Fitness Seller

auto tuning, prachtig of kinderachtig? (1 bezoeker)

auto tuning, prachtig of kinderachtig?


  • Totaal stemmers
    166
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

ja, prachtig is dat, dvd spelers in je achterbak, eh, wat moet je ermee, wij nemen de passagiers meestal mee op de achterbank, de achterbak gooien wij onze boodschappen in.

wij???


Riggard
Geregistreerd: Jun 2006
Locatie: Nederland
Geslacht: M
Leeftijd: 17
Posts: 253
Karma Power: 1

:D
 
Een ontwerp voor een breed publiek is altijd een compromis. En een compromis is nooit optimaal voor de gebruiker, hooguit voor de producent. Vraag het eens een echte ontwerper. (SB bijvoorbeeld)

SugarBabes?:rolleyes:

Tuners nemen geen genoegen met dat compromis!
 
Haha beetje bullshit... Dus auto's als een Dodge Viper standaard zijn fout?
Dat is nu 1 van de weinige auto's de (redelijk) compromisloos is ontworpen. Waarom ze dan met een GTS uitvoering komen? Omdat er blijkbaar vraag naar was. En aangezien ze het basisontwerp niet gelijk kunnen aanpassen, krijg je dus toch weer een compromis. Als ze de GTS van begin af aan hadden ontworpen (dus zonder de standaard Viper in het achterhoofd), had ik hem vermoedelijk mooier gevonden.
 
Dat is nu 1 van de weinige auto's de (redelijk) compromisloos is ontworpen. Waarom ze dan met een GTS uitvoering komen? Omdat er blijkbaar vraag naar was. En aangezien ze het basisontwerp niet gelijk kunnen aanpassen, krijg je dus toch weer een compromis. Als ze de GTS van begin af aan hadden ontworpen (dus zonder de standaard Viper in het achterhoofd), had ik hem vermoedelijk mooier gevonden.

Dude, elke auto heeft zo zijn tuningsmerken...

AMG van Mercedes, is een SL600 niet snel genoeg? Jawel, maarjah waarom niet perfectioniseren?
BRABUS van Mercedes...

//M van BMW

Cambrella/Magnum van Porsche
En zo hebben bijna alle japanse merken wel hun speciale tuningsmerk.


Wilt dus 0.0 zeggen over het wel of niet fout zijn van een ontwerp.
 
Whahahhaa, Omegatje, 35 meiertjes geluid, brag brag brag brag... Ik vertel gewoon over mijn auto :roflol:, gewoon over je auto praten doe je heel anders.. En jah, ik ben jonger dan jij en jah ik ben aan het studeren dus kan geen auto betalen (we gingen toch ineens nadenken over de kosten van dingen?).. Maargoed, genoeg gezegd, ga lekker verder met je autotjes met velgjes en installatietjes want je hebt toch zat meiertjes...


De anderen zeggen het ook al....je bent een zielig arm studentje wat jaloers is....geeft niet hoor.....als je nou meer hersens hebt dan je hier laat blijken kan je later misschien ook nog es wat leuks voor jezelf kopen.

Heb alleen het vermoeden dat je niet over al teveel hersencellen beschikt dus dat gaat wss een probleem worden....ach.....leen je je papa zn auto toch gewoon?

En ik praat zoals ik praat....ben gelukkig geen slijmerig k*tkakkertje zoals jij.;)
 
De anderen zeggen het ook al....je bent een zielig arm studentje wat jaloers is....geeft niet hoor.....als je nou meer hersens hebt dan je hier laat blijken kan je later misschien ook nog es wat leuks voor jezelf kopen.

Heb alleen het vermoeden dat je niet over al teveel hersencellen beschikt dus dat gaat wss een probleem worden....ach.....leen je je papa zn auto toch gewoon?

En ik praat zoals ik praat....ben gelukkig geen slijmerig k*tkakkertje zoals jij.;)

:roflol: :roflol: hahah

Plaats ens foto's van je Omega man, ben er benieuwd naar!
 
ben het volledig met je eens en ben noch een vrouw, noch blond

trouwens testo: als je me dan toch persoonlijk wilt aanvallen, begin dan niet over men avatar te zeiken... kan je echt met niets beters bovenkomen?


Kan heel veel beter maar wil jou helemaal niet afzeiken hoor.....mijn post was een reactie op de jouwe.

Jij geeft een steek onder water met je uitlachen(nalachen,weet ik veel).....ik geef een steek BOVEN water terug door jouw avatar dan te bekritiseren....niet helemaal fair maar dat was de jouwe ook niet,vond ik...

No hard feelings wat mij betreft....tis gewoon een heftige discussie....moet af en toe ook kunnen,nietwaar?:D
 
:roflol: :roflol: hahah

Plaats ens foto's van je Omega man, ben er benieuwd naar!


Ik post helemaal niks,gab.....dan wordt Sirojtje weer panisch en dat kind heeft het al zo moeilijk.;)
 
Dus het is nog een serieuze subcultuur ook dat auto-tunen?

Zeg...jij doet wel leker denigrerend maar hoe onderscheidt jij jezelf dan meneer de belastingadviseur?

Normaal ben jij natuurlijk het middelpunt van hoon want iedereen haat gasten zoals jij....maar hey;leuker kunnen we het niet maken..zieliger wel,he?

Wedden dat jij een kneus van de eerste orde bent als je es naar een meeting zou komen...

Geniet lekker van je gezinsbakkie en je zielig lelijke vriendin maar loop hier niet de wijsneus uit te hangen.

Je stelt zelf ook geen reet voor voor namelijk,meneer Negatief.

@Shivo

Goede posts,kerel.

Sommige mensen hebben moeite om anderen in hun waarde te laten en daar doe je helemaal niks aan.

Gaan ze stoer lullen dat auto's hun niks interesseren maar dat komt omdat ze het niet kunnen betalen want aanschaffen is 1 maar blijven betalen is een ander verhaal.....en daarom hebben die gasten dus een simpel gezinsautootje en niet anders hoor.;)

Heb helaas ff geen internet hier dus zal dit topic met enige vertraing blijven volgen maar jullie weten.....ik reageer altijd en met liefde!

Kusje aan alle haters.:p
 
Dude, elke auto heeft zo zijn tuningsmerken...

AMG van Mercedes, is een SL600 niet snel genoeg? Jawel, maarjah waarom niet perfectioniseren?
BRABUS van Mercedes...

//M van BMW

Cambrella/Magnum van Porsche
En zo hebben bijna alle japanse merken wel hun speciale tuningsmerk.


Wilt dus 0.0 zeggen over het wel of niet fout zijn van een ontwerp.

Bedoel je niet "Gemballa"?
 
Zeg...jij doet wel leker denigrerend maar hoe onderscheidt jij jezelf dan meneer de belastingadviseur?

Normaal ben jij natuurlijk het middelpunt van hoon want iedereen haat gasten zoals jij....maar hey;leuker kunnen we het niet maken..zieliger wel,he?

Wedden dat jij een kneus van de eerste orde bent als je es naar een meeting zou komen...

Geniet lekker van je gezinsbakkie en je zielig lelijke vriendin maar loop hier niet de wijsneus uit te hangen.

Je stelt zelf ook geen reet voor voor namelijk,meneer Negatief.

@Shivo

Goede posts,kerel.

Sommige mensen hebben moeite om anderen in hun waarde te laten en daar doe je helemaal niks aan.

Gaan ze stoer lullen dat auto's hun niks interesseren maar dat komt omdat ze het niet kunnen betalen want aanschaffen is 1 maar blijven betalen is een ander verhaal.....en daarom hebben die gasten dus een simpel gezinsautootje en niet anders hoor.;)

Heb helaas ff geen internet hier dus zal dit topic met enige vertraing blijven volgen maar jullie weten.....ik reageer altijd en met liefde!

Kusje aan alle haters.:p


:roflol:
 
wij???


Riggard
Geregistreerd: Jun 2006
Locatie: Nederland
Geslacht: M
Leeftijd: 17
Posts: 253
Karma Power: 1

:D
als ik met mijn ouders of broer met de auto weg ga...

is dat zo moeilijk te begrijpen? ???
 
Dude, elke auto heeft zo zijn tuningsmerken...

AMG van Mercedes, is een SL600 niet snel genoeg? Jawel, maarjah waarom niet perfectioniseren?
BRABUS van Mercedes...

//M van BMW

Cambrella/Magnum van Porsche
En zo hebben bijna alle japanse merken wel hun speciale tuningsmerk.


Wilt dus 0.0 zeggen over het wel of niet fout zijn van een ontwerp.

Je vergeet Alpine van Renault;)

Ben Renaultfreak:D
 
ik vind het niet kinderachtig ik vind het zelfs mooi maar pure geldverspilling . een auto is opzich al duur genoeg , en dan gaan mensen er voor 5000 euro pretspul op zetten omdat ze het mooi vinden of omdat hun auto dan sneller gaat . een auto gaat al snel genoeg , en als ik een auto koop moet hij niet speciaal mooi zijn maar eerder zuinig . mensen die geld genoeg hebben kunnne zich dat veroorloven en dat is hun goed recht . ik ga liever een keer meer op vakantie of eet iedere dag een biefstuk dan mijn auto te pimpen. ik heb er weinig behoefte aan en ik zou het ook niet kunnen hebben als ik dan een ongeval krijg met mijn blits bakkie
 
Een auto moet bovenal functioneel zijn vind ik. Wat moet je met alle versterker-vermogen in de wereld, als je gewoon goed muziek wilt kunnen luisteren. Of je auto lekker verlagen terwijl er steeds meer en hogere drempels op de weg komen. Het loopt vaak het doel voorbij, zo lijkt het. Daarnaast wordt je (jammer of niet) ook vaak bevooroordeeld als je in een getunede auto rijdt, met een beetje representatieve functie wordt je hier ook op aangekeken.

Zoals mensen willen doen geloven dat het tunen een verheven kunstvorm is, zie ik ook niet direct, uitzonderingen daargelaten.

Punt is dat mensen hier een hobby in vinden, en zolang het niet buitenproportioneel andere weggebruikers hindert, moet je deze gewoon in hun waarde laten natuurlijk.
 
Een auto moet bovenal functioneel zijn vind ik. Wat moet je met alle versterker-vermogen in de wereld, als je gewoon goed muziek wilt kunnen luisteren. Of je auto lekker verlagen terwijl er steeds meer en hogere drempels op de weg komen. Het loopt vaak het doel voorbij, zo lijkt het. Daarnaast wordt je (jammer of niet) ook vaak bevooroordeeld als je in een getunede auto rijdt, met een beetje representatieve functie wordt je hier ook op aangekeken.

Zoals mensen willen doen geloven dat het tunen een verheven kunstvorm is, zie ik ook niet direct, uitzonderingen daargelaten.

Punt is dat mensen hier een hobby in vinden, en zolang het niet buitenproportioneel andere weggebruikers hindert, moet je deze gewoon in hun waarde laten natuurlijk.

Ha, het einde van je post maakt alles weer goed :D
 
Uh-huh!

Oh... :cool:

Even een vraagje: wat heeft vrijwel iedereen hier met velgen? Als je in de auto zit, zie je ze niet. Je rijdt ermee door modderplassen, hondestront, over stoffige wegen. Als ik sommige verhalen hoor, kosten sommige ook een aardige duit, maar verder voegen ze niets toe aan rijprestaties of waarde.

Of begrijp ik het nu allemaal verkeerd? (ik ben natuurlijk blond en vrouw)

ik weet niet waar jij woont of vandaan komt maar velgen zijn een must en liefst zo groot mogelijk en verder voegen ze zeker toe aan de prestatie want een bredere velg zorgt voor meer grip op de weg net als verlagen trouwens
 
Back
Naar boven