Fitness Seller

auto verven! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kalosse

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2003
Berichten
850
Waardering
9
een goede vriend van me is over 2 weken jarig en ik wil hem eens flink kloten door zn auto roze te verven :D

uiteraard wel met verf die je er zo weer af kunt spoelen, maar dat mag op het eerste gezicht niet te zien zijn...

maar kan ik dit het beste mee doen??

waterverf?? maar is dat wel te krijgen in een grote emmer??
 
Waarom zo moeilijk doen, leen MrJ's auto gewoon een dagje. :D
 
kalosse zei:
een goede vriend van me is over 2 weken jarig en ik wil hem eens flink kloten door zn auto roze te verven :D

uiteraard wel met verf die je er zo weer af kunt spoelen, maar dat mag op het eerste gezicht niet te zien zijn...

maar kan ik dit het beste mee doen??

waterverf?? maar is dat wel te krijgen in een grote emmer??

Nope !
Houd je wel rekening met het weer we krijgen wat meer regen!
Zou toch zonde wezen dat op de grote dag er een grote roze plas drap op de parking ligt!
 
Centaur zei:
Waarom zo moeilijk doen, leen MrJ's auto gewoon een dagje. :D

:D bedankt voor de tip, maar heb niet zo'n zin om anaal dildo's tegen te komen
 
en als je er een bukkake op doet? :evil:
 
weet je wat help voor een schoquerend effect ?

maak de auto nat en gooi er roze krijt op .
 
Ook al is het afwasbaar, ik denk niet dat hij daar blij mee is. Ik zou flippen als mensen met hun poten aan m'n wagen kwamen. Als ik die een had :P
 
benchMarc zei:
Ook al is het afwasbaar, ik denk niet dat hij daar blij mee is. Ik zou flippen als mensen met hun poten aan m'n wagen kwamen. Als ik die een had :P
Op het moment zelf misschien niet, maar ik zou er achteraf de humor wel van inzien.
Heb alleen geen idee hoe je dat zou kunnen doen...
 
erm hoe heet die troep oookalweer die we op school gebruikten?> van die dikke prut was dat.. geen olieverf ,, maar die zooi droogde altijd op en kon je er dan zo af brokkelen als je een beetje je best deed.. Als hij tenminste geen gare roestplekken heeft, want daar zal het wel even op zichtbaar blijven
 
Ik zal eens goed rondkijken in venlo als 't zo ver is:p
 
koetje zei:
weet je wat help voor een schoquerend effect ?

maak de auto nat en gooi er roze krijt op .

NICE! :D
 
Krijt is volgens mij niet goed voor de lak:rolleyes:
 
Back
Naar boven