedt?
Daar heeft je klant geen reet mee te maken.

Ik ben zelf ondernemer en de eerste klant die iets negatiefs van mijn auto zegt kan de deur uitvliegen.
 
Back
Naar boven