MuscleMeat

Auto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok vandaag zijn er wat foto's getrokken van de Crysler neon die ik sinds dinsdag in bezit heb.

HPIM0069.jpg

HPIM0068.jpg

cryslerneon2.jpg


Dit is dus de auto die mijn oude 309 heeft vervangen voor het normaal gebruik.
Ok de 309 was kwa wegligging beter en in de stad kwa acceleratie veel giftiger, de neon rijd echt als een gezinsauto wat dat betreft. Echter bij het stoplicht toenstraks al langs een Golf TDI en een Polo gehad en ging me beide keren goed af :D
 
I love Dodge neon's :D
Totaal geen electronica dus lekkere ragbakken :D
20 meter slipsporen bij stoplichten zijn best normaal :D met 50km/h aan komen rijden en dan ineens vol in de ankers :D en daarna weer wanneer het groen wordt een mooie burnout trekken :D
 
Homer17 zei:
I love Dodge neon's :D
Totaal geen electronica dus lekkere ragbakken :D
20 meter slipsporen bij stoplichten zijn best normaal :D met 50km/h aan komen rijden en dan ineens vol in de ankers :D en daarna weer wanneer het groen wordt een mooie burnout trekken :D





:eek: Neon is toch meer type gezinsautotje?
 
avg zei:
:eek: Neon is toch meer type gezinsautotje?

I know, maar een maat van mij had die een tijdje ( zijn pa dan, als leenauto) en we hebben dat ding echt gruwelijk hard afgeragd :D PK's zijn niet bijster hoog, maar er valt gewoon leuk mee te raggen :D

Ik zou em idd zelf niet kopen (voor het geld dan), niet mijn type auto. Maar voor de fun is het super!
 
Back
Naar boven