- Lid geworden
- 8 feb 2003
- Berichten
- 3.963
- Waardering
- 5
Ik heb een auto van de zaak gekregen en ik moet zeggen dat hij mij geweldig bevalt
1: Hij trekt razendsnel op, ook bij koude motor.
2: Hij rijdt harder in alle versnellingen, vooral in de achteruit.
3: Hij heeft een veel kortere remweg, dan vereist.
4: De draaicirkel is verassend klein en de banden hebben een hoge trottoirbandbestendigheid.
5: Accu, water, olie en bandenspanning hoef je nooit te controleren.
6: De vloer van de wagen is bij uitstek geschikt als asbak.
7: Het zicht door de ruiten blijft uitstekend, ook al zit er aanslag aan de binnenzijde en vuil aan de buitenkant en zijn de ruitenwissers versleten.
8: Dankzij de verstevigde carrosserie kunnen de zwaarste bouwmaterialen vervoerd worden, zoals grind en betontegels.
9: De versnellingsbak laat toe, dat je de auto in zijn achteruit schakelt, terwijl de wagen nog vooruit loopt. ( Dit levert aanzienlijke tijdbesparingen op ).
10: Als het olielampje brand, kan er nog minstens 100 km. mee gereden worden.
11: Ook grote, en zeer zeker kleine beurten kunnen makkelijk een keer overgeslagen worden.
12: Dankzij de speciale vochtregulerende en absorberende materialen in het interieur, kunnen de ramen en/of het dak tijdens regenbuien gewoon open gelaten worden.
13: Ongewone, of enigszins alarmerende geluiden van de motor, kunnen gemakkelijk verholpen worden, middels de volumeknop van de radio.
14: Voorzorgsmaatregelen tegen diefstal zijn overbodig; het is zelfs mogelijk, om de wagen ergens te parkeren, met niet afgesloten deuren of ramen, en de sleutels in het contactslot.
15: NADEEL, hij zuipt benzine. (Soms zou je denken, dat er twee motoren onder de motorkap zijn gemonteerd).
1: Hij trekt razendsnel op, ook bij koude motor.
2: Hij rijdt harder in alle versnellingen, vooral in de achteruit.
3: Hij heeft een veel kortere remweg, dan vereist.
4: De draaicirkel is verassend klein en de banden hebben een hoge trottoirbandbestendigheid.
5: Accu, water, olie en bandenspanning hoef je nooit te controleren.
6: De vloer van de wagen is bij uitstek geschikt als asbak.
7: Het zicht door de ruiten blijft uitstekend, ook al zit er aanslag aan de binnenzijde en vuil aan de buitenkant en zijn de ruitenwissers versleten.
8: Dankzij de verstevigde carrosserie kunnen de zwaarste bouwmaterialen vervoerd worden, zoals grind en betontegels.
9: De versnellingsbak laat toe, dat je de auto in zijn achteruit schakelt, terwijl de wagen nog vooruit loopt. ( Dit levert aanzienlijke tijdbesparingen op ).
10: Als het olielampje brand, kan er nog minstens 100 km. mee gereden worden.
11: Ook grote, en zeer zeker kleine beurten kunnen makkelijk een keer overgeslagen worden.
12: Dankzij de speciale vochtregulerende en absorberende materialen in het interieur, kunnen de ramen en/of het dak tijdens regenbuien gewoon open gelaten worden.
13: Ongewone, of enigszins alarmerende geluiden van de motor, kunnen gemakkelijk verholpen worden, middels de volumeknop van de radio.
14: Voorzorgsmaatregelen tegen diefstal zijn overbodig; het is zelfs mogelijk, om de wagen ergens te parkeren, met niet afgesloten deuren of ramen, en de sleutels in het contactslot.
15: NADEEL, hij zuipt benzine. (Soms zou je denken, dat er twee motoren onder de motorkap zijn gemonteerd).